Здравейте, от извистно време се оплаквам от високи обороти на празен ход.
Карах така около седмица, но после ми се стовариха и други проблеми. Започна да прекъсва и да свети ламбда сондата, и да не може да се движи. Смених свищите и токоразпределителната капачка заедно с палеца. Тогава нещата се оправиха, но за кратко. Сега пак държи високи обороти и свети ламбда сондата. Рестартирах компа, но пак не се подобрих много. Някой може ли да ми даде съвет, какво да правя?
Става дума за двигател RP 1.8 M.i
Благодаря ппредварително!
Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Здравей.Опитай да откачищ кабела на ламбда сондата и откачи акумулатора за 2 3 минути.Ако се оправи си за ламбда(може да караш и без нея но ще вдигне малко разхода).Друг вариант е датчик за температура на двигателя,отпред на мотора е на един пластмасов тройник,син на цвят.Него също може да откачиш за проба,лампата на таблото ще свети но като загрее трябва да работи нормално.Ако и това не е остава TPS за него има цяла тема как се ремонтира(там пише и как се мери).Има и други варианти но тези са най вероятните.Не ти пиша за самодиагностиката защото на РП то е смотана и може да те подведе.
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Петър Христов написа:Здравей.Опитай да откачищ кабела на ламбда сондата и откачи акумулатора за 2 3 минути.Ако се оправи си за ламбда(може да караш и без нея но ще вдигне малко разхода).Друг вариант е датчик за температура на двигателя,отпред на мотора е на един пластмасов тройник,син на цвят.Него също може да откачиш за проба,лампата на таблото ще свети но като загрее трябва да работи нормално.Ако и това не е остава TPS за него има цяла тема как се ремонтира(там пише и как се мери).Има и други варианти но тези са най вероятните.Не ти пиша за самодиагностиката защото на РП то е смотана и може да те подведе.
Благодаря за отговора колега.
Днес пак откачах акумулатора и ми направи впечатление, че запали трудно, освен това мирише по-силно на изгорели газове.
Не знам на какво се дължи. Поработи докато загря до 90 градуса и я изгасих. След няколко часа я пробвах пак. Запали но със зор.
А и нещо прекъсва като слушам как звучи двигатела. Лампата на ламбда сондата ту светва, ту изгсва (през няколко минути).
Като я изгасих ми направи впечатление, че в областта на дроселната клапа се чува леко съскане, всякаш нещо кипи.
Може ли някой от вакумите нещо да ме бъзика?
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Лампата дето ти свети не е за ламбда сондата,а за целия двигател.Пуши ли?Да мирише на суров бензин?Махни капака на моното и виж дали не капе бензин около една квадратна планка с четири болтчета като запалиш .Под нея е регулатора на налягането на бензина и ако е спукана мембраната капе бензин и колата работи гадно на ниски обороти защото се дави.
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Добре, а при какви условия светка тогава?
Да леко мирише на суров бензин и пали малко трудно. Вчера вечерта пак я припалвах, и бях отворил капака. По едно време взе да мени много
рязко оборотите. В рамките на 10 секунди, промени разко оборотите повече от 5-6 пъти (с повече от 500 оборота). След това изгасна. И малко след
изгасването от към дроселната клапа се чуваше как стъпковото моторче се опитва да върти (издаваше такъв звук, като на ел. моторче, което се
напъва да завърти). А вярно ли е, че след като загрее може да се откачи буксата на стъпковото моторче и да се кара без него?
Да леко мирише на суров бензин и пали малко трудно. Вчера вечерта пак я припалвах, и бях отворил капака. По едно време взе да мени много
рязко оборотите. В рамките на 10 секунди, промени разко оборотите повече от 5-6 пъти (с повече от 500 оборота). След това изгасна. И малко след
изгасването от към дроселната клапа се чуваше как стъпковото моторче се опитва да върти (издаваше такъв звук, като на ел. моторче, което се
напъва да завърти). А вярно ли е, че след като загрее може да се откачи буксата на стъпковото моторче и да се кара без него?
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Наи вероятно ти е температурният датчик не струва скъпо смени го .
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Може да има скъсан тампон на моноинжекциона и да смуче въздух. А може да е скъсано и платното на регулатора за гориво на моноинжекциона, и както ти е писал колегата горе, да дави колата, тъй като постъпва допълнително гориво. Колата може да върви и без стъпковия мотор, но когато е студена, ще трябва да поддържаш ниските обороти с педала, а това си е кофти
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Не е той, мерих му съпротивлението и е съвсем в нормите, когато е студен, и когато загрее.
- potrebitel19
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 22 сеп 2010 17:50
- Автомобил: VW PASSAT 35I
- Двигател: AAA
- Местоположение: Търговище
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Може да е от датчика на дроселовата клапа(TPS) той мисля, че оказва влияние на стъпковото моторче.
Re: Пасат В3 1.8 90 к.с. RP Високи обороти на празен ход.
Ами то било повредено. Смених го с втора употреба, зачистих TPS
(и малко го написах с молив) и нещата се оправиха. Минах и една диагностика, и майсторът каза, че всичко е ок.
Благодаря на всички за съвдействието.
(и малко го написах с молив) и нещата се оправиха. Минах и една диагностика, и майсторът каза, че всичко е ок.
Благодаря на всички за съвдействието.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта