Пасат Б4 АЕК проблем при запалване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Ivajlo82
Мнения: 106
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

Пасат Б4 АЕК проблем при запалване

Мнениеот Ivajlo82 » Вто 26 фев 2013 21:15


Проблемът е следният: Напоследък/не всеки път/ при опит за запалване /студена или топла - няма значение/ реле 109 цъка колата запалва оборотите за секунда достигат 900-1000 и угасва след 2-3 секунди и така 2-3 опит, вадя релето - слагам го въртя на контакт отново цъка изчаквам въртя пак на контакт след 2-3 минути релето спира да цъка и колата запалва без вече да гасне. Според едни "майстори" - релето е направило нагар и трябва да се замени - цена 17-18лв. Според други "майстори" релето се търмози щото бензиновата помпа е за смяна тъй като колата е на газ. Бензиновата помпа е сменена през 2008г. с италианска /Дория нещо си/ и са и навъртяни около 30000км. Колата е с газов инжекцион ланди ренцо - слаган септември 2012г. и навъртяни от тогава 7000км. В резервоара поддържам между 15-30литра бензин. Предната ми помпа ВДО/оригиналната предполагам/ се предаде от веднъж /загасих колата на паркинга и повече не запали/. Казаха ми ВДО помпа -195лв. с отстъпката :mhihi а бошова 175лв., китайска 90лв. Ако някой е имал подобен проблем с реле 109 и поведение на автомобила нека сподели какъв в действителност е бил проблема. Благодаря предварително! Утре отивам при електричар да ми провери релето /109/.




Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Пасат Б4 АЕК проблем при запалване

Мнениеот Гергин » Сря 27 фев 2013 15:09


Аз имах същите симптоми, но от имобилайзера.

Пръснах с контактен спрей където трябва, поразмърдах кабела и за сега мълчи.


Потребителски аватар
koko_k_p
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 03 юни 2009 1:59
Автомобил: Passat B4
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат Б4 АЕК проблем при запалване

Мнениеот koko_k_p » Чет 06 юни 2013 8:41


Гергин написа:Аз имах същите симптоми, но от имобилайзера.

Пръснах с контактен спрей където трябва, поразмърдах кабела и за сега мълчи.

Извинявам се,че ползвам чужда тема.....къде си пръснал ако не е тайна де :).
Аз съм с B4 1.9тди и имам същия проблем,подгрява постоянно и не пали а върти но няма гориво :rolleyes


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Пасат Б4 АЕК проблем при запалване

Мнениеот Гергин » Чет 06 юни 2013 9:16


НИкаква тайна не е. Това ме посъветва Владо от форума дето се занимава с електроники и мобилайзери.
Имаше една тема ама... Ще обясня.
Сядаш на шофьорското място. Трябва да извадиш блока на фаровете, от ляво на волана е. Там където си пускаш фаровете, това цялото се вади. НА щипки е, внимателно с една плоска, малка отверка и малко сила и думи за майката. Ще се отвори дупка в която като погледнеш ще видиш черна кутия в която влиза кабел или два бяха, забравил съм. Това ти е имобилайзера. Пъхаш си внимателно ръката (ако можеш)зависи от ръката. Откачаш буксата( буксите ) и пръскаш там (буксата и там където влиза). ПОкарай и ще си покаже дали си успял. При мен се получи.

При мен симптомът беше, пали и гасне след 5 секунди.


Потребителски аватар
koko_k_p
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 03 юни 2009 1:59
Автомобил: Passat B4
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат Б4 АЕК проблем при запалване

Мнениеот koko_k_p » Пон 10 юни 2013 9:46


Благодаря за бързия и изчерпателен отговор. Проблема ми се оказа заголена жица при помпата,явно в Италия е имало експерименти.....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта