Здравейте!
Преди два дни, сутринта в акумулатора нямаше и грам ток. Подадоха ми ток, но забелязах, че предпазител 21 се е СТОПИЛ. Карах един ден без него - няма проблем. Днес отидох да ми позамерят системата и се оказа, че като сложа предпазителя товари 18 ампера !!!!! Разкачихме помпата на централното, плафона в купето, запалката и касетофона (знаех, че е на друг бушон, но щом има ентусиасти...) и пак замерихме - резултата е същия. На 21 са също лампата за багажника и часовника, но не знам как да ги изолирам...
Някой може ли да даде идея къде да търся?!? МОЛЯ!!!
mod edit: vaskoto1
Акумулатора ми пада за 1 час
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Най-вероятно дава на късо някъде, има т.нар. утечка., постоянна консумация. Това че сте махнали запалката нищо не означава - на един детето му беше пуснало някакъв кламер или нещо подобно в леглото на запалката и беше изгоряла голяма част от инсталацията, така че по-обстойно погледни запалката.
Последна промяна от dobrin на Пон 26 фев 2007 10:15, променено общо 1 път.
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Един приятел със сищия пасат като твоя имаше сходен проблем,оказа се че стария собственик, на този бушон беше вързал някакъв кабел който утиваше в багажника,предполагам е било захранване за някакъв ресивър или нещо подобно, та въпросният кабел упираше на купето,и топеше бушона.Така че провери си все пак инсталацията за подобни интервенций които може чак сега да се проявяват.Успех
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Колега чудна работа но явно имаш утечка във веригата.Плафона в багажника изобщо го изключете както някой по нагоре беше споменал той черпи 0.3А.Проблема е по сериозен и огледай добре навсякъде при такъв ток трябва да има следи от изгаряне на изолацията на проводниците и ще мирише на изгоряло.
Колега по бързо търси решение на проблема да не стане по сериозен!!!
Колега по бързо търси решение на проблема да не стане по сериозен!!!
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
този предпазител дава захранване към следните куплунзи:
Q pin 5 - запалка;
L pin 7- осветление на багажник, диагностични конзоли за ABS и MCU (обикновенно под кълъфа на скоростния лост), преден плафон за осветление на купето , микропревключватели в дръжките на предните врати (за централното , много вероятно място на аварията) ;
U2 pin 11 табло прибори;
Вадиш съответния куплунг и мериш с прибор към "маса" за да видиш на кой пин са ти 0-та ома
после по жицата по жицата та до белята
Успех!
Q pin 5 - запалка;
L pin 7- осветление на багажник, диагностични конзоли за ABS и MCU (обикновенно под кълъфа на скоростния лост), преден плафон за осветление на купето , микропревключватели в дръжките на предните врати (за централното , много вероятно място на аварията) ;
U2 pin 11 табло прибори;
Вадиш съответния куплунг и мериш с прибор към "маса" за да видиш на кой пин са ти 0-та ома


Успех!
- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега GEORGI_VR, както споменахкато замерваха момчетата откачиха последователно запалката, компресора за централното и плафона в купето. Остават лампата за багажника и таблото. Искам само да попитам, какви са тези превключватели за централното и могат ли да правят проблем, ако е изключена буксата на компресора?
Благодаря!
Благодаря!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
калояне-като ти кажат че се изказваш неподготвен-поне провери дали наистина не е така! поредния ти бисер!
олег-кабелите на свивката на вратата (багажника) вероятно са причина-вдигни маншончетата и ги провери за късо или нацепена изолация която да дава на маса...
олег-кабелите на свивката на вратата (багажника) вероятно са причина-вдигни маншончетата и ги провери за късо или нацепена изолация която да дава на маса...
Последна промяна от vaskoto1 на Чет 22 фев 2007 14:57, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта