Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 02 авг 2017 0:55
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AWT 2004
- Местоположение: гр.София
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте, предстои ми смяна на ангренажния комплект на пасата, заради навъртяни километри и най-вече години. Пасата е Б5. 5, 2004,AWT, някой сменял ли е скоро да каже цени за работа и марка, за сега съм се спрял на комплект на конти, ще сменявам и другите два ремъка. Ще свърши ли работа комплект на конти с номер CT909WP5, или трябва да е друг.
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
iliqn_d написа:Здравейте, предстои ми смяна на ангренажния комплект на пасата, заради навъртяни километри и най-вече години. Пасата е Б5. 5, 2004,AWT, някой сменял ли е скоро да каже цени за работа и марка, за сега съм се спрял на комплект на конти, ще сменявам и другите два ремъка. Ще свърши ли работа комплект на конти с номер CT909WP5, или трябва да е друг.
Conti, GATES и Ina като марки. Според мен първите 2 са супер, третата е при липса на първите 2. Цена - зависи. На мен ми взеха последния път 100 лв за работа - обслужване (ремък, ролки, филтри, масло, оглед на накладки и дискове)
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте
Искам да сменям волана па Пасат б5 седан 2000 2.8 V6 4motion с волан на пасат 7 мулти волан сега съм с тризъбец волан някои слагал ли е възможно ли е ? Благодаря ви
Искам да сменям волана па Пасат б5 седан 2000 2.8 V6 4motion с волан на пасат 7 мулти волан сега съм с тризъбец волан някои слагал ли е възможно ли е ? Благодаря ви
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 02 авг 2017 0:55
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AWT 2004
- Местоположение: гр.София
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
am_am написа:iliqn_d написа:Здравейте, предстои ми смяна на ангренажния комплект на пасата
Conti, GATES и Ina като марки. Според мен първите 2 са супер, третата е при липса на първите 2. Цена - зависи. На мен ми взеха последния път 100 лв за работа - обслужване (ремък, ролки, филтри, масло, оглед на накладки и дискове)
Благодаря за инфото колега, при мен се налага смяна и на водния радиатор, взех на Нисенс, един лагер на обтегача на ремъка, лагера на ролката за климатика, веригата с обтегача и още и още, понасъбрали са се неща.Отделно ще сменявам и задни дискове и накладки.
Ще видим накрая каква ще я изкара майстора за работата
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Искам да се допитам до колеги с Пасат 5,5 като моя, AWT мотор.
Колата в момента е на 240 хил. км, ангренажен ремък е сменян на 130 хил., а веригата между двата разпределителна вала не е пипана.
Правят ли в България външен оглед на ангренажен ремък, например за пукнатини?
Как се усеща моментът за смяна на веригата, какви са симптомите?
Иска ми се да отложа двата ремонта за следващото лято, като минавам по около 15 хил.км за една година. Има ли риск или каква е вероятността от късане на ангренажен ремък?
Погледнах цените на комплекти за веригата с всички части, като уплътнения и опъвача:
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... ypeId=4578 158 евро
Тук обаче не дават номерата по каталог на ФауВе.
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... ypeId=4578 272 евро
Пасва с номер по каталог на ФауВе 058 109 088Е
Кой комплект да си купя?
Колата в момента е на 240 хил. км, ангренажен ремък е сменян на 130 хил., а веригата между двата разпределителна вала не е пипана.
Правят ли в България външен оглед на ангренажен ремък, например за пукнатини?
Как се усеща моментът за смяна на веригата, какви са симптомите?
Иска ми се да отложа двата ремонта за следващото лято, като минавам по около 15 хил.км за една година. Има ли риск или каква е вероятността от късане на ангренажен ремък?
Погледнах цените на комплекти за веригата с всички части, като уплътнения и опъвача:
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... ypeId=4578 158 евро
Тук обаче не дават номерата по каталог на ФауВе.
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... ypeId=4578 272 евро
Пасва с номер по каталог на ФауВе 058 109 088Е
Кой комплект да си купя?
- volodya iliev
- Мнения: 362
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Току що погледнах в Етка и там дават вторият номер 058 109 088Е
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Курт Деликуртев написа:Искам да се допитам до колеги с Пасат 5,5 като моя, AWT мотор.
Колата в момента е на 240 хил. км, ангренажен ремък е сменян на 130 хил., а веригата между двата разпределителна вала не е пипана.
Правят ли в България външен оглед на ангренажен ремък, например за пукнатини?
Как се усеща моментът за смяна на веригата, какви са симптомите?
Иска ми се да отложа двата ремонта за следващото лято, като минавам по около 15 хил.км за една година. Има ли риск или каква е вероятността от късане на ангренажен ремък?
Погледнах цените на комплекти за веригата с всички части, като уплътнения и опъвача:
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... ypeId=4578 158 евро
Тук обаче не дават номерата по каталог на ФауВе.
https://www.daparto.de/Teilenummernsuch ... ypeId=4578 272 евро
Пасва с номер по каталог на ФауВе 058 109 088Е
Кой комплект да си купя?
Колега , това мисля, че е еднозначно...
За какъв оглед на ангренажен ремък говориш?! И за какви 110 000 км?! Аз моят ангренаж го сменям на 60 000 км. Всеки сам си решава, но аз никога не бих чакал 100 000 км за смяна на ангренаж. Не за друго, а защото белята един път става. И тогава тежко и горко. Двигателят в кофата и язък за хубавата кола. А ако недай си Боже ти се случи и на път, ще се отчаеш. Хората са казали - евтиното винаги излиза скъпо. Разбира се това си е моето лично мнение, не агитирам никого да мисли като мен. Ако искаш си карай и още 100 000. Лично аз бих сменил поне ремъка ASAP (as soon as possible).
- Drakezoid
- Мнения: 217
- Регистриран на: Съб 22 юни 2019 18:55
- Автомобил: Passat B5_5
- Двигател: 1_8Т AWT 2002
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Подкрепям колегата преди мен. Виж линка от предходното мнение. В темата е описано добре кое колко струва и тн.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Моят ангренаж е сменян на 130 000 км в оторизиран сервиз на VW в Нюрнберг, това съм го проверил в друг сервиз на марката. Тоест оригинални части в оригинален сервиз!
Чак от 260 000 нагоре ще се замисля за нова смяна.
Чак от 260 000 нагоре ще се замисля за нова смяна.
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Курт Деликуртев написа:Погледнах цените на комплекти за веригата с всички части, като уплътнения и опъвача:
Това на което му казваш "опъвач" оригинален струва 1/4 от цената на автомобила ти.
Тези които ги гледаш не изкарват много и не работят коректно. Верижката между валовете е добре да се смени. Така пазиш звездите на валовете, че иначе трябва да ги сменяш целите.
Ремъкът за газоразпределението се сменя не само на километри а и на години. Над 80 000км. си е риск. Може да изкара .. Ами ако се скъса. Цената на ремонта ще е съпоставим с цената на автомобила.
- am_am
- Мнения: 150
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 16:09
- Автомобил: VW Passat B5-5
- Двигател: 1_9 TDI 161 к с
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Курт Деликуртев написа:Моят ангренаж е сменян на 130 000 км в оторизиран сервиз на VW в Нюрнберг, това съм го проверил в друг сервиз на марката. Тоест оригинални части в оригинален сервиз!
Чак от 260 000 нагоре ще се замисля за нова смяна.
Преди 3 месеца един приятел си смени съединителя в оторизиран сервиз, не в гаража на чичо Пешо. И си взе Sachs. Заедно с демферния маховик плати доста. Оригинален съединител в оригинален сервиз. Съединителя започна да приплъзва след 2000 км. Това, което се опитвам да ти кажа е, че с тия 130 000, на които разчиташ, че ще изкара, може да се прецакаш много жестоко. Защото има ремъци, които се разсвирват преди скъсване и те предупреждават. Обаче има и такива, които се късат без предупреждение, буталата в двигателя се събират и двигателя отива в кофата. Колата си е твоя, прави каквото знаеш.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Ремъка се сменя на 60 хил или на 4 години ,всичко останало е игра с огъня.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 02 авг 2017 0:55
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AWT 2004
- Местоположение: гр.София
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Курт Деликуртев написа:Искам да се допитам до колеги с Пасат 5,5 като моя, AWT мотор.
Колата в момента е на 240 хил. км, ангренажен ремък е сменян на 130 хил., а веригата между двата разпределителна вала не е пипана.
Правят ли в България външен оглед на ангренажен ремък, например за пукнатини?
Как се усеща моментът за смяна на веригата, какви са симптомите?
На мен ми се беше разтракала веригата на валовете и за това реших да я сменявам.
Не знам някой да прави огледи на ремъци, но ако е слаган преди макс 5-6г. или са минали 50-60хил. е хубаво да се сменява. При мен беше сменяван в Швейцария по сервизна книжка някъде на 27 или 28.12.2015.на около 167к,сега съм на 211к. и реших че му е време, не съжалявам за решението. Веригата не се чува вече, а ремъка си беше тръгнал,както и другите 2 пистови.Колата вече мърка.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Ивайло Димов написа:Ремъка се сменя на 60 хил или на 4 години ,всичко останало е игра с огъня.
Всеки си има мнение, но моята практика е показала, че за ЛТ 2Т например, 6 цилиндров дизел, смяна на ангренаж на 180 хил. км не е никакъв проблем!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта