въпрос за "надуването" на водните съединения

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

въпрос за "надуването" на водните съединения

Мнениеот marine » Пет 18 фев 2005 8:45


Охладителната система е нормално да вдигне налягане (след като е херметически затворена) като загрее колата, и да се втвърдят маркучите които са от и към радиатора.
Но нормално ли е след като истине колата (например сутрин), преди да запаля- това налягане да си стои-мъркучите са си твърди.




Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: въпрос за "надуването"

Мнениеот tatenceto » Пет 18 фев 2005 9:19


marine написа:.....

щом е херметически затворена но не е много хубаво да са прекалено твърди


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 18 фев 2005 9:33


капачката на разширителния съд не се стяга зверски! стяга се само докато се усети упор и не повече!
възможно е и съединенията да са ти твърдички поначало-като материал.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 18 фев 2005 12:26


не трябва да са твърди сутрин, системата "диша" чрез клапани през капачката
отвори я сутрин и чуй дали ще издиша въздух, ако го прави не е добре


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marine » Пет 18 фев 2005 14:40


Pichaga написа:не трябва да са твърди сутрин, системата "диша" чрез клапани през капачката
отвори я сутрин и чуй дали ще издиша въздух, ако го прави не е добре

Ами да.Сутрин мъркучите са твърди(иначе като не е под налягане са си меки) и като отворя капачката просъсква въздух(излиза)-значи има налягане и това при студен двигател-рано сутрин.
Гарнитура на главата ли или друго?
През малкото мъркуче към разширителния съд върви антифриз с малко балончета.Иначе колата си пали и върви.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 18 фев 2005 14:42


нека е васко да каже, но си мисля, че не трябва да има просъскване никакво или почти никакво, мехурчетата също не са много добър признак
как е маслото, цвят, повишава ли се нивото
губи ли се някъде антифриз
имаш ли мазни петна или отлагания по преливнота казанче


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marine » Пет 18 фев 2005 14:51


Pichaga написа:нека е васко да каже, но си мисля, че не трябва да има просъскване никакво или почти никакво, мехурчетата също не са много добър признак
как е маслото, цвят, повишава ли се нивото
губи ли се някъде антифриз
имаш ли мазни петна или отлагания по преливнота казанче

Губи се и антифриз, но имам съмнения за радиатора на парното.
Маслото си е наред и ниво и качество.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 18 фев 2005 14:55


ами надуй парното и гледай стъклата дали се потят
или залягай и по пода гледай за течове, ако са по-големи
за съжаление виртуално толкова мога да кажа
дано не е гарнитура :(


Потребителски аватар
Passat_vr6
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Passat_vr6 » Пет 18 фев 2005 15:12


ако е радиатора на парното то в купето трябва да има пара при загрят двигател. ако е прегрявана вазможно е да е гарнитура, но винаги има по лошо, " спукана Глава " не ти го пожелавам :!:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 18 фев 2005 16:09


Пробвал ли си да смениш капачката на разширителния съд?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 18 фев 2005 16:42


Това с мехурчетатаопределено е за притеснение.....как е парното?


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marine » Пет 18 фев 2005 17:54


zmej написа:Пробвал ли си да смениш капачката на разширителния съд?

Капачката е нова.
Значи преди да сложа от химията за запушване на парното имаше повече загуби.Сегам са по малко ама има.И вече не се потят стъклата.
Мисля като се стопли и да започна от радиатора на парното, пък после и гарнитура и глава ако трябва(дано не трябва), че тез пари и без тва ги имам много.Жената ще ме гледа на кръв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ICO-G и 46 госта