Акумулатора ми пада за 1 час

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Акумулатора ми пада за 1 час

Мнениеот Oleg_Yanev » Сря 21 фев 2007 12:02


Здравейте!
Преди два дни, сутринта в акумулатора нямаше и грам ток. Подадоха ми ток, но забелязах, че предпазител 21 се е СТОПИЛ. Карах един ден без него - няма проблем. Днес отидох да ми позамерят системата и се оказа, че като сложа предпазителя товари 18 ампера !!!!! Разкачихме помпата на централното, плафона в купето, запалката и касетофона (знаех, че е на друг бушон, но щом има ентусиасти...) и пак замерихме - резултата е същия. На 21 са също лампата за багажника и часовника, но не знам как да ги изолирам...
Някой може ли да даде идея къде да търся?!? МОЛЯ!!!
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 21 фев 2007 12:18


Провери да не ти свети лампата на багажника постоянно.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 21 фев 2007 12:23


Winner25 написа:Провери да не ти свети лампата на багажника постоянно.

18A e много сериозна консумация, а лампата в багажника е слаба работа.
:lol: гледай къде нагрява тока е сериозен и ще има видими последици.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 21 фев 2007 13:01


Някъде ти дава на късо ..огледай плафоните и запалката


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 21 фев 2007 13:04


Най-вероятно дава на късо някъде, има т.нар. утечка., постоянна консумация. Това че сте махнали запалката нищо не означава - на един детето му беше пуснало някакъв кламер или нещо подобно в леглото на запалката и беше изгоряла голяма част от инсталацията, така че по-обстойно погледни запалката.

Последна промяна от dobrin на Пон 26 фев 2007 10:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Сря 21 фев 2007 15:24


Съжалявам за У-то!!! Не си бях пил кафето още и седнах да пиша във форума, защото бях озадачен...
За запалката - направо изключихме буксата, та за това си мисля, че не може да е от нея ...вече :-/


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Сря 21 фев 2007 15:48


Един приятел със сищия пасат като твоя имаше сходен проблем,оказа се че стария собственик, на този бушон беше вързал някакъв кабел който утиваше в багажника,предполагам е било захранване за някакъв ресивър или нещо подобно, та въпросният кабел упираше на купето,и топеше бушона.Така че провери си все пак инсталацията за подобни интервенций които може чак сега да се проявяват.Успех


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 21 фев 2007 16:08


Какви консуматори има на този бушон 21- имаше схема с бушоните която е преместена некъде неизвестно :roll: Направо си е късо някъде в инсталацията може и проводник протъркан....Работата може да доведе и до пожар!


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 21 фев 2007 18:21


Колега чудна работа но явно имаш утечка във веригата.Плафона в багажника изобщо го изключете както някой по нагоре беше споменал той черпи 0.3А.Проблема е по сериозен и огледай добре навсякъде при такъв ток трябва да има следи от изгаряне на изолацията на проводниците и ще мирише на изгоряло.
Колега по бързо търси решение на проблема да не стане по сериозен!!!


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Сря 21 фев 2007 21:47


този предпазител дава захранване към следните куплунзи:
Q pin 5 - запалка;
L pin 7- осветление на багажник, диагностични конзоли за ABS и MCU (обикновенно под кълъфа на скоростния лост), преден плафон за осветление на купето , микропревключватели в дръжките на предните врати (за централното , много вероятно място на аварията) ;
U2 pin 11 табло прибори;
Вадиш съответния куплунг и мериш с прибор към "маса" за да видиш на кой пин са ти 0-та ома :) после по жицата по жицата та до белята ;)

Успех!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 22 фев 2007 8:40


Я провери бутончетата в колоните на вратите дето задействат плафоните и зумера-като ги извадиш виж да няма някоя аджамийска връзка.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 22 фев 2007 8:47


k22 написа:Я провери бутончетата в колоните на вратите дето задействат плафоните и зумера-като ги извадиш виж да няма някоя аджамийска връзка.


Калояне, май тук се изказа неподготвен, към бутончетата в колоните на вратите отива само 1 кабел и ако той опре маса просто започва да свети плафона ... :idea:


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Чет 22 фев 2007 10:38


Колега GEORGI_VR, както споменахкато замерваха момчетата откачиха последователно запалката, компресора за централното и плафона в купето. Остават лампата за багажника и таблото. Искам само да попитам, какви са тези превключватели за централното и могат ли да правят проблем, ако е изключена буксата на компресора?
Благодаря!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 22 фев 2007 12:08


kossel написа:
k22 написа:Калояне, май тук се изказа неподготвен, към бутончетата в колоните на вратите отива само 1 кабел и ако той опре маса просто започва да свети плафона ... :idea:

Ми да не ги пипа тогава, пък ако му се запали колата, ти като виден теоретик ще му обясниш причината:twisted:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 22 фев 2007 14:12


калояне-като ти кажат че се изказваш неподготвен-поне провери дали наистина не е така! поредния ти бисер!

олег-кабелите на свивката на вратата (багажника) вероятно са причина-вдигни маншончетата и ги провери за късо или нацепена изолация която да дава на маса...

Последна промяна от vaskoto1 на Чет 22 фев 2007 14:57, променено общо 1 път.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта