
Пак проблеми с масло!
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Пак проблеми с масло!
Помните ли колеги,че сменях гарнитура на капака на главата
Значи откакто я смених,изведнъж много ми се вдигна разхода на маслото.За 2200 км.литър масло замина.Оглеждам отвсякъде,никъде няма теч.Нито пуши,нито ми цапа свещи и съм в шах.Помагайте

- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bobcho написа:dobrinb написа:Една, две питанки - къде ти направиха смяната и има ли отдушник за маслото, че не съм запознат с тоя двигател?
Има отдушник само от капака на клапаните...
Именно.. значи при мен имаше такъв проблем - има една пластмасова кора, която се слага над клапаните преди да се сложи капака, която пази маслото да се плиска директно върху капака. Та при смяна някога на гарнитура някой е свил този т.нар. маслобран. В следствие на това през отдушника си се губи доста масълце, независимо, че не се вижда силно да тече, щото изгаря от температурата на двигателя, тъй като е в малки количества. Виж си този вариант....(теорията ми издиша обаче ако нямаш такъв маслобран по принцип на твоя двигател

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравей faf4o.
Подкрепям теорията на dobrinb, под условие, че наистина ти липсва(трябва да имаш такъв) този защитен пластмасов "щит" под капака. Следствие на това трябва и ти да е доста омаслено по и около моноинжекцията. Проверявал ли си филтъра който е сложен на маркуча който отвежда маслените пари. Доколкото знам неговата функция е да връща част от маслото обратно в картера а пречистените пари, които не са се втечнили отиват в моното и се изгарят. Не изключвам причината да е в гумичките на клапаните, нали си сложил така нареченото "по-тънко масло"
и ако гумичките са се повтвърдили сега да си дръпва повечко от там. Това не може да се прецени по свещите.
Успех с отстраняването на проблема.
Подкрепям теорията на dobrinb, под условие, че наистина ти липсва(трябва да имаш такъв) този защитен пластмасов "щит" под капака. Следствие на това трябва и ти да е доста омаслено по и около моноинжекцията. Проверявал ли си филтъра който е сложен на маркуча който отвежда маслените пари. Доколкото знам неговата функция е да връща част от маслото обратно в картера а пречистените пари, които не са се втечнили отиват в моното и се изгарят. Не изключвам причината да е в гумичките на клапаните, нали си сложил така нареченото "по-тънко масло"


Успех с отстраняването на проблема.
smurf написа:колега аз имах подобен проблем наскоро, мислех си че е гарнитурата на картера, смених я и.....ужас......особено на дълъг път губеше много повече масло, оказа се семерината на коляновия вал, миналата седмица я смених и засега няма грижи, поогледай как стоят нещата там
И аз имам подобен проблем. Колега виж наистина да не е семеринга. При мен има съвсем лек теч от семеринга на коляновия вал откъм скоростната кутия. И да знаеш че такъв теч трудно се хваща особено когато е малък щото се появява както каза колегата само на по-дълъг път когато двигателя работи в по-високи обороти. Може да се хване само ако редовно се наблюдава двигателя отдолу особено след дълъг път - обикновено остава последната капка отдолу и много рядко е да се случи да капне. Явно че капването става само при движението.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
След почти основен ремонт (биелни лагери, сегменти и гумички) бях много изненадан, че за 9 000 км ми изчезна 1 л масло (Шел е, ама ще го сменям)
Ауспуха е черен, защото карам на ниски обороти, но абсолютно сух, без грам мазничко!
Оказа се, че са ми сложили старата гарнитура на картера
От там леееекинко подлизва, ама достатъчно
Сега и това трябва да сменям.... аман, бееееее...
Ауспуха е черен, защото карам на ниски обороти, но абсолютно сух, без грам мазничко!
Оказа се, че са ми сложили старата гарнитура на картера

От там леееекинко подлизва, ама достатъчно

Сега и това трябва да сменям.... аман, бееееее...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:Оказа се, че са ми сложили старата гарнитура на картера.... аман, бееееее...
smurf написа:един "майстори", не е за разправяне...
По отношение на майсторите най - хубавото на скъпите сервизи е, че ти издават документ, и после имаш право да ги съдиш, ако оклепат/счупят/ откраднат нещо. /Друг е въпроса, че никой не го прави, а трябва/. А като отидеш у сервизи на бай Х, и няма документи /доказателства/ за нищо, ходи се оплачи после на арменския поп. Затова се ходи само на проверени места /Клубните сервизи са едно определено мнооого добро място, имена няма да споменавам, те си знаят./
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта