-волана олеква;
-при влизане в дупки предницата се мести от курса си
-недиректно управление, луфт на волана
Естествено, после отивам на реглаж и нещата си идват на мястото. Но не и този път с B5цата. Смених преден ляв горен преден носач, като знаете се сваля макферсона, вади се кормилния накрайник, но нищо не се бута по него. Не би трябвало да има нужда от реглаж, но усетих луфта на волана и си казах че без реглаж няма да мине и тоя път. Отидох, закачиха си работите по колелата и човека каза че всичко е в норми. Лявото колело има няколко градуса нежелан наклон който не може да се регулира, но няма как да има нещо общо с олекването и луфта на волана ? Понеже съм пълна нула в сферата как работят механичните сили , някой има ли идея какво се случва ?
