Та колеги проблема е следния:
колата е пасат Б3 седан с АБС мотора
вчера смених двете пружини с по-ниски 'твърди','спортни' който както иска да ги нарича
при смяната установих ,че единия аморт (шофиорския) е протекъл стабилно
изпускаше в едната посока и реших да сложа това което имам под ръка за временно ползване
има един изряден от голф3 оригинален здрав аморт, сложих го него и сега
от шофиорската страна колата стана супер твърда направо имам чувството че ще ми се откъсне колелото в някоя дупка
от другата всичко е нормално толко твърдо колкото беше със същите пружини на старата кола,
та въпроса ми е може ли да е толко твърдо от това че аморт на голфа е по-къс, съответно пружината още преди монтажа по-прибрана
и за това да е толко (ама найстина супер твърдо) твърдо или да търся причината другаде.
Естественно след ден два ще съм си намерил оригинален аморт същия като другия но ме притеснява все пак от какво блъска така при мен а от другата страна е ОК ?

Б3 смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесьора
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесьора
По принцип не би трябвало да е проблем че е по-къс амортисьора, защото и пружината е по-къса. Не знам обаче какво имаш в предвид под "супер твърдо". Трябва да е твърдо но като минаваш по неравности трябва да се сгъва все пак 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесьора Б3
Значи сменил съм и двете пружини,
пасажерската е на оригиналния амортесьор
шофиорската е на амортесьор от голф 3
и тя още преди да е монтирана на колата е по свита от другата
аз с това си обяснявам че е толко твърдо, до като другата в следствие на това ,че
пасатовия аморт. е по дълъг с 20мм още преди монтажа не е толко свита.
Може и тоя аморт от голфа да не е читав и да е някакъв много твърд, незнам вече ?
пасажерската е на оригиналния амортесьор
шофиорската е на амортесьор от голф 3
и тя още преди да е монтирана на колата е по свита от другата
аз с това си обяснявам че е толко твърдо, до като другата в следствие на това ,че
пасатовия аморт. е по дълъг с 20мм още преди монтажа не е толко свита.
Може и тоя аморт от голфа да не е читав и да е някакъв много твърд, незнам вече ?
- birmana
- Мнения: 89
- Регистриран на: Пон 12 май 2008 19:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесьора Б3
колега двата ти аморт. трябва да са едни и същи,не си прави експерименти с различни...
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесьора Б3
Проблема е решен, два еднакви амортесьора и нещата заспаха,
само още не мога да свикна със свръх ниския нож и твърдата предница,
задницата е доста далече и не я усещам в бъбреците ,но предницата е доста твърда.
А инче пружините са от АудиБ4 кабриолет единствено то е до килограмите на пасата,
карал съм ги и на Б3 седан но то е около 1тон и там не се свиваха толко колкото тук,
защото там скоростите са изнесени много на зад нали мотора е надлъжно, докато тук
всичко пада върху пружините и сега с 14ки на 180/60 ножа ми е на 50-60мм от земята.
само още не мога да свикна със свръх ниския нож и твърдата предница,
задницата е доста далече и не я усещам в бъбреците ,но предницата е доста твърда.
А инче пружините са от АудиБ4 кабриолет единствено то е до килограмите на пасата,
карал съм ги и на Б3 седан но то е около 1тон и там не се свиваха толко колкото тук,
защото там скоростите са изнесени много на зад нали мотора е надлъжно, докато тук
всичко пада върху пружините и сега с 14ки на 180/60 ножа ми е на 50-60мм от земята.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесьора
Здравей колега, а имаш ли снимки на колата с пружините преди/след интервенцията? Пружините каква марка и какъв цвят са? 

- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Б3 смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесь
Марката ня знам каква е точно колега, иначе са сини на цвят, снимки нямам но колата падна доста ножа беше на легнала кутия от цигари от земята, но пасата с тази возия е като уиски със зрънчо, някак си тая кола не е за такова окачване (лично мнение)
- RISTEE
- Мнения: 219
- Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
- Автомобил: Vw mk2 GT special
- Двигател: 1.8 RP
- Местоположение: riogrande
Re: Б3 смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесь
сега видях че пиша от профила на брат ми
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесь
Странно,мисля че на Пасат Б3 и Голф 3 са еднакви амовете,на Голфа просто е по-тънко стеблото.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Б3 смяна ниски 'спортни пружини' и два различни амортесь
Имало разлика и между пружините за двата модела май, заради разликата в килограмите им. Утре ще слагам моите червени пружини FK 47 VA/HA на Б3-йката и ще прикача към темата детайни снимки за процеса и разликата със стандартните пружини, защото аз когато се интересувах не намерих почти никава снимкова информация в допълнение на текстовата...
Днес от фалстарт-а ми при едни други майстори
мога да добавя само тази снимка за сравнение, но пък фабричната пружина е под напрежение в момента и не може да даде конкретна сравнителна гледка...




