Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7377
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Сря 29 яну 2020 21:45


Каква връзка имат предните амове с проблема във волана?!
Да не са били много стегнати самите накрайници на носачите ? Ще се разкарат с каране в градски условия...
Не съм имал лично такъв проблем, но колеги са казвали, че чак скърцат някои след ремонт/смяна на носачи. Явно си е до качество на самите носачи, не знам




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4887
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 29 яну 2020 23:44


Реглаж


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7231
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот muns61 » Чет 30 яну 2020 8:06


Курт Деликуртев написа:Преди 3000 км смених цялата предница,още в сервиза на майстора му направи впечатление след пробното каране,че воланът не се връща сам при излизане от завои! Предните амортисьори са сменяни лятото.

Как са вашите Пасати Б5 и Б5,5? Има ли проблем и какъв?

Реглаж на сходимостта.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7377
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Чет 30 яну 2020 12:48


Е то остава, да е пропуснал тази процедура...... Мъка и после що така прай...


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 1998
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 30 яну 2020 20:55


Не съм я пропуснал,още на следващият ден я качих на стенд.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7231
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот muns61 » Чет 30 яну 2020 21:25


Ти не си я пропуснал, ама как е направена...
На предно предаване предницата е леко разтворена, а на задно е затворена. Имал съм случай на предно да я затворят и се получава точно твоята ситуация.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7377
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Чет 30 яну 2020 22:21


Ники това за коли с обикновен макферсън или и с многораменно ( за предно предаване ) важи ?


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 1998
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Курт Деликуртев » Чет 30 яну 2020 23:06


Задният мост е твърдо закачен, по принцип на стенда излезе,че е добре юстиран.Аз преди това мерих разстоянието преден до заден мост с 5 метрова рулетка.

А преден мост гумите са леко събрани отпред, поне това знам аз!


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7231
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот muns61 » Пет 31 яну 2020 7:39


samo_pechka написа:Ники това за коли с обикновен макферсън или и с многораменно ( за предно предаване ) важи ?

Важи за всички. Теглителната сила на колелата натиска еластичните елементи по окачването и затваря предницата. Затова статично е леко отворена.
При задното предаване съпротивлението от движението разрваря предницата и затова е събрана.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7377
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Пет 31 яну 2020 9:30


Това ясно. Мисълта ми беше, че сменях на ударен пасат окачването ( скъсани носачи от едната страна ) Смених ги , докарах на око колелата и колата замина на стенд. Наложи се корекция рабира се. Но колата не заставаше при пълен ляв/десен закопчана, предполагам донякъде се дължи на самото окачване и ъглите на самите колела . Ще ме разбере човек който е виждал как се накланят колела на Пасат Б5 и на голф 3 примерно ( въобще макферсън ) при пълен ляв или десен.
Вероятно и при многораменно се случва описаната ситуация , но трябва доста да е скофтен реглажа


fetleto
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 43
Регистриран на: Нед 04 окт 2015 9:54
Автомобил: VW Baraka
Двигател: IMA
Местоположение: Добрич

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот fetleto » Пет 31 яну 2020 10:17


Накланят се като при Мерцедес. За по голяма маневреност при пълен завой. И има крайни фиксирани положения. А на Ладите със секторни кутии, нямаше такива крайни положения.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7377
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот samo_pechka » Пет 31 яну 2020 10:44


fetleto написа:За по голяма маневреност при пълен завой.

Не е тази причината . Контактното петно, ъгъл на "атака" е по-добро при многораменното, по-сигурно е при проблемен терен ( лед, сняг ) .
Липсата на по-добро разпределение на ъгли, наклони по вертикала, се отразява негативно при повечето ( да не кажа почти всички ) с Макферсън изпълнение. При Г3 направо свирят колелата и оставят следи гумите по асвалта при пълен завой .
По-голяма маневреност се предлага изключително от коли със задно предаване . Причината е ясна защо е така. Липсата на карета отпред позволява "яко" извиване на колелата .
Малко размихме темата :redface


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7231
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот muns61 » Пет 31 яну 2020 12:50


fetleto написа:Накланят се като при Мерцедес. За по голяма маневреност при пълен завой. И има крайни фиксирани положения. А на Ладите със секторни кутии, нямаше такива крайни положения.

И при тях го има, даже и при Москвич. Наклонът на шенкела се регулира с доложките на долния носач. Това не зависи дали е рейка, или сектор.


highline_4motion
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5 Highline
Двигател: AFN

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот highline_4motion » Пет 31 яну 2020 17:24


Колеги , искам да купя салон с подгрев тъй като моя няма , след като купя монтирането и инсталацията как стоят нещата лесно или да не бъркам.. помощ


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 415
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот KBK » Пет 31 яну 2020 18:45


Ако си на ТИ с тока е работа за час два, ако не си намери човек който е и ще ти вземе 30-40 лв си мисля.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта