Катализатор на пасат Б3
Катализатор на пасат Б3
Искам един съвет от някои които е имал подобен проблем става въпрос за пасат б3 18.мн.инж.90кс.Днеска ходих да си сменя гърнето на пасата като преди това видях на канал кое е точно за смяна оказа се средното гърне спор мене но като отидох при маисторите на околовръсното М Комплект ми показаха че и задното и средното са за смяна.След като и аз се обедих лично че са за смяна ги сменихме така се получи напълно бесшумно пасатчето.След като си тръгнах я покорах извесно време и почна да тресе яко цялята кола.Въпроса ми е имам катализатор и след като сме затворили системата напълно мисля че катализатора ми е запушен.И друго питане разбрах че ги искупуват колко пари струват и къде точно мога да го занеса да го продам.Мерси предварително.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
О те там ми е***а майката на колата (пак 1.8 моно В3 90к.с.).Отидох да махнат катализатора.Предложиха ми да го свалят моя и да ми го изкупят за 20лв. които да приспаднат от цената на останалите неща.Когато го свалиха се оказа че всъщност питата му вътре се е изтърбушила и е заминала назад по средното и задното гърне.Също така ми предложиха да сложат средно гърне от Голф 1.8 90к.с. понеже нямали стандартното за Пасат-а и ме убедиха че проблем няма да има.Вместо катализатор за да не е направо тръба сложиха така нареченото резонаторно гърне.В крайна сметка колата звучи като пернишки Голф.На следващия ден им се обадих и приемчика ми обясни че можело да се получи колата да е по-шумна ама нямали такива гърнета като това което е оригиналното на пасат-а (голямото средно) и да се обадя след поне 10-тина дена когато ще имат и като ида ще си свалят голф-овото и ще доплатя разликата в цената на двете и ще сложат оригиналното.Аз си мисля ако продължи да звучи така да ги накарам да разкарат резонаторното и да си сложат съвсем обикновенна тръба.Сега като върна газ-та направо се чува един тътен все едно съм с 5000 кубика двигател и главата ми се надува отвсякъде.
Та исках да попитам какво гърне са ти сложили за средно за да видя дали само ми казаха че няма или наистина са нямали (става дума за същия Ем Комплект на околовръстното шосе близо до ъгъла с Борис.)
Благодаря!
Та исках да попитам какво гърне са ти сложили за средно за да видя дали само ми казаха че няма или наистина са нямали (става дума за същия Ем Комплект на околовръстното шосе близо до ъгъла с Борис.)
Благодаря!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А загледал ли си го какво представлява? (дали е като задното по форма или си е правоъгълно? )
Благодаря ти!
Интересното при мен беше че с оригиналните гърнета нямаше този шум макар че катализатора си беше издънен т.е. все едно беше тръба.Сложиха го това резонаторното и направо не е истина.
Питах и в Крафт и там ми казаха че по принцип се слага резонаторно а не тръба за да се запази за по-дълго средното гърне понеже резонаторното забавя потока газове.Ама колата става по-шумна като цяло.
Благодаря ти!
Интересното при мен беше че с оригиналните гърнета нямаше този шум макар че катализатора си беше издънен т.е. все едно беше тръба.Сложиха го това резонаторното и направо не е истина.
Питах и в Крафт и там ми казаха че по принцип се слага резонаторно а не тръба за да се запази за по-дълго средното гърне понеже резонаторното забавя потока газове.Ама колата става по-шумна като цяло.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ами върни се,все пак дават гаранция и да вземат да си оправят нещата.
На мен ми взеха следното :
за резонаторното гърне 50лв.
средно гърне (от голф) 50лв.
задно гърне 50влв.
някаква си скоба там 3лв.
и 30лв. труд.
общо 183лв.
Ама сега ще ги накарам да махнат резонаторното,да сложат там тръба и да ми сложат истинско средно за Пасат което струва 85лв.
На мен ми взеха следното :
за резонаторното гърне 50лв.
средно гърне (от голф) 50лв.
задно гърне 50влв.
някаква си скоба там 3лв.
и 30лв. труд.
общо 183лв.
Ама сега ще ги накарам да махнат резонаторното,да сложат там тръба и да ми сложат истинско средно за Пасат което струва 85лв.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз моето го загледах днес докато се бях заврял да сменям горивния филтър и се оказа че по форма прилича много на задното ама е по-късо от него.Оригиналното на Пасат за там си е едно странно на форма ама доста по-голямо и явно си има значение.
На мен ми казаха че след поне 10-тина дена ще имат такова средно за Пасат и аз след 10-тина дена ще им звънна да попитам и ако пак ме отрежат ще ида в Крафт и ще дам още малко парички ама поне ще стане както трябва ама не е това идеята на смяната и едната година гаранция която ми дават.
Успех!
На мен ми казаха че след поне 10-тина дена ще имат такова средно за Пасат и аз след 10-тина дена ще им звънна да попитам и ако пак ме отрежат ще ида в Крафт и ще дам още малко парички ама поне ще стане както трябва ама не е това идеята на смяната и едната година гаранция която ми дават.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта