Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
E и ....какво искаш да кажеш че няма да можеш да караш колата до 30ти....можеш...аз ги сменях преди 2 години без да ходя на стенд и от тогава карам без проблеми....не съм забелязал крива кола или износване на гуми или загуба на стабилност....
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако се сменят само носачите. донякъде да, но когато се сменят и кормилните накрайници ( а той прочетох и тях е сменял ) , рядко се докарват точно. Трябва си стенд, разбира се чак не е проблем няколко дни, освен този който е слагал кормилните да не ги замерил по старите и да има сериозно отклонение. Тогава да се избягват дълги пътувания с голяма скорост
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Имах впредвид смяна на задните тампони и окачването без кормилните накрайници....но и с тях не е проблем да кара известно време.....
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Последната седмица бях на технически преглед, предно ляво се отклонява с 33% спирачния ефект от дясното. Дисковете са чисти, накладките са по 5мм на двете колелета,т.е.външно не виждам причина за разликата.
Първо ще свалим да огледаме спирачния цилиндър,може да е ръждясал. Второ ще накарам да ми сменят всичката спирачна течност, аз колата я карам повече от 2 години, време е!
На влизане в София преди седмица се подърпах малко с доста шофьори на светофарите, оставих спътника на Централна жп гара,пихме по едно кафе. На паркинга имах проблем,при запалването веднага ми даде ниско ниво на охлаждаща течност. Обадих се на брато и той ми донесе антифриз,1 литър глътна. От тогава съм минал 250 километра,но нивото си стои на макс.
Каква е причината за еднократната загуба на 1 литър антифриз?
Първо ще свалим да огледаме спирачния цилиндър,може да е ръждясал. Второ ще накарам да ми сменят всичката спирачна течност, аз колата я карам повече от 2 години, време е!
На влизане в София преди седмица се подърпах малко с доста шофьори на светофарите, оставих спътника на Централна жп гара,пихме по едно кафе. На паркинга имах проблем,при запалването веднага ми даде ниско ниво на охлаждаща течност. Обадих се на брато и той ми донесе антифриз,1 литър глътна. От тогава съм минал 250 километра,но нивото си стои на макс.
Каква е причината за еднократната загуба на 1 литър антифриз?
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Има ли газова уредба? Може тя да е причината, или теч?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
С газова уредба е, брато побърза да ми даде съвет да сменя казанчето за анфриза! Било 40-50 лева,ама аз не обичам да пипам наслуки!
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Има ли вариант да надува в системата? Да навлиза газ и да избутва охл.течност? Ако няма теч, ако няма пробив в гарнитура и т.н. Реално остава газовата като виновник.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
samo_pechka написа:Има ли вариант да надува в системата?
Днес огледах казанчето за антифриз и около него. Под него върху изпарителя на газовата има петно от изтегла охладителна течност.
Демонтирах казанчето и намирам съмнителни места за пукнатини по него:
А тук съм светнал с лед-батерия:
Ще трябва да го сменям с ново?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
абе ти друга работа нямаш ли си....да се вреш постоянно в тая кола....ако искаш го сменяй ако искаш недей...но казанчето не ти е спукано поне не все още....всички стари казанчета имат подобни псевдо пукнатини....ако наистина е спукано няма да ти се налага да светиш с фенерче и да питаш дали да го сменяш....сега отивай и да се завреш до жената да не ти заеме някой друг там мястото докато си зяпаш колата...
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Да ми загуби колата 1 литър охладителна течност за кратко време преди 2 седмици означава,че има проблем. И понеже на 5януари си тръгвам обратно с 1900 км преход много моля само конструктивни мнения по проблема ми!
Весело посрещане на Новата 2020 година!
Весело посрещане на Новата 2020 година!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
кратко и конструктивно... на първо време си провери фланеца с датчика за температура и маркучите на изпарителя както и този маркуч който влиза в казанчето и си снмал...и ако не намериш теч си вземи зантифриз за доливане...
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
То може и от капачката на казанчето да изхвърля , да подлизва така и да има следи от охл.течност под него. Т.е. навлизане на газове в системата. Дано не е така.
Тези "пукнатини" не мога да преценя така, но се съмнявам да е оттам причината.
Тези "пукнатини" не мога да преценя така, но се съмнявам да е оттам причината.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Пробвай на студена кола да опипаш двата щуцера на изпарителя и самият изпарител. На мен преди време точно от там ми течеше и то само зимата като ставаше студено. На загряла кола явно от темп. разширения спираше да тече и съответно изпаряваше изтеклия антифриз. Стегни хубаво скобите и болтовете на изпарителя.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Малък теч се търси на студен мотор, като дадеш под налягане половин - един бар системата. Не палиш мотора, а с мощно осветление гледаш къде ще намокри.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Много добър съвет, Мунс.
В сервизите имат едни помпи, слагат се на мястото на капачката на разширителния съд, но аз имам компресор, ще го настроя на един бар налягане и с кърпа като уплътня около маркуча мога да надуя и да огледам да течове.
В сервизите имат едни помпи, слагат се на мястото на капачката на разширителния съд, но аз имам компресор, ще го настроя на един бар налягане и с кърпа като уплътня около маркуча мога да надуя и да огледам да течове.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта