Пак проблеми с масло!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Пак проблеми с масло!

Мнениеот Plumber » Сря 21 фев 2007 22:26


Помните ли колеги,че сменях гарнитура на капака на главата :)Значи откакто я смених,изведнъж много ми се вдигна разхода на маслото.За 2200 км.литър масло замина.Оглеждам отвсякъде,никъде няма теч.Нито пуши,нито ми цапа свещи и съм в шах.Помагайте




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 21 фев 2007 22:30


Какво масло сложи.


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Сря 21 фев 2007 22:31


Valvoline 10w40 и си доливам от него ама нещата много загрубяха.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 21 фев 2007 22:42


С риск пак да почнат спорове и да ме критикуват за тези двиг. както и за моя над 200х пак препоръчвам IGOL 15W40 на 10х км доливане макс. 200 до 500млл.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 21 фев 2007 22:42


faf4o написа:Valvoline 10w40 и си доливам от него ама нещата много загрубяха.


Хммм, наистина много странно, а да не би да е някоя семеринг-а , махни капака дето е на ангренажа, и виж как е положението там,но въпреки всичко не ми се вярва чак толкова да гълта :roll:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 21 фев 2007 22:46


Една, две питанки - къде ти направиха смяната и има ли отдушник за маслото, че не съм запознат с тоя двигател?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 21 фев 2007 23:49


dobrinb написа:Една, две питанки - къде ти направиха смяната и има ли отдушник за маслото, че не съм запознат с тоя двигател?


Има отдушник само от капака на клапаните.От блока няма - там има една планка с 2 болта -> при АБС мотор има и оттам ( това е една от разликите му с РП )


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 22 фев 2007 7:16


колега аз имах подобен проблем наскоро, мислех си че е гарнитурата на картера, смених я и.....ужас......особено на дълъг път губеше много повече масло, оказа се семерината на коляновия вал, миналата седмица я смених и засега няма грижи, поогледай как стоят нещата там


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 22 фев 2007 9:24


bobcho написа:
dobrinb написа:Една, две питанки - къде ти направиха смяната и има ли отдушник за маслото, че не съм запознат с тоя двигател?


Има отдушник само от капака на клапаните...

Именно.. значи при мен имаше такъв проблем - има една пластмасова кора, която се слага над клапаните преди да се сложи капака, която пази маслото да се плиска директно върху капака. Та при смяна някога на гарнитура някой е свил този т.нар. маслобран. В следствие на това през отдушника си се губи доста масълце, независимо, че не се вижда силно да тече, щото изгаря от температурата на двигателя, тъй като е в малки количества. Виж си този вариант....(теорията ми издиша обаче ако нямаш такъв маслобран по принцип на твоя двигател :oops: )


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Чет 22 фев 2007 11:02


Здравей faf4o.
Подкрепям теорията на dobrinb, под условие, че наистина ти липсва(трябва да имаш такъв) този защитен пластмасов "щит" под капака. Следствие на това трябва и ти да е доста омаслено по и около моноинжекцията. Проверявал ли си филтъра който е сложен на маркуча който отвежда маслените пари. Доколкото знам неговата функция е да връща част от маслото обратно в картера а пречистените пари, които не са се втечнили отиват в моното и се изгарят. Не изключвам причината да е в гумичките на клапаните, нали си сложил така нареченото "по-тънко масло" :screwy :?: и ако гумичките са се повтвърдили сега да си дръпва повечко от там. Това не може да се прецени по свещите.
Успех с отстраняването на проблема.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Чет 22 фев 2007 11:22


smurf написа:колега аз имах подобен проблем наскоро, мислех си че е гарнитурата на картера, смених я и.....ужас......особено на дълъг път губеше много повече масло, оказа се семерината на коляновия вал, миналата седмица я смених и засега няма грижи, поогледай как стоят нещата там


И аз имам подобен проблем. Колега виж наистина да не е семеринга. При мен има съвсем лек теч от семеринга на коляновия вал откъм скоростната кутия. И да знаеш че такъв теч трудно се хваща особено когато е малък щото се появява както каза колегата само на по-дълъг път когато двигателя работи в по-високи обороти. Може да се хване само ако редовно се наблюдава двигателя отдолу особено след дълъг път - обикновено остава последната капка отдолу и много рядко е да се случи да капне. Явно че капването става само при движението.


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 22 фев 2007 12:45


да капе само при движение, сутрин като сляза под колата няма петна, ама като я покарам извънграда 500-600 и хвърля яко


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 22 фев 2007 12:51


След почти основен ремонт (биелни лагери, сегменти и гумички) бях много изненадан, че за 9 000 км ми изчезна 1 л масло (Шел е, ама ще го сменям)
Ауспуха е черен, защото карам на ниски обороти, но абсолютно сух, без грам мазничко!
Оказа се, че са ми сложили старата гарнитура на картера :(
От там леееекинко подлизва, ама достатъчно :(
Сега и това трябва да сменям.... аман, бееееее...


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Чет 22 фев 2007 12:56


и при мен гарнитурата на картера ми я смениха един "майстори", не е за разправяне....и силикон слагаха и пак протече, после си я сложих като хората и ползвах силикон ORBASIL (червен на цвят), и заспа :P


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 22 фев 2007 16:43


radotom написа:Оказа се, че са ми сложили старата гарнитура на картера :( .... аман, бееееее...


smurf написа:един "майстори", не е за разправяне...


По отношение на майсторите най - хубавото на скъпите сервизи е, че ти издават документ, и после имаш право да ги съдиш, ако оклепат/счупят/ откраднат нещо. /Друг е въпроса, че никой не го прави, а трябва/. А като отидеш у сервизи на бай Х, и няма документи /доказателства/ за нищо, ходи се оплачи после на арменския поп. Затова се ходи само на проверени места /Клубните сервизи са едно определено мнооого добро място, имена няма да споменавам, те си знаят./



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта