Каква връзка имат предните амове с проблема във волана?!
Да не са били много стегнати самите накрайници на носачите ? Ще се разкарат с каране в градски условия...
Не съм имал лично такъв проблем, но колеги са казвали, че чак скърцат някои след ремонт/смяна на носачи. Явно си е до качество на самите носачи, не знам
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Курт Деликуртев написа:Преди 3000 км смених цялата предница,още в сервиза на майстора му направи впечатление след пробното каране,че воланът не се връща сам при излизане от завои! Предните амортисьори са сменяни лятото.
Как са вашите Пасати Б5 и Б5,5? Има ли проблем и какъв?
Реглаж на сходимостта.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Е то остава, да е пропуснал тази процедура...... Мъка и после що така прай...
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Не съм я пропуснал,още на следващият ден я качих на стенд.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ти не си я пропуснал, ама как е направена...
На предно предаване предницата е леко разтворена, а на задно е затворена. Имал съм случай на предно да я затворят и се получава точно твоята ситуация.
На предно предаване предницата е леко разтворена, а на задно е затворена. Имал съм случай на предно да я затворят и се получава точно твоята ситуация.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ники това за коли с обикновен макферсън или и с многораменно ( за предно предаване ) важи ?
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Задният мост е твърдо закачен, по принцип на стенда излезе,че е добре юстиран.Аз преди това мерих разстоянието преден до заден мост с 5 метрова рулетка.
А преден мост гумите са леко събрани отпред, поне това знам аз!
А преден мост гумите са леко събрани отпред, поне това знам аз!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
samo_pechka написа:Ники това за коли с обикновен макферсън или и с многораменно ( за предно предаване ) важи ?
Важи за всички. Теглителната сила на колелата натиска еластичните елементи по окачването и затваря предницата. Затова статично е леко отворена.
При задното предаване съпротивлението от движението разрваря предницата и затова е събрана.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Това ясно. Мисълта ми беше, че сменях на ударен пасат окачването ( скъсани носачи от едната страна ) Смених ги , докарах на око колелата и колата замина на стенд. Наложи се корекция рабира се. Но колата не заставаше при пълен ляв/десен закопчана, предполагам донякъде се дължи на самото окачване и ъглите на самите колела . Ще ме разбере човек който е виждал как се накланят колела на Пасат Б5 и на голф 3 примерно ( въобще макферсън ) при пълен ляв или десен.
Вероятно и при многораменно се случва описаната ситуация , но трябва доста да е скофтен реглажа
Вероятно и при многораменно се случва описаната ситуация , но трябва доста да е скофтен реглажа
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед 04 окт 2015 9:54
- Автомобил: VW Baraka
- Двигател: IMA
- Местоположение: Добрич
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Накланят се като при Мерцедес. За по голяма маневреност при пълен завой. И има крайни фиксирани положения. А на Ладите със секторни кутии, нямаше такива крайни положения.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
fetleto написа:За по голяма маневреност при пълен завой.
Не е тази причината . Контактното петно, ъгъл на "атака" е по-добро при многораменното, по-сигурно е при проблемен терен ( лед, сняг ) .
Липсата на по-добро разпределение на ъгли, наклони по вертикала, се отразява негативно при повечето ( да не кажа почти всички ) с Макферсън изпълнение. При Г3 направо свирят колелата и оставят следи гумите по асвалта при пълен завой .
По-голяма маневреност се предлага изключително от коли със задно предаване . Причината е ясна защо е така. Липсата на карета отпред позволява "яко" извиване на колелата .
Малко размихме темата
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
fetleto написа:Накланят се като при Мерцедес. За по голяма маневреност при пълен завой. И има крайни фиксирани положения. А на Ладите със секторни кутии, нямаше такива крайни положения.
И при тях го има, даже и при Москвич. Наклонът на шенкела се регулира с доложките на долния носач. Това не зависи дали е рейка, или сектор.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги , искам да купя салон с подгрев тъй като моя няма , след като купя монтирането и инсталацията как стоят нещата лесно или да не бъркам.. помощ
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако си на ТИ с тока е работа за час два, ако не си намери човек който е и ще ти вземе 30-40 лв си мисля.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: A999 и 53 госта