


Пасат 5.5 перката не се изключва
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 11:45
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 2.0 I
- Местоположение: Sofia City
Пасат 5.5 перката не се изключва
Здравейте , покрай жегите ми прави впечатление , че втората перка след работа , не се самоизключва. Работи доста дълго време , последния път я чаках 30 минути и запалих колата ( усеща се как върти по - дълго , заради дългото време на работа на перката). След като я оставих да поработи , и изгасих колата , се изключи. Днес се случи същото, включих климатроника и след това изгасих колата. Отново перката работеше доста време на максимални обороти. Температурата падна до 50-60 градуса , запалих я и след като я изгасих , се изключи . Направо съм озадачен какво се случва . Помагайте. Благодаря предварително.
Re: Перката на пасат 5.5 не се изключва
закачи на Ваг ком и ще си каже, последно имах такъв проблем с Б4 , има датчик за температура на двигателя, горе на смукателния колектор стои, той е един вид втора защите, ако не сработи перката и мотора започне да прегрява я включва принудително докато се нормалнизира температурата, най-вероятно е дефектирал този датчик, или основния който следи температурата на охладителната течност.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 11:45
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 2.0 I
- Местоположение: Sofia City
Re: Перката на пасат 5.5 не се изключва
Забравих да кажа , че това става само в топло време , поне това ми прави впечатление.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 11:45
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 2.0 I
- Местоположение: Sofia City
Re: Пасат 5.5 перката не се изключва
вчера вечерта колата ме остави , след като перката постоянно се въртеше , в един момент спря . Зарадвах се че всичко е наред, но НЕ , беше паднал акумулатора.След като се подаде ток от друг автомобил , перката продължаваше да работи , и от прекалено голямата консумация на ток , колата не можа да запали. В момента зареждам акумулатора на място. Дали температурния датчик е заминал?
И къде се намира , дали ще успея да го сменя сам , тъй като са празници , почти никой не работи.
И къде се намира , дали ще успея да го сменя сам , тъй като са празници , почти никой не работи.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 перката не се изключва
Перката ако е дизелов мотора,реално работи на 3 скорости. Може да се пусне на 3-та степен от две места - или от датчика за налягане на фреона или от датчика за температура на двигателя. Да обаче тези двата датчика могат да я пуснат само ако колата е на контакт....иначе няма как да тръгне на 3-та степен...само 1-ва е директна и работи и без контакт. За да се получава така, трябва да остава включено релето за 3-та степен (вероятно има проблем с релето т.е. залепва). Втора степен я дават,че и тя трябва да работи само през контакт (пуска я двигателния компютър,когато му е кеф,ама захранването за релето минава през Engine Control Relay, което е през контакт).
Ето ти картинка на релетата + описание кое за какво е. Виж при махането на кое, перката ще спре да се върти, за да се ориентираме какъв е проблема (после си го сложи,защото иначе перката никога няма да тръгне и ще стане по-зле) :
Както следва :
6 - релето, което се командва от двигателния компютър и пуска перката,когато иска.Това реле може и да го няма,то принципно е допълнителна екстра и не всички я имат.
5 - релето за 1-ва степен
8 - релето за 3-та степен (максималната)
Съответно като вземе да работи перката,разглоби долу при педалите (там седят тези релета,както са на картинката) и изскуби първо номер 6 (ако го имаш).Ако спре,не го и слагай повече.Пробвай какво ще се случи и с номер 5 и номер 8,ама ако е някое от тях,сложи си го обратно,защото иначе перката няма да работи правилно и ще прегрее колата или ще прецакаш компресора на климатика (като няма добро охлаждане така става).
И само още нещо - предвид,че всяка година сменят схемите и т.н....много ми е трудно да мога да помогна на някой,без да си каже точно годината на колата и кода на двигателя...понеже за един и същи мотор има 10 различни схеми според година и месец...бъдете малко по-изчерпателни с информацията.

Ето ти картинка на релетата + описание кое за какво е. Виж при махането на кое, перката ще спре да се върти, за да се ориентираме какъв е проблема (после си го сложи,защото иначе перката никога няма да тръгне и ще стане по-зле) :
Както следва :
6 - релето, което се командва от двигателния компютър и пуска перката,когато иска.Това реле може и да го няма,то принципно е допълнителна екстра и не всички я имат.
5 - релето за 1-ва степен
8 - релето за 3-та степен (максималната)
Съответно като вземе да работи перката,разглоби долу при педалите (там седят тези релета,както са на картинката) и изскуби първо номер 6 (ако го имаш).Ако спре,не го и слагай повече.Пробвай какво ще се случи и с номер 5 и номер 8,ама ако е някое от тях,сложи си го обратно,защото иначе перката няма да работи правилно и ще прегрее колата или ще прецакаш компресора на климатика (като няма добро охлаждане така става).
И само още нещо - предвид,че всяка година сменят схемите и т.н....много ми е трудно да мога да помогна на някой,без да си каже точно годината на колата и кода на двигателя...понеже за един и същи мотор има 10 различни схеми според година и месец...бъдете малко по-изчерпателни с информацията.

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 11:45
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 2.0 I
- Местоположение: Sofia City
Re: Пасат 5.5 перката не се изключва
Заредих Акумулатора , клетките бяха останали без вода. Интересното е , че сега не се включва перката , работи само едната , а карам в топло време и в центъра, преди за същото време от 20 минути се включва задължително.Притеснявам се да не прегрее , Пасата е 2004 година 5.5, 2.0, 131 к.с бензин Двигателя е АЛТ 2030 1017071.Мисля си , дали релето не е изгоряло за да не включва перката , знам ли ? Но след празниците най - вероятно да я закарам на диагностик. Благодаря ти zfa159 за съдействието !
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 перката не се изключва
Ами виж дали като пуснеш климатика (или климатроника на ауто), перката ще тръгне :) Ако не тръгне, недей да пускаш повече климатика,за да не прецакаш компресора и си следи температурата на антифриза как се движи.Може и перката да е изгоряла вече, може и предпазителя и, може и релето...трябва да се види. Ако не се оправиш сам и не сме ти много далеч, драсни някой ред и я докарай да я видим след празниците, няма проблеми :)


-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пет 27 фев 2009 11:45
- Автомобил: VW Passat 5.5
- Двигател: 2.0 I
- Местоположение: Sofia City
Re: Пасат 5.5 перката не се изключва
Христос Воскресе ! Днес установих , че перката работи , след като пуснах климатроника. Изключва веднага, след като спра да използвам климатроника.
Но сама не се е включила след като за последно ми направи проблем и не спря (в следствие на което ми падна акумулатора) . Температурата на Антифриза си остава 90 градуса и не мърда въпреки , че като вдигна предния капак , си е адската жега. Не знам нормално ли е и внушавам ли си . Чудя се реле ли е запекло , датчик ли е ... но със сигурност ще се повтори си мисля. Предложения ?
Но сама не се е включила след като за последно ми направи проблем и не спря (в следствие на което ми падна акумулатора) . Температурата на Антифриза си остава 90 градуса и не мърда въпреки , че като вдигна предния капак , си е адската жега. Не знам нормално ли е и внушавам ли си . Чудя се реле ли е запекло , датчик ли е ... но със сигурност ще се повтори си мисля. Предложения ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 5.5 перката не се изключва
Чак, когато се повтори можеш да разбереш кое е.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 56 госта