Кабели за свещи

Техническа и сервизна информация за Passat
dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кабели за свещи

Мнениеот dino » Съб 17 фев 2007 9:20


Здравейте колеги,
отвчера колата започна да прекъсва, както на газ така и на бензин. Отворих капака и понеже беше тъмно видях, че краен десен цилиндър, (мисля, че е втори) искрата от кабелите на делкото удря в корпуса на двигателя (главата) вместо по свеща. Трябва да сменя очевидно кабелите, какво ще препоръчате и небходимо ли да сменям и свещите в такъв случай? Става въпрос за пасат 1.8 моно, 89.
Благодаря ви преварително.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 17 фев 2007 9:42


Както си го описал не се разбира точно искрата от кабел ли прескача или от корпуса на делкото. Ако е от кабела сменяй го може и само този който е пробил но да е със същото съпротивление като другите. Иначе комплект кабели BERU около 120лв. Свещите може да не ги пипаш ако са добре.


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Съб 17 фев 2007 9:46


Благодаря колега,
искрата излиза от към свеща, не от към делкото.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 17 фев 2007 10:02


Незнам ама тези т.нар. лули за свещите дали може да им се разкара ламарината която е отгоре, щото имам чувството че тя върши цялата работа с прескачането на искрите.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 17 фев 2007 10:06


К.Одаджийски написа:Незнам ама тези т.нар. лули за свещите дали може да им се разкара ламарината която е отгоре, щото имам чувството че тя върши цялата работа с прескачането на искрите.

    Колега нали точно заради тази както я наричаш ламарина са ни толкова скъпи кабелите. Без нея не става за съжаление.


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кабели за свещи

Мнениеот scirocco gt » Съб 17 фев 2007 10:08


dino написа:Здравейте колеги,
отвчера колата започна да прекъсва, както на газ така и на бензин. Отворих капака и понеже беше тъмно видях, че краен десен цилиндър, (мисля, че е втори) искрата от кабелите на делкото удря в корпуса на двигателя (главата) вместо по свеща. Трябва да сменя очевидно кабелите, какво ще препоръчате и небходимо ли да сменям и свещите в такъв случай? Става въпрос за пасат 1.8 моно, 89.
Благодаря ви преварително.

Аз имам BREMI 70,00лв. и отстъпчица за клуба....


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 17 фев 2007 10:26


teodor6769 написа:
К.Одаджийски написа:Незнам ама тези т.нар. лули за свещите дали може да им се разкара ламарината която е отгоре, щото имам чувството че тя върши цялата работа с прескачането на искрите.

    Колега нали точно заради тази както я наричаш ламарина са ни толкова скъпи кабелите. Без нея не става за съжаление.


Аз мислех, че са заради съпротивленията в лулите и в камбанките ама карай, щом не става значи нестава. Може от некоя морга да се намери само един кабел и той да върши работа.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 17 фев 2007 11:36


Аз взех едни ментаци за 30 лв и всичко е ток и жица ;) Нямам никакви ядове и проблеми ;)


dino
Мнения: 171
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dino » Съб 17 фев 2007 12:00


Мисля, че открих проблема. Незнам как се е получило, но имаше една малка стружка вътре в лулата. Това го видях днес на светло, като свалих лулата. Изчистих я и сега за момента поне работи нормално. Интересното е обаче, че само на тази свещ има около 2-3 мм луфт до главата на двигателя. Такъв луфт няма на другите три свещи. Странна работа, но факта е, че сега колата работи нормално.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Съб 17 фев 2007 13:00


Аз имах същия проблем преди доста време, само че искрата идваше от централната лула, която влиза в делкото. Всъщност се беше сцепила гумичката. Отидох при един познат майстор и тои смени само гумичката и проблема изчезна. Дано и при теб всичко да е ОК :wink:


asenhr
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asenhr » Пон 19 фев 2007 15:37


Взимаш си кабели TESLA - най-приемлива цена срещу качество. Сменяваш и палец+капачка, както и свещи, ако не са сменявани скоро.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта