Интересува ме ако някой може да ми помогне и да ми каже при смяната на термостат трябва ли да свалям водна помпа и хидравлична помпа или мога да си спестя тези главоболия и да сваля термостата без да свалям нищо от тези помпи а само термостата.И как точно става последователноста на разглобване на термостата.
научи се да пишеш грамотно! аман от индианци! mod edit: vaskoto1
Термостат смяна на пасат Б3 ABS ДВИГАТЕЛ
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Виж тук адаш- http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Ама .... по-добре иди на майстор
Не мога да ви разбера -някакви комплекси ли избивате???
Ама .... по-добре иди на майстор

georgipass написа::търсачкаа има много писано по въпроса, а и се пише термОстат![]()
![]()
Не мога да ви разбера -някакви комплекси ли избивате???
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
"Смених тармостата на стария пишеше 87 градуса на толко отваря или на толкова е отворен напълно.И има чуството че не е обезвъздошена напълно след смяната на термостата.Питането ми е дали е нормално да включва перката на 92-95 градуса и температурата пада постепенно до88-90 и след това пак достига 92-95 градуса пуска перката и пада температурата пак на 88-90 градуса.ДАЛИ ТРЯБВА ДА Е ТАКА ИЛИ НЕ Е ОБЕЗВЪЗДУШЕНА ПРАВИЛНО."
Щом температурата ти се движи между 88-95 градуса всичко ти е ОК.
Щом температурата ти се движи между 88-95 градуса всичко ти е ОК.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 42 госта