Здравейте колеги,
отвчера колата започна да прекъсва, както на газ така и на бензин. Отворих капака и понеже беше тъмно видях, че краен десен цилиндър, (мисля, че е втори) искрата от кабелите на делкото удря в корпуса на двигателя (главата) вместо по свеща. Трябва да сменя очевидно кабелите, какво ще препоръчате и небходимо ли да сменям и свещите в такъв случай? Става въпрос за пасат 1.8 моно, 89.
Благодаря ви преварително.
Кабели за свещи
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
К.Одаджийски написа:Незнам ама тези т.нар. лули за свещите дали може да им се разкара ламарината която е отгоре, щото имам чувството че тя върши цялата работа с прескачането на искрите.
Колега нали точно заради тази както я наричаш ламарина са ни толкова скъпи кабелите. Без нея не става за съжаление.
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кабели за свещи
dino написа:Здравейте колеги,
отвчера колата започна да прекъсва, както на газ така и на бензин. Отворих капака и понеже беше тъмно видях, че краен десен цилиндър, (мисля, че е втори) искрата от кабелите на делкото удря в корпуса на двигателя (главата) вместо по свеща. Трябва да сменя очевидно кабелите, какво ще препоръчате и небходимо ли да сменям и свещите в такъв случай? Става въпрос за пасат 1.8 моно, 89.
Благодаря ви преварително.
Аз имам BREMI 70,00лв. и отстъпчица за клуба....
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
teodor6769 написа:К.Одаджийски написа:Незнам ама тези т.нар. лули за свещите дали може да им се разкара ламарината която е отгоре, щото имам чувството че тя върши цялата работа с прескачането на искрите.
Колега нали точно заради тази както я наричаш ламарина са ни толкова скъпи кабелите. Без нея не става за съжаление.
Аз мислех, че са заради съпротивленията в лулите и в камбанките ама карай, щом не става значи нестава. Може от некоя морга да се намери само един кабел и той да върши работа.
Мисля, че открих проблема. Незнам как се е получило, но имаше една малка стружка вътре в лулата. Това го видях днес на светло, като свалих лулата. Изчистих я и сега за момента поне работи нормално. Интересното е обаче, че само на тази свещ има около 2-3 мм луфт до главата на двигателя. Такъв луфт няма на другите три свещи. Странна работа, но факта е, че сега колата работи нормално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта