пасат б3 '88 RP охлаждане

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

пасат б3 '88 RP охлаждане

Мнениеот ewipito » Пон 06 май 2013 17:44


Та искам да чуя отзивите ви спрямо това за или против охлаждането на колата ми/ви да е директно на 2ра степен. При мен случаят е че на 1ва степен много трудно охлажда и не може да я изгаси поради причината че не може да свали повече от 95 градуса надолу, а втора не може да я включи а ако я включи я спира като падне под 100 градуса и пак същата история, та реших да вържа и двата кабела деректно на 2ра степен. Не ми се занимава да промивам или заменям радятора а иначе сичко във охладителната система си е 6 но лятото под 100 градуса е трудно да я видя а то си дойде :mhihi




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот bobocamaro » Пон 06 май 2013 17:51


ewipito написа: случаят е че на 1ва степен много трудно охлажда..

Има друг проблем, 2-ра степен при мен съм виждал един път да се ползва, за 4 години период.
Г3 е колата, стрелката стои в средата като загрее.


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот kr86 » Пон 06 май 2013 17:52


Мене ако питаш смени си датчика за перката, че тия 100 градуса са множко.
П.с.
Колата каква е?


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот Sunny » Пон 06 май 2013 17:54


Когато "системата си е на 6" температурата седи на 90 градуса, а не на 100 :a045
Останалото се оправя с промивка, смяна на охладителна течност и/или смяна на радиатор и профилактично термостат


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот ewipito » Пон 06 май 2013 18:03


Колата е пасат б3 '88 RP мотор. Правих промивка на системата, нов термостат чисто маркуче към разширителния съд всичко даже и датчиците... Просто явно радятора някъде се е "шунтурал" а включи ли 2ра степен охлажда мн бързо до 100 и после пак тая мъка... На дългосъс скорост 100+ си държи 90 градуса бетон. Това почна да се случва от миналата година :scare3


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот kr86 » Пон 06 май 2013 18:12


Ножа на бронята здрав ли е?
Той насочва въздуха към радиатора.
Другия ти вариянт е друг радиатор. Щом си сменил всичко друго...


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот znainainai » Пон 06 май 2013 18:14


Климатик? Всичко по предницата нож решетка? Радиатора може да има запушване.


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот ewipito » Пон 06 май 2013 18:23


Ножа е здрав няма климатик а радятора го михме миналата година 5-6 пъти с безконтактен разтвор отвъншната страна- е колко боклук, мазнотии и тем подобни изпаднахаа... След това имаше малко подобрение но до там :banghead

Дръпнахме се малко от темата, исках да чуя проблем ли е да е директно на 2ра степен тъй като така си е перфе-за 1 минута от 95-6 на 88 сваля :mhihi


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот my heart iS iCe » Пон 06 май 2013 18:36


Моя Голф, е така от 2 години, какво ли не смених, остана само радиатора, но не съм сигурен дали е от него.
И при мен стои на 100 градуса, даже понякога ги подминава, после пак отива на 90 градуса, и така. И аз направих така, на 2-ра степен да върти, но резултата пак си е същия, сваля до 90 градуса, и всичко по старо му! Сега си я карам на 1-ва степен, а 2-ра степен я ползвам за резерва, ако нещо стане и не тръгне 1-ва да се пусне 2-ра, за да не прегрее колата! Но няма да има проблем да върти само 2-ра степен!


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот ewipito » Пон 06 май 2013 18:42


Окей, ясно. Искам само да те попитам когато си го бил направил да е постоянно на 2ра как си го вързал. Аз вързах кабелите за 1ва и 2ра директно на 2ра където влиза във перката-1вата я кръцнах и изолирах кадето влиза а идващите 1ва и 2ра заедно на 2ра където влиза.


-++
|||
|\|
| |
|||

Това съм направил със кабелите, нагледно :mhihi


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот znainainai » Вто 07 май 2013 6:19


Аз лично бих сменил радиатора но ти си знаеш. Относно рязането на кабели груба грешка. Това дето си сложил да работи само 2-ра степен на мястото на 1-ва също. сега вентилатора ще прави фиуу за 5 сек и ще спира понеже ще охлажда бързо водата във радиатора а не и мотора. И пак няма да си решиш проблема.


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: офф-топик:охлаждане

Мнениеот ewipito » Съб 11 май 2013 9:37


znainainai написа:Аз лично бих сменил радиатора но ти си знаеш. Относно рязането на кабели груба грешка. Това дето си сложил да работи само 2-ра степен на мястото на 1-ва също. сега вентилатора ще прави фиуу за 5 сек и ще спира понеже ще охлажда бързо водата във радиатора а не и мотора. И пак няма да си решиш проблема.

Да ти кажа и аз така си мислех поради факта че датчика за перката е на радиятора, но не е така :eek Завърти си стрелката на водата си падне до 90 градуса и готово. То със сигурност е радиатор но не ми се занимава :no


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б3 '88 RP охлаждане

Мнениеот vaskoto1 » Съб 11 май 2013 9:47


моя пасат се държи точно така от години. отказах се да се боря...
на път-90.
в града ~100.
перки-102, 105...
не забравяйте че нормалната работна температура за ДВГ е в диапазона 80-110. всичко под и над се счита за ненормално, но всичко в тоя диапазон е ОК.
:a045


Потребителски аватар
ewipito
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 12 апр 2011 19:36
Автомобил: VW PASSAT B3
Двигател: RP 1988
Местоположение: Pernik, Radomir

Re: пасат б3 '88 RP охлаждане

Мнениеот ewipito » Съб 11 май 2013 9:51


vaskoto1 написа:моя пасат се държи точно така от години. отказах се да се боря...
на път-90.
в града ~100.
перки-102, 105...
не забравяйте че нормалната работна температура за ДВГ е в диапазона 80-110. всичко под и над се счита за ненормално, но всичко в тоя диапазон е ОК.
:a045

Прав си и ти даже имам .pdf файлче където си има всички стойности за пасат 2 и конкретно RP мотор и там пише че оптималната температура е 106 градуса но като закрепи 100-105 и няма сваляне а като я изгасиш това желязо като се е нагреяло водата става много повече градуси.... :horror


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б3 '88 RP охлаждане

Мнениеот radotom » Съб 11 май 2013 11:32


vaskoto1 написа:моя пасат се държи точно така от години. отказах се да се боря...
на път-90.
в града ~100.
перки-102, 105...

Аааа, бате Васе, и аз бях така :Mr Green Fun
Даже извънградско до 86-87 сваляше.
В града вдигаше до 104/5.
Даже, когато Стефан ми монтираше климата, ме предупреди, че може да имам зор.
Оказа се, че нямам - вкюча ли климатика, в каквото и задръстване да съм, пассата заковаваше на 90* Ама като заковано с пирон, човек! :eek
За период от 2 години поне 4-5 пъти съм си играл да гледам кога ще тръгне перката: слизам пред блока, паля мотора и чакам... Като стигне 94-96 - 'врът' перките тръгват. Поразкарам се малко - пак 105* :gruebel
... И така си карах, докато се усетя, че първия път датчика включва първа степен, ама втори път - :no-no7
Поне не и преди да изстине. :dontknow

Смених го и вече втора година такъв случай (да чукам по кухата ми лейка) не съм имал



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 48 госта