
пасат б3 '88 RP охлаждане
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
пасат б3 '88 RP охлаждане
Та искам да чуя отзивите ви спрямо това за или против охлаждането на колата ми/ви да е директно на 2ра степен. При мен случаят е че на 1ва степен много трудно охлажда и не може да я изгаси поради причината че не може да свали повече от 95 градуса надолу, а втора не може да я включи а ако я включи я спира като падне под 100 градуса и пак същата история, та реших да вържа и двата кабела деректно на 2ра степен. Не ми се занимава да промивам или заменям радятора а иначе сичко във охладителната система си е 6 но лятото под 100 градуса е трудно да я видя а то си дойде 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: офф-топик:охлаждане
ewipito написа: случаят е че на 1ва степен много трудно охлажда..
Има друг проблем, 2-ра степен при мен съм виждал един път да се ползва, за 4 години период.
Г3 е колата, стрелката стои в средата като загрее.
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: офф-топик:охлаждане
Мене ако питаш смени си датчика за перката, че тия 100 градуса са множко.
П.с.
Колата каква е?
П.с.
Колата каква е?
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: офф-топик:охлаждане
Когато "системата си е на 6" температурата седи на 90 градуса, а не на 100
Останалото се оправя с промивка, смяна на охладителна течност и/или смяна на радиатор и профилактично термостат

Останалото се оправя с промивка, смяна на охладителна течност и/или смяна на радиатор и профилактично термостат
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: офф-топик:охлаждане
Колата е пасат б3 '88 RP мотор. Правих промивка на системата, нов термостат чисто маркуче към разширителния съд всичко даже и датчиците... Просто явно радятора някъде се е "шунтурал" а включи ли 2ра степен охлажда мн бързо до 100 и после пак тая мъка... На дългосъс скорост 100+ си държи 90 градуса бетон. Това почна да се случва от миналата година 

- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: офф-топик:охлаждане
Ножа на бронята здрав ли е?
Той насочва въздуха към радиатора.
Другия ти вариянт е друг радиатор. Щом си сменил всичко друго...
Той насочва въздуха към радиатора.
Другия ти вариянт е друг радиатор. Щом си сменил всичко друго...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: офф-топик:охлаждане
Климатик? Всичко по предницата нож решетка? Радиатора може да има запушване.
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: офф-топик:охлаждане
Ножа е здрав няма климатик а радятора го михме миналата година 5-6 пъти с безконтактен разтвор отвъншната страна- е колко боклук, мазнотии и тем подобни изпаднахаа... След това имаше малко подобрение но до там 
Дръпнахме се малко от темата, исках да чуя проблем ли е да е директно на 2ра степен тъй като така си е перфе-за 1 минута от 95-6 на 88 сваля

Дръпнахме се малко от темата, исках да чуя проблем ли е да е директно на 2ра степен тъй като така си е перфе-за 1 минута от 95-6 на 88 сваля

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: офф-топик:охлаждане
Моя Голф, е така от 2 години, какво ли не смених, остана само радиатора, но не съм сигурен дали е от него.
И при мен стои на 100 градуса, даже понякога ги подминава, после пак отива на 90 градуса, и така. И аз направих така, на 2-ра степен да върти, но резултата пак си е същия, сваля до 90 градуса, и всичко по старо му! Сега си я карам на 1-ва степен, а 2-ра степен я ползвам за резерва, ако нещо стане и не тръгне 1-ва да се пусне 2-ра, за да не прегрее колата! Но няма да има проблем да върти само 2-ра степен!
И при мен стои на 100 градуса, даже понякога ги подминава, после пак отива на 90 градуса, и така. И аз направих така, на 2-ра степен да върти, но резултата пак си е същия, сваля до 90 градуса, и всичко по старо му! Сега си я карам на 1-ва степен, а 2-ра степен я ползвам за резерва, ако нещо стане и не тръгне 1-ва да се пусне 2-ра, за да не прегрее колата! Но няма да има проблем да върти само 2-ра степен!
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: офф-топик:охлаждане
Окей, ясно. Искам само да те попитам когато си го бил направил да е постоянно на 2ра как си го вързал. Аз вързах кабелите за 1ва и 2ра директно на 2ра където влиза във перката-1вата я кръцнах и изолирах кадето влиза а идващите 1ва и 2ра заедно на 2ра където влиза.
-++
|||
|\|
| |
|||
Това съм направил със кабелите, нагледно
-++
|||
|\|
| |
|||
Това съм направил със кабелите, нагледно

- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: офф-топик:охлаждане
Аз лично бих сменил радиатора но ти си знаеш. Относно рязането на кабели груба грешка. Това дето си сложил да работи само 2-ра степен на мястото на 1-ва също. сега вентилатора ще прави фиуу за 5 сек и ще спира понеже ще охлажда бързо водата във радиатора а не и мотора. И пак няма да си решиш проблема.
- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: офф-топик:охлаждане
znainainai написа:Аз лично бих сменил радиатора но ти си знаеш. Относно рязането на кабели груба грешка. Това дето си сложил да работи само 2-ра степен на мястото на 1-ва също. сега вентилатора ще прави фиуу за 5 сек и ще спира понеже ще охлажда бързо водата във радиатора а не и мотора. И пак няма да си решиш проблема.
Да ти кажа и аз така си мислех поради факта че датчика за перката е на радиятора, но не е така


- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат б3 '88 RP охлаждане
моя пасат се държи точно така от години. отказах се да се боря...
на път-90.
в града ~100.
перки-102, 105...
не забравяйте че нормалната работна температура за ДВГ е в диапазона 80-110. всичко под и над се счита за ненормално, но всичко в тоя диапазон е ОК.

на път-90.
в града ~100.
перки-102, 105...
не забравяйте че нормалната работна температура за ДВГ е в диапазона 80-110. всичко под и над се счита за ненормално, но всичко в тоя диапазон е ОК.

- ewipito
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
- Автомобил: VW PASSAT B3
- Двигател: RP 1988
- Местоположение: Pernik, Radomir
Re: пасат б3 '88 RP охлаждане
vaskoto1 написа:моя пасат се държи точно така от години. отказах се да се боря...
на път-90.
в града ~100.
перки-102, 105...
не забравяйте че нормалната работна температура за ДВГ е в диапазона 80-110. всичко под и над се счита за ненормално, но всичко в тоя диапазон е ОК.
Прав си и ти даже имам .pdf файлче където си има всички стойности за пасат 2 и конкретно RP мотор и там пише че оптималната температура е 106 градуса но като закрепи 100-105 и няма сваляне а като я изгасиш това желязо като се е нагреяло водата става много повече градуси....

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: пасат б3 '88 RP охлаждане
vaskoto1 написа:моя пасат се държи точно така от години. отказах се да се боря...
на път-90.
в града ~100.
перки-102, 105...
Аааа, бате Васе, и аз бях така

Даже извънградско до 86-87 сваляше.
В града вдигаше до 104/5.
Даже, когато Стефан ми монтираше климата, ме предупреди, че може да имам зор.
Оказа се, че нямам - вкюча ли климатика, в каквото и задръстване да съм, пассата заковаваше на 90* Ама като заковано с пирон, човек!

За период от 2 години поне 4-5 пъти съм си играл да гледам кога ще тръгне перката: слизам пред блока, паля мотора и чакам... Като стигне 94-96 - 'врът' перките тръгват. Поразкарам се малко - пак 105*

... И така си карах, докато се усетя, че първия път датчика включва първа степен, ама втори път -

Поне не и преди да изстине.

Смених го и вече втора година такъв случай (да чукам по кухата ми лейка) не съм имал
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 48 госта