28 - 30 август 2020 г. - предстои ФОЛКСВАГЕН ФОЛКЛОРЕН СЪБОР УЗАНА!

Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7243
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Пон 21 окт 2019 18:39


При мен те са реално еднакви ( АФН двигател ) левия и десния буквално се различават единствено по капачето ( гумено шапче ) , десния има , левия няма , но може да се прехвърли без проблем от стария, стига да е здраво . Та много вероятно и при теб нещата да са така.




Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 1962
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Пон 21 окт 2019 19:44


Появи ми се едно тракане като въртя волана на място при запален мотор, Пасат Б5,5 1,8 Т. Накрайниците са здрави, лошото е, че няма никаква възможност от горе или от отстрани да прегледам двете кормилни щанги от вътрешната страна.

Възможно ли е да идва хлабината от луфт в кормилната дирекция и може ли този луфт да се регулира?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 10996
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 21 окт 2019 20:00


samo_pechka написа:При мен те са реално еднакви ( АФН двигател ) левия и десния буквално се различават единствено по капачето ( гумено шапче ) , десния има , левия няма , но може да се прехвърли без проблем от стария, стига да е здраво . Та много вероятно и при теб нещата да са така.

Еднакви са,да.
Това шапче,капаче, било ако текне турбото да не капе маслото директно върху тампона.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2295
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Вто 22 окт 2019 7:50


Курт Деликуртев написа:Появи ми се едно тракане като въртя волана на място при запален мотор, Пасат Б5,5 1,8 Т. Накрайниците са здрави, лошото е, че няма никаква възможност от горе или от отстрани да прегледам двете кормилни щанги от вътрешната страна.

Възможно ли е да идва хлабината от луфт в кормилната дирекция и може ли този луфт да се регулира?

Луфта се регулира... но по-вероятно са износени водещите втулки на кормилния прът което не се регулира а се рециклира. В общи линии никъде в България с гаранция за качествено свършена работа.
Хлабина на вътрешния накрайник се проверява лесно-вдигаш на крик и с ръце проверяваш за хлабина в управлението на колелото. Може да накараш накой да държи волана неподвижен за да не се заблудиш....


JuStan
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот JuStan » Вто 22 окт 2019 8:27


разликата в цената м/у двата е 40 лева.....*ба го и капачето....
и като парт номера са различни....
и визуално като ги гледах десни май идва една идея по -дебел (може и да се лъжа)

а и в каталога излизат 2 вариант според кода на мотора...

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/au. ... jtYKgMMq8=


artyom
Мнения: 104
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 21:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот artyom » Съб 07 дек 2019 16:49


Колеги как се сменя крушката на дългите на 5.5 без да се свалят бронята и фаровете?

IMG_6789.JPG


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4785
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 07 дек 2019 17:10


Завърташ и излиза


artyom
Мнения: 104
Регистриран на: Вто 18 авг 2015 21:57
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот artyom » Съб 07 дек 2019 19:23


Уж пробвах, но не мърда на никъде. Ще пробвам пак.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4785
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 07 дек 2019 19:55


Винтчето, което се вижда на снимката го има на две места точно на 180градуса. Двете винтчета, държат металните ушички на пластината която държи крушката.


plamenppp
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 19 мар 2009 17:27
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AZM
Местоположение: Добрич

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот plamenppp » Пон 16 дек 2019 11:45


Колеги, някой успя ли да реши проблема с трудното палене сутрин?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2295
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Пон 16 дек 2019 12:40


Моят проблем се разреши но не зная точно какво го реши. Иначе нещата които съм правил са следните:
1. Сложих оригиналните си свещи едноелктродни(беше с триелектродни)- съмнявам се това да е помогнало.
2. Отстраних теч на антифриз от тройника с датчика-според мен няма връзка.
3. Смених едно уплътнение между филтъра и тръбата за помпата за доп.въздух. -Възможно е да участва.
4. Смених един счупен клапан на вентилацията, сложих оригинален, освен оригиналния да какъвто трябва защото преди да се счупи пак имаше проблем от време на време.
5.Отстраних теч на масло от капака на клапаните -вероятно участва по някакъв начин защото отваря системата колкото и да е странно.
Друго по двигателя не съм правил, но сега пали от първи път да не и е уроки.


Baloo_bear
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Baloo_bear » Съб 21 дек 2019 14:48


Здравейте,

Колата е седанов Пасат 5.5, 2001-ва година.
Едната светлина на номера не ми свети. Лявата ако има значение. Изобщо няма ток в гнездото. Свалях целия елемент заедно с дръжката за отваряне на багажника. Всичко изглежда добре. Без видими нагари. Има корозия на багажника точно покрай това гнездо. Възможно ли е нещо вътре да е дало на късо в следствие на това? И каква ми е алтернативата, защото гнездата са капсоловани. Някой заигравал ли се е или направо да търся нов елемент с дръжката и гнездата?

И още нещо свързано със светлините. По-конкретно тези за задна скорост. От както съм взел колата не ми свети нищо като дам на задна. Едва вчера се загледах и видях, че няма крушки в секцията на стопа за задна :mhihi :h020 няма и цокъл за такива.
Питането ми е как се монтират крушките за задна и трябва ли да се сваля стопа, тъй като няма достъп до тази част ако се свали само платката с крушките.
Ако има значение единия стоп е сменян и е чисто нов, а другия си е оригиналният, съдейки по измъченият му вид :gruebel


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 1962
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 24 дек 2019 10:16


Вчера ми смениха всички носачи отпред и накрайниците на кормилните щанги. На задната ос двата тампона комплект с тялото в което са набити. Имам 2 въпроса:

1. Някой знае ли работещ стенд в Пловдив тази седмица след Коледа 27 или 28 декември?

2. Задният мост трябва ли да се центрова на стенда?

На всички колеги весели празници и безаварийни пътувания.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2295
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот silent » Вто 24 дек 2019 12:19


принципно задния мост може да се регулира с местене на положението на тампоните които го държат....но....много силно се съмнявам някой да иска да се занимава с това...защото на стенда искат да ти вземат едни големи пари с малко познания и малко труд...така че някои не знаят как ...а тези дето знаят ги мързи щото е трудоемко...но все пак пробвай....


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 1962
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Вто 24 дек 2019 21:22


След смяна на тампоните на заден мост трябва да има настройка, майсторът каза,че има 1см луфт между болтовете и тялото на тампоните. Проблемът ми е,че сервизът на доверие работи от 30 декември понеделник.

Предните носачи се оказаха оригинални,има щамповано 01,т.е.2001 година. Така беше с всички амартисьори, оригинални бяха,а колата вече е на 240000км!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта