Здавейте колеги.Сега вече си подкарах Пасат-а и забелязах някои неща дето незнам дали всъщност трябва да са така :
като за начало по самото табло
където са врътките за степените на парното,за топло-студено и за конкретното място на което да духа свети хубаво само средната а страничните по-слабо.Дали си е така по принцип или има изгоряли крушки и как се стига до тях.
Същото е положението и с осветлението на самото табло (само скоростомера е добре осветен а отстрани е тъмно т.е. не се осветява).Също така при ключът за фаровете е пълна тъмнина (той свети като загася колата и е на фарове ама примерно врътката за наклона на фаровете не свети изобщо при никакво положение).
Другото е че лампата на задната шоф. врата като отворя светва за малко и започва да мъждука,да пригасва и рядко закрепва за малко да свети (подозирам ключът отгоре който определя дали да свети непрекъснато,дали да не свети въобще или да свети само при отворена врата).
Не светят също плафона в купето (май крушката) и лампата в жабката (и тя не свети при никакво положение).Как се разглобяват стъклата отпред за да се стигне до самите крушки.
Отделно не светят светлините за заден ход (или са крушки или е датчик ама не съм го гледал какво точно е) и исках да попитам горе-долу каква е цената на такъв датчик а си е заминал той.
Благодаря!
Как се разчаства табло на В3
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Ухаааааааааа много въпроси:).
Използвай търсачката, ще откриеш теми по доста от твоите въпроси.
Аз ще те насоча малко:
1.Врътките - скапал ти се е светловода ( под лицевата пластмаса е )
2.Крушките на таблото са 3 - 1 лв. бройката.
3.Ключа за фаровете - изгорели крушчици ( разглобяване и лепене с поялника на нови
4.Плафона - изгоряла крушка или скапани прекъсвачи на вратите.
Използвай търсачката, ще откриеш теми по доста от твоите въпроси.
Аз ще те насоча малко:
1.Врътките - скапал ти се е светловода ( под лицевата пластмаса е )
2.Крушките на таблото са 3 - 1 лв. бройката.
3.Ключа за фаровете - изгорели крушчици ( разглобяване и лепене с поялника на нови
4.Плафона - изгоряла крушка или скапани прекъсвачи на вратите.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Има много теми за таблото с уредите, ама те са за маниаци-елементарни обяснения как се сваля няма.Ще трябва внимателно да дърпаш решетките и пластмасите около него за да откриеш къде има щипки и къде винтчета.Стандартните лампички са 1,8вата и не се продават отделно, ще трябва да носиш свалената и да я показваш в магазините.Аз сложих 1,2вата и е осезаемо по-слаба но е 2лева.Внимателната!
Re: Как се разчаства табло на В3
zfa159 написа: . . . свети като загася колата и е на фарове ама примерно врътката за наклона на фаровете не свети изобщо при никакво положение) . . .
Какво е това чудо бе, да нямаш предвид потенциометъра за регулиране на силата на осветеност на таблото.
Успех.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не, Emo, някои от фаровете имат механизъм за наклона им (настройка) отвътре на таблото. Отделно си е от подсветката.
zfa159, по принцип лампичка има само на средната врътка на парното. Другите 2 врътки се осветяват през светловоди. Много често се запрашават и спират да светят хубаво. Лечението е миене на светловодите с топла (хладка) водичка и веро.
На таблото с уредите крушките са 3 отгоре. При нас (на В3) се сваля сравнително лесно това табло. Поне не се смъква волана.
За ключа на фаровете-> това, дето свети е индикацията за вкл. габарити. Трябва да има още една крушка, която да ти осветява и символчето, кгато запалиш колата, но тя бързо изгаря (защото свети постоянно) Моята я смених, само че с бая по-мощна и сега свети яко!
За лампа във вратата не мога да кажа нищо, защото при мен няма, но като правило датчика за отворена врата кородира и се скапва. Аз смених и на 3-те врати, без шофьорската.
Не винаги има лампичка в жабката (аз нямам и там), макар, че има оставен отвор за монтирането й.
За задите светлини: Погледни крушките да не са изгорели, ако не, с омметър провери дали ти сработва датчика. Износва му се палчето вътре, чета тук във форума и спира та работи. По спомени някой цитираше цифра от порядъка на 20-25 лв.
Късмет!
Погледни в профила на vaskoto как му свети централната конзола! Мноооого яко!! Меракландисъл съм се лятото да му крадна патента, ама ще видим
zfa159, по принцип лампичка има само на средната врътка на парното. Другите 2 врътки се осветяват през светловоди. Много често се запрашават и спират да светят хубаво. Лечението е миене на светловодите с топла (хладка) водичка и веро.
На таблото с уредите крушките са 3 отгоре. При нас (на В3) се сваля сравнително лесно това табло. Поне не се смъква волана.
За ключа на фаровете-> това, дето свети е индикацията за вкл. габарити. Трябва да има още една крушка, която да ти осветява и символчето, кгато запалиш колата, но тя бързо изгаря (защото свети постоянно) Моята я смених, само че с бая по-мощна и сега свети яко!

За лампа във вратата не мога да кажа нищо, защото при мен няма, но като правило датчика за отворена врата кородира и се скапва. Аз смених и на 3-те врати, без шофьорската.
Не винаги има лампичка в жабката (аз нямам и там), макар, че има оставен отвор за монтирането й.
За задите светлини: Погледни крушките да не са изгорели, ако не, с омметър провери дали ти сработва датчика. Износва му се палчето вътре, чета тук във форума и спира та работи. По спомени някой цитираше цифра от порядъка на 20-25 лв.
Късмет!
Погледни в профила на vaskoto как му свети централната конзола! Мноооого яко!! Меракландисъл съм се лятото да му крадна патента, ама ще видим

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ам а как точно да сваля таблото - в смисъл че го оглждах ама не открих откъде се започва и как точно става работата.Ако някой има идея за последователност и т.н. ще съм много благодарен!
Иначе се опитах да сваля това където са трите врътки за вентилацията.Предположих че под врътките има винтчета който държат самото това отпред ама.....като дръпнах едната врътка се разчасти и аз се отказах
Благодаря!
Иначе се опитах да сваля това където са трите врътки за вентилацията.Предположих че под врътките има винтчета който държат самото това отпред ама.....като дръпнах едната врътка се разчасти и аз се отказах

Благодаря!
- St`Gofren
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 29 дек 2006 12:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
за светловодите те се намират на "капачката" аколо вратките и се сваля леко с отверка от долу направо изкача и хващаш някакъж спирт наи добре и ги зачиствасх хубаво и трябва да се оправи а лампичката се намира в средната вратка като я извадиш и е на нещо като носач или незнам как му се вика точно ама се вади цялото
успех дано сам ти бил полезен
успех дано сам ти бил полезен
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
zfa159 ще се опитам да ти обясня как се сваля таблото:
Около таблото с уредите има декоративна лайсна.Тази лайсна се дъжи в горната си част на два винта, а в долната си влиза в едни ламаринки, които я застопоряват.Като седнеш в колата и се понаведеш. ще видиш двата шрафта - отвиваш ги и дърпаш пластмасата към теб с ръце без да се притесняваш ( само гледаш да я разминеш с копчето за аварийките.Самото табло също се държи на два шрафта - намират се отляво и отдясно на него.В долната част влиза в жлебове, които наподобяват панти.След като отвиеш шрафтовете го издърпваш към теб.Бъркаш с ръка зад него ( от лявата му страна и изваждаш буксата с кабелите.Буксата има законтрящи палчета в средата - трябва да ги стиснеш с пръсти и дърпаш.Жилото на километража само ще си излезе.
Аз успявам да го извадя през волана ( ако волана ти е от по старите с 3 спици ще излезе без проблем ), моя волан е от втория вид слаган на Б3.
След като свалиш таблото го обръщаш и в горната му част ще видиш 3 зелени фасунки.Въртиш ги на дясно и дърпаш.Ако имаш мултицед ги премери дали са здрави, защото при мен като бях с оригиналното осветление крушката над оборотомера се беше разместила и не светеше.По 1 лв са бройката.
При слагането на таблото спазваш процедурата по обратен ред.Най-важното е да наместиш жилото на километража.Аз лично махам капака на предазителите и бъркам с ръка оттам и го намествам отзад във "фунията" на таблото.При поставянето първо слагаш буксата, наметваш долната чат на таблото в "пантите", слагаш жилото и тогава притискаш горната му част и стягаш винтовете.
При монтирането на лайсната - гледай да вкараш долната и част в ламаринките другото ще си пасне.... и си стягаш отново горните винтове.
Нямам фото иначе ще покажа и със снимков матр'ял как се сваля
Около таблото с уредите има декоративна лайсна.Тази лайсна се дъжи в горната си част на два винта, а в долната си влиза в едни ламаринки, които я застопоряват.Като седнеш в колата и се понаведеш. ще видиш двата шрафта - отвиваш ги и дърпаш пластмасата към теб с ръце без да се притесняваш ( само гледаш да я разминеш с копчето за аварийките.Самото табло също се държи на два шрафта - намират се отляво и отдясно на него.В долната част влиза в жлебове, които наподобяват панти.След като отвиеш шрафтовете го издърпваш към теб.Бъркаш с ръка зад него ( от лявата му страна и изваждаш буксата с кабелите.Буксата има законтрящи палчета в средата - трябва да ги стиснеш с пръсти и дърпаш.Жилото на километража само ще си излезе.
Аз успявам да го извадя през волана ( ако волана ти е от по старите с 3 спици ще излезе без проблем ), моя волан е от втория вид слаган на Б3.
След като свалиш таблото го обръщаш и в горната му част ще видиш 3 зелени фасунки.Въртиш ги на дясно и дърпаш.Ако имаш мултицед ги премери дали са здрави, защото при мен като бях с оригиналното осветление крушката над оборотомера се беше разместила и не светеше.По 1 лв са бройката.
При слагането на таблото спазваш процедурата по обратен ред.Най-важното е да наместиш жилото на километража.Аз лично махам капака на предазителите и бъркам с ръка оттам и го намествам отзад във "фунията" на таблото.При поставянето първо слагаш буксата, наметваш долната чат на таблото в "пантите", слагаш жилото и тогава притискаш горната му част и стягаш винтовете.
При монтирането на лайсната - гледай да вкараш долната и част в ламаринките другото ще си пасне.... и си стягаш отново горните винтове.
Нямам фото иначе ще покажа и със снимков матр'ял как се сваля

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ааа как точно се сваля лампата на врътките на парното защото се опитах но то май трябва доста неща да се свалят преди това.Дръпнах опред маската развих 4-те болта обаче за да се свали платформата с врътките трябва да се махне тази пластмаса на която се хващат болтовете .. и аз като гледах сякаш бая играчка е ? някой ще опише ли стъпка по стъпка как да я сменя нея лампа 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта