термостат
- gazar4eto_87
- Мнения: 165
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кнежа
термостат
колата е с хидравлика а и преди много бързо си грееше от скоро започна по-трудно да загрява.Парно има но не е като преди доста по-слабо е абе аз си мисля че е от термостата.А има и друго като трагне на дълаг път загрява и след това изведнъж се охлажда.
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много е писано за термостати, ама нали си говорим............. Аз го смених с някакъв френски, 92 градуса. Първо докато се обезвъздуши ми се разказа играта. Най-накрая се загря долния маркуч и колата престана да загрява до 100 гр. - явно е отворил. После обаче започна да загрява много трудно /от скоро я карам може да е нормално/
Да попитам за колко време или км. градско загряват вашите пасатори? При мен /Б4 1.8 ми комби/ от тунела "Люлин" , чак на "Раковска" прави 90 гр. в задръстване.
Да попитам за колко време или км. градско загряват вашите пасатори? При мен /Б4 1.8 ми комби/ от тунела "Люлин" , чак на "Раковска" прави 90 гр. в задръстване.
gazar4eto_87, аз си купих BEHR преди 6 месеца за 16 лева. Той е с високо качество както и wahler, чувал съм че тези две марки били препоръчителни за Passat. За сега се държи много добре. Взех си го от едно магазинче на бул. "Ботев". Виж и тук, какво са изписали колегите по темата.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ehr+wahler
Успех!
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... ehr+wahler
Успех!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Andrey написа:Да попитам за колко време или км. градско загряват вашите пасатори? При мен /Б4 1.8 ми комби/ от тунела "Люлин" , чак на "Раковска" прави 90 гр. в задръстване.
Моята с нов Беер, 5-6километра без задръствания на 2-3-4 скорост достига 95града

След това независимо - градско/извънградско температурата варира в рамките на 5 града (93-97):!:
Andrey написа:Много е писано за термостати, ама нали си говорим............. Аз го смених с някакъв френски, 92 градуса. Първо докато се обезвъздуши ми се разказа играта. Най-накрая се загря долния маркуч и колата престана да загрява до 100 гр. - явно е отворил. После обаче започна да загрява много трудно /от скоро я карам може да е нормално/
Да попитам за колко време или км. градско загряват вашите пасатори? При мен /Б4 1.8 ми комби/ от тунела "Люлин" , чак на "Раковска" прави 90 гр. в задръстване.
точно ,че е писано много за трермостати,явно не си чел добре,френски казваш вероятно Вернет?? потърси и ще видиш отзиви за този модел термостат и ще разбереш защо е била кратка радостта ти.

- gazar4eto_87
- Мнения: 165
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кнежа
Andrey написа:. . . .Да попитам за колко време или км. градско загряват вашите пасатори? При мен /Б4 1.8 ми комби/ от тунела "Люлин" , чак на "Раковска" прави 90 гр. в задръстване.
Колегата, който те е посъветвал 'упражнението наново' е абсолютно прав. Аз от 'тунела' си бях купил само термостат, оказа се някакъв боклук, тия там аз не ги уважавам. Гърчих се доста време с него, гадна работа.
Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта