Ами сложи само ламаринка, която е пробита с 6 до 10мм отвор. Пробвай пътво 6 , ако пак светне , 8 и накрая 10, там вече не трябва светне , ама...
Не знам дали разбра, не затапвай напълно ЕГР , а ламарнката да има малък отвор, ще се лъже оттам, ще преминават доста по-слабо газовете.
Светва грешката щото МАФ-а отчита нереално голям поток през него на ниски . И оттам "познава" , че има нещо "нередно" :)
П.п. Пък вече ако трябва да се прави нещо по софт, може тотално да се елиминира/затапи ЕГР-а и няма светка нищо повече.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Някой може ли да каже на предните спирачни апарата на Пасат 2001 г. какви трябва да са вентилите за обезвъздушаване ?
Скоро ги отварях да обезвъздушавам и ми направи впечатление, че единият преден стои мокър под гумената капачка. Като го отвих се разви значително по лесно без усилие за разлика от другите три. И при стягането също не посмях да го притягам както останалите. След обезвъздушаването спирачките станаха по добре и педала по твърд. От вентила не сълзи течност при натискане на педал. Но ми се струва че резбата на вентила е развалена. Поне него мога да сменя лесно. В магазина излизат два модела и трябва да сваля моя от апарата. Не помня дали вентила беше с ключ 11 мм. или с по голям ключ и каква големина беше изобщо понеже мина известно време от както ги отвивах.
Ако може някой да каже на Пасат 5,5 мисля какви са спирачните апарати и номера или размера на вентилите.
По спомен спирачните дискове са 288 мм. вентилирани.
Скоро ги отварях да обезвъздушавам и ми направи впечатление, че единият преден стои мокър под гумената капачка. Като го отвих се разви значително по лесно без усилие за разлика от другите три. И при стягането също не посмях да го притягам както останалите. След обезвъздушаването спирачките станаха по добре и педала по твърд. От вентила не сълзи течност при натискане на педал. Но ми се струва че резбата на вентила е развалена. Поне него мога да сменя лесно. В магазина излизат два модела и трябва да сваля моя от апарата. Не помня дали вентила беше с ключ 11 мм. или с по голям ключ и каква големина беше изобщо понеже мина известно време от както ги отвивах.
Ако може някой да каже на Пасат 5,5 мисля какви са спирачните апарати и номера или размера на вентилите.
По спомен спирачните дискове са 288 мм. вентилирани.
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Колеги за какво служи стърчащата метална пластина върху минус клемата, така и не можаха да ми кажат по сервизите за какво е това чудо
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Имам чувство, че въпросната пластина на -клема, е за да държи леко под напрежение капака над акумулатора и когато го плъзнеш, за да го отвориш леко да го надигне.
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Снимка нямам, но може да направя една когато пасата ми е под ръка, иначе като нищо може да е за капачето
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
К.Одаджийски написа:Най вероятно е лентовия кабел, ...
Ще помогне ли късо пръскане със смазочен шпрей в цепката под кормилото?
На Пасат Б3 съм свалял кормило, ама тук не се виждат никакви винтчета за демонтаж на еърбега.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11902
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Пръскане едва ли би ти свършило работа, отзад на волана откъм таблото трябва да има две малки дупки, вътре са или болтчета с торкс 30 или е на някакви щипки еърбега
- dispatch
- Мнения: 557
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Има едни скоби в тези дупки. Натискат се посока центъра на кормилото. В Ютюб има много клипчета как се сваля.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте! :)
Колата е Пасат 5.5 от най-първите. 2001-ва, януари. 1.9TDI, AWX код на мотора.
Та, смених си подгревните свещи, защото имаше 2 заминали. Установихме, че вероятно и релето е за смяна, тъй като не подава ток към свещите. И тук започна филма.. Кое е това реле, аджеба? Някой може ли да ми каже къде се намира, за да го видя на живо какво представлява. 2-ро грешно ми продават, гледаме във всякакви каталози и не излиза нищо или Бош 250, което няма къде да сложа и с кое да заменя.
Някой сблъсквал си се е успешна смяна, защото от 2 дена се мъчим с него. Представям си ако беше някоя по-нестандартна кола, а не Пасат, дето има 1 млн бройки от него в България..
Колата е Пасат 5.5 от най-първите. 2001-ва, януари. 1.9TDI, AWX код на мотора.
Та, смених си подгревните свещи, защото имаше 2 заминали. Установихме, че вероятно и релето е за смяна, тъй като не подава ток към свещите. И тук започна филма.. Кое е това реле, аджеба? Някой може ли да ми каже къде се намира, за да го видя на живо какво представлява. 2-ро грешно ми продават, гледаме във всякакви каталози и не излиза нищо или Бош 250, което няма къде да сложа и с кое да заменя.
Някой сблъсквал си се е успешна смяна, защото от 2 дена се мъчим с него. Представям си ако беше някоя по-нестандартна кола, а не Пасат, дето има 1 млн бройки от него в България..
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Не съм много сигурен , но то не трябва ли да има модул управление и две по-яки релета ? Т.е. общо три броя? Ако е изпълнено така , подава се ток до две , а до другите две-не, вероятно едното от релетата крайните не сработва . Остана ми в акъла дали не беше такова https://www.google.com/search?q=8A09512 ... e&ie=UTF-8
Не съм сигурен , нека някой с такава кола да каже как са.
Не съм сигурен , нека някой с такава кола да каже как са.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Това е реле 202. И аз имах съмнения в него. На едно място го дават, че е за нафтовата помпа, на друго, че е за подгрева.. Така или иначе го свалих и тествах с 2 кабела от акумулатора. Цъка си.. Един приятел с А4 Б6 със същия мотор и същите симптоми е сменял по негов спомен синьо реле, но не помни номер. Долу има само няколко и това само е синьо. Но работи моето, а подгрев няма..
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
А предпазител изгорял?
Всъщност дай да уточним нещо. Всичките свещи ли не работят ( не отива ток до тях) ? А лампата светва за подгрева? Или и тя не?
Всъщност дай да уточним нещо. Всичките свещи ли не работят ( не отива ток до тях) ? А лампата светва за подгрева? Или и тя не?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Да, до всички не отива. Като са сменени с чисто нови, защото 2 бяха изгорели, а една свръх бавно загряваща. Лампата за подгрева светва като колата е на контакт, но гасне за части от секундата винаги. Имаме и cdi на Бенц, като там подгрева гасне поне след 3-4 секунди, не мигновено. А за предпазител.. Замислям се. Ще видя кой точно беше, но пак нещо ме насочва към релето. Ако въобще има такова, че това ще дойде супер мистерия май..
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Еми я пробвай нещо друго. Откачи буксата с кабела на датчика температурния за антифриза и виж дали ще подгрее на макс
Имам едно съмнение като каза, че гасне веднага лампата . Може да си е наред, а да няма коректно инфо колко е темп. и оттам да "прецени", че не му трябва погряване. Мисълта ми е, че може температурния датчик да се евава
Имам едно съмнение като каза, че гасне веднага лампата . Може да си е наред, а да няма коректно инфо колко е темп. и оттам да "прецени", че не му трябва погряване. Мисълта ми е, че може температурния датчик да се евава
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 74 госта