Първо да кажа здравейте на всички съфорумци и да си дойда на въпроса .
Преди седмица си взех Пасат Б3 комби 92г. 2.0 кб. Колата е имала климатик който в момента не дава никакви признаци на живот . Как да му подкарам моторчето да върви с ключ и да може да духа топло но и така че да не ми влиза топлина без да е включено ?
Passat B3 - парно
Re: Passat B3 - парно
Говоря на тероия:
Доколкото знам, компресорът "зацепва", когато се натисне бутона "А/C".
Би трябвало врътката със степените за моторчето да работи независимо от това (така си мисля).
Вече, защо не работи моторчето - може да са различни причини:
Самото моторче да е заминало;
Само четките му;
Блокът със съпротивленията за степените (макар да не съм сигурен, дали и при климатиците го има това).
Предпазител;
Врътката със степените обикновено е проблемна част - обикновено пластинката, която прави контакт, от нагряването се огъва и спира да прави контакт.
...
Друго.
Доколкото знам, компресорът "зацепва", когато се натисне бутона "А/C".
Би трябвало врътката със степените за моторчето да работи независимо от това (така си мисля).
Вече, защо не работи моторчето - може да са различни причини:
Самото моторче да е заминало;
Само четките му;
Блокът със съпротивленията за степените (макар да не съм сигурен, дали и при климатиците го има това).
Предпазител;
Врътката със степените обикновено е проблемна част - обикновено пластинката, която прави контакт, от нагряването се огъва и спира да прави контакт.
...
Друго.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Passat B3 - парно
А да не би да си с климатроник?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 - парно
Климатик или климатроник?
Това че няма фреон в системата не означава че няма да работи вентилатора в купето.
Дай снимки.
Това че няма фреон в системата не означава че няма да работи вентилатора в купето.
Дай снимки.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Passat B3 - парно
Това "нещо" го изкормяш и слагаш обикновени врътки за парно и всичко си идва на местата. Преправя се от климатроник към климатик и си готов. На колегата Darsiman лично аз го обърнах от климатроник към климатик и няма грижи вече втора година.
Re: Passat B3 - парно
Обръщането би трябвало да стане лесно защото на тези бутони си има означения и отива на съответната врътка .
Колата е била в лоши ръце но мисля да вложа малко пари в нея и да се слушаме дълго време .
Колата е била в лоши ръце но мисля да вложа малко пари в нея и да се слушаме дълго време .
Re: Passat B3 - парно
Може ли някой да снима моторчето и маркучите на парното под капака защото и там е имало намеса от предишния собственик . Искам да видя какво ми липсва и да го купя .
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 - парно
Трябват ти врътки за парно+бутони за климатик.Евентуално и ръкава с моторчето за парното....и кутията с клапите евентуално.Всичко можеш да си закупиш спокойно от форума.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=316468
За да видиш как се стига до там
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=71586
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=316468
За да видиш как се стига до там
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=71586
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 - парно
Точно така е - взимаш си от някоя кола на части всичко за обикновено парно или от кола с климатик,ако искаш да имаш и климатик - това ще рече цялото тяло под таблото - вентилатора с кожуха му,климатичния радиатор,кутията с клапите,жилата с врътките и т.н. Махаш тази гадост и монтираш оригиналните чаркове. Ако ще си правиш и климатика - няма проблем да се преправят маркучите на съществуващия и да се свържат към оригиналната вътрешна част или пък и отпред да си минеш към оригинална система. Предимствата са много - по-силен въздушен поток,съответно доста по-добра вентилация на купето, по-добро охлаждане от климатика лятото и т.н. Ако ще ползваш и климатик, а не само парно, по-добре да си намериш тяло за фреон R134a - Пасат В3 след Юли 92-ра или Пасат В4. Ако имаш някакви неясноти по въпроса как се случват нещата - питай,аз се занимавам с такива неща :)


Re: Passat B3 - парно
Мерси за отговорите ! В един от линковете които беше дал колегата Iezekil беше описано доста подробно как се ремонтира парно , подплътено със снимков материал . Остават някой въпроси които ще изяснявам в ход като например кое да използвам за захранване на моторчето но това вече мисля че ще е лесната част . Аз като общо не знаех устройството на парното на Пасата и въобще от къде да тръгна .
Някой път ако минавате през Мездра имате почерпка от мен !
Някой път ако минавате през Мездра имате почерпка от мен !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 49 госта