Здравейте колеги
Имам следния проблем...става въпрос за passat 1.8 90коня/ газ, климатик. След смяна на радиатор на парно + ремонт клапи + термостат + смяна гарнитура на глава и воден радиатор парно няма..Системата е обезвъздушена. До към 90 градуса има леко парно..след 90 градуса парното изчезва. Дайте съвет. Ето го радиатора.. не знам дали е менте...Цената му е 30 лева.Марката е Hans pries Torpan germany
Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Наистина много неприятно. Посред зима да се лишиш от най-мощното нещо в целия пасат - неговото парно!
Като съвети на прима виста пипни маркучите откъм двигателния отсек, които влизат в купето за радиатора на парното - трябва да са горещи и входящия и изходящия. Ако са горещи се насочваш към клапите в купето. Ако са само позатоплени, търсиш проблема из двигателния отсек - запушвания на маркучи, въздушни балони вътре и т.н.
Може също и да е от изпарителя на газовата уредба - в зависимост от това как е присъединен към охладителната система (последователно/паралелно), къде точно е присъединен и т.н. може да прави въртели в циркулацията на охладителната течност към радиатора на парното в купето.
Като съвети на прима виста пипни маркучите откъм двигателния отсек, които влизат в купето за радиатора на парното - трябва да са горещи и входящия и изходящия. Ако са горещи се насочваш към клапите в купето. Ако са само позатоплени, търсиш проблема из двигателния отсек - запушвания на маркучи, въздушни балони вътре и т.н.
Може също и да е от изпарителя на газовата уредба - в зависимост от това как е присъединен към охладителната система (последователно/паралелно), къде точно е присъединен и т.н. може да прави въртели в циркулацията на охладителната течност към радиатора на парното в купето.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Съвсем вярно е казал колегата.Също така може да е и водна помпа,гледам,че нея не си сменял,а като се поизоноси, първо го усеща парното.Принципно е много съществено как точно е вързан изпарителя на газовата и какъв е (имат различен дебит). Клапите щом са облепени,регулирани ли са (жилата се регулират,за да стига клапата от край до край). Също така е важно и с какви тройници за изпарителя е вързана системата,защото има някои,които са с много тесен отвор вътре т.е. нямат достатъчно дебит и пада циркулацията през парното. Тая кола има жестоко парно,дори с този радиатор, трябва да вее сериозна жега.


Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Колеги помпата е сменена преди 30 000км.И преди да смениа радиатор4ето ниамах проблем.Зна4и и двата марку4а са топли,а газовата е вързана за входа и изхода на парното,както си е било.
-
- VW експерт
- Мнения: 13388
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Hans pries Torpan
Това ти е проблема1
Това ти е проблема1
- ivo_kostov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Бургас
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Колега има го варианта и със самото радиаторче!Мой приятел наскоро мина през същия проблем,идентична кола,с газ,след смяната парното изчезва(като я позасили започва да духа малко по топло)в същото време двигателя си вдига 90-100 градуса,включва перка при работа на място.Оказа се,че в серпентината на радиаторчето има някаква спирала която би трябвало да забави преминаването на охл. течност.Не останах много наясно но свали злополучното радиаторче(средна хубост беше) и си купи най бясното китайско менте което намери,сега в колата е сауна.Успех и скорошно разрешаване на проблема(в рамките на зимата,докато е студено имам предвид)
Последна промяна от ivo_kostov на Нед 10 фев 2013 20:48, променено общо 1 път.
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Мерси за коментарите.И аз мисля за това тъпо радиатор4е да го сменя с друго но за момента искам да намеря втора употреба.
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Ето примерно една обява от форума:
viewtopic.php?f=57&t=364948
Гледай и си вземи, да ти е мирна главата. Ако вече не си взел.
viewtopic.php?f=57&t=364948
Гледай и си вземи, да ти е мирна главата. Ако вече не си взел.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 19 яну 2013 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
мои съвет е ново радияторче няма смисъл втора ръка че не се знае на какво можеш да попаднеш стига да не го вземеш от твой познат и да си сигурен че не е ползвано много това.Преди 3 месеца мойто протече и се стиснах и взех втора употреба... на 90 градуса ми духаше хладко.В големите студове измръзнах и взех чисто ново сега 5 мин и трябва да поработи колата и вече е рай в колата.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 19 яну 2013 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
мисля че беше "бер" или нещо такова не съм много сигурен може и да бъркам но радиаторчето върви към 100лв :)
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Аз бях с Нисенс и също си умирах от студ, като го махнах и сложих старо, но оригинално радиаторче в голфа стана жега и още си е така. Нисенса изглеждаше прекрасно - нов и лъскав и вероятно можех да го продам, ако се бях опитал. Явно някой не само се е опитал, но е и успял да си пласира негодното радиаторче.
Преди година смених и големия радиатор - на него пишеше Бер, но аз знаех, че е монтиран заедно с нисенса от предишния собственик и не е оригинален.
Купи си втора употреба оригинално
Пак рискуваш, но риска е най-малък.
Преди година смених и големия радиатор - на него пишеше Бер, но аз знаех, че е монтиран заедно с нисенса от предишния собственик и не е оригинален.
Купи си втора употреба оригинално

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б3/Б4 1,8 90 к.с. газ проблем с парното
Китайче Febi / Swag за 30-40лв - хем има доста яка жега, хем до тук най-старото, което съм сложил е на 3 години и няма грешка :) .Втора злоупотреба не е ясно колко ще изкара, а това табло като се свали и сложи 10 пъти и не остава нищо здраво по него и после се почват темите "скърца това,скърца онова" .Другия проблем е,че вътре може да е задръстено с ръжда (ако собственика му никога не е сменял антифриз) и съответно да не топли като хората или дори изобщо...Нисенс са хубави, стига да е истински, което е много относително в последно време и заради което отдавна не работя с тази марка. Другия вариант е оригинално Valeo - 250лв с една седмица поръчка от немско (топли да си е*е майката) .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 56 госта