
Странно прекъсване... B3 1.8RP
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Странно прекъсване... B3 1.8RP
Има го от доста време, но сега започна да ми прави впечатление - когато двигателя е студен, няма го. Като позагрее след 15 минути работа, като подам газ по-рязко, прекъсва, все едно се дави и тогава форсира. На какво може да се дължи? Четох в други теми за "замисляне" точно при моноинжекцията, но това според мен не е толкова замисляне, колкото давене, или нещо такова. И адски много започва да ме дразни, тъй като ако реша да набирам при изпреварване, от трета на 4-та при вязкото подаване на газ след превключването цялата кола зе спъва. Не всеки път е така, но когато най-много ми трябва ускорение, тогава става проблем. като подавам газ по-бавно, всичко е ок, но като го настъпя по-рязко и следва едно дзсдзсъ, като че ли работи на три цилиндъра точно в тези 40-50 стотни... свещи, кабели, капачка и палец смених, но все същото... 

-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колата няма газова, само на бензин. Ламбда сондата оправя ли се по някакъв начин, или само с нова...?
Смуче въздух от смукателния колектор? Колко пари е нов такъв? Или може да се прави...
При мен като загрее го прави номера. Като е студена все едно карам друга кола... щом пипна педала и качва обороти без никакво бавене и прекъсване.

Смуче въздух от смукателния колектор? Колко пари е нов такъв? Или може да се прави...
При мен като загрее го прави номера. Като е студена все едно карам друга кола... щом пипна педала и качва обороти без никакво бавене и прекъсване.

Последна промяна от VW_FEN на Пет 23 фев 2007 11:28, променено общо 1 път.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ОК, значи първо трябва да се запуши там откъдето смуче - гарнитурата... тоест тази долната, дето е на блока, нали?
Ако се скъса шпилката, какво става?
Ако сменя ЕК-то с друго, дали ще има някакъв ефект?

Ако се скъса шпилката, какво става?
Ако сменя ЕК-то с друго, дали ще има някакъв ефект?
Последна промяна от VW_FEN на Пет 23 фев 2007 11:46, променено общо 1 път.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Калояне VW-Fen няма газ бе човек, тия прекъсвания и замисляния при подаване на газ са много гадни защото е трудно да се локализират от един път а ако почнеш да сменяш всичко от което може да е си е майката е***о. Така че опитай да разбереш по точно откъде е проблема най-малко поне дали е ламбда-сондата че само тя е 100на лева.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Имах подобно забиване и на газ и на бензин.Ходих на стенд.Майстора почна с проверка на тампона под моното-ръси го с някакъв спрей да види дали не засмуква въздух, после проверява дали реостата който променя съпротивлението за отваряне на дроселовата клапа нещо не прекъсва и понеже всичко беше наред каза че ми е запекла дюзата.Аз обаче си смених бензиновия филтър и всичко се оправи.
(Не се хвърляй да сменяш ламбда -сондата, тя има отношение към икономията и токсичността)
Не претендирам да съм ДВГ специалист-споделям какво ми обясни майстора-всеки сам да си взема решение.
(Не се хвърляй да сменяш ламбда -сондата, тя има отношение към икономията и токсичността)
Не претендирам да съм ДВГ специалист-споделям какво ми обясни майстора-всеки сам да си взема решение.
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Виж, бензиновия филтър не съм го сменял скоро, значи първо него ще го сменя, има ги по 15 лева, обаче незнам как да го отвъртя, че е клеясало всичко...
при задната дясна гума, ако сте го сменями, ще съм благодарен да споделите. Но все пак съм сигурен, че има и друго, не може като е студена да и няма нищо, а като загрее, да прекъсва като настъпя рязко.

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако ти е още със оригиналната скоба филтъра и е раждясала става сомо с рязане, а после новия с една от дебелите свински опашки и си готов. Аз скоро така го направих но лекото замисляне при рязко подаване на газ не се оправи от това а все не остава време да прескоча до Ваското да я закачи на компа да видим какво ще покаже.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Може би Ламбдата ще излезе...
И аз имам подобен проблем при рязко ускорение от 2 500 об., до към 3 000. Може би и по-нататък се проявява, но много рядко съм вдигал повече на оборотомера, така, че не мога да го твърдя.
Скоро си гледах сигналите от Ламбда-сондата с осцилоскоп. Вместо 4-5 импулса в секунда, тя ми пуска един 5-секунден импулс.
Кофти! Ще се сменя! И да не е от това - като го знам и ме дразни!
И аз имам подобен проблем при рязко ускорение от 2 500 об., до към 3 000. Може би и по-нататък се проявява, но много рядко съм вдигал повече на оборотомера, така, че не мога да го твърдя.
Скоро си гледах сигналите от Ламбда-сондата с осцилоскоп. Вместо 4-5 импулса в секунда, тя ми пуска един 5-секунден импулс.
Кофти! Ще се сменя! И да не е от това - като го знам и ме дразни!
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
За горивния филтър:
Пред задна дясна гума се намира.Сваляш пластмасовата кора и няма как да не го видиш.Самия филтър се държи от една ламарина, която го обвива - тази ламаринка ( обръч ) е хванат за метална конзола (около 25 - 30 см. ).Самата конзола се държи на два болта (или шпилки - не помня вече ) 17 или 19 мм. - забравил съм точната цифра.При мен ламаринката която обвова филтъра не искаше да се отвие, затова отвих цялата конзола с филтра и всичко на поляната
.Естествено откачваш и мъркучите и при монтирането на новия филтър спазваш посоката на протичане на бензина.
С хубав инструмент няма как да не се отвият болтовете на конзолата.Препоръчвам ти да я свалиш нея, защото ще ти е по лесно после да стиснеш ламарината около филтъра.
Пред задна дясна гума се намира.Сваляш пластмасовата кора и няма как да не го видиш.Самия филтър се държи от една ламарина, която го обвива - тази ламаринка ( обръч ) е хванат за метална конзола (около 25 - 30 см. ).Самата конзола се държи на два болта (или шпилки - не помня вече ) 17 или 19 мм. - забравил съм точната цифра.При мен ламаринката която обвова филтъра не искаше да се отвие, затова отвих цялата конзола с филтра и всичко на поляната

С хубав инструмент няма как да не се отвият болтовете на конзолата.Препоръчвам ти да я свалиш нея, защото ще ти е по лесно после да стиснеш ламарината около филтъра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, kele6, zdravkop64 и 72 госта