Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
highline_4motion
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
Автомобил: Passat Variant B5 Highline
Двигател: AFN

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот highline_4motion » Пет 31 яну 2020 19:56


KBK написа:Ако си на ТИ с тока е работа за час два, ако не си намери човек който е и ще ти вземе 30-40 лв си мисля.

Сам няма да мога с тока , ако видя снимки схеми кое къде да свържа може




kibrorgat
Мнения: 24
Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 21:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот kibrorgat » Пет 29 май 2020 19:30


Здравейте, търсих из нета един час сигурно капачки за 17ка Phoenix с парт номер 3b0-601-149-j, но точно J нищо не намерих... излизат някакви, но се различават по последния символ и на външен вид са други. Някой да помогне?

пс: намерих и една обява в базара май беше, но им искаха 100лв....


Потребителски аватар
Smeagol
Мнения: 2050
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Smeagol » Пет 29 май 2020 19:43


Цената на нови, оригинални няма да ти хареса.
100 лв. за капачки е много, но дори да ги вземеш - пак ще "литнат".
Гледал съм го този филм - карай си без капачки.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11154
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 29 май 2020 19:51


Те за това искат 100лв
За джанти OZ капачките са по 40лв.
За брой!


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
VW експерт
VW експерт
Мнения: 4895
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 29 май 2020 22:47


Феникса без капачки е ужасен, точно капачката го прави хубава джанта. Моите 6 години никой не ги пипна, даже си намерих една резервна на улицата. Заминаха за 360лв час след като пуснах обявата, дадох и резервната на колегата.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 411
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Комшията » Нед 21 юни 2020 14:14


Касетофона на автомобила не иска да излиза с двете метални пластини които са за точно тази дейност.
Има ли друг начин по който мога да го изкарам,без да надраскам или нараня таблото?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12739
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот kris11 » Нед 21 юни 2020 16:54


Опитай като вкараш пластините да приложиш леко странично усилие / т.е. да се опиташ за завъртиш пластините и леко напред назад./


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 411
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Комшията » Нед 02 авг 2020 23:33


Колеги Тази вечер забелязах че пистовия ремък на климатика е “изхвърлен” от мястото си.Каква е причината ремъка да се е изхлузил от ролката?Лесно се поставя обратно след това?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7384
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот samo_pechka » Вто 04 авг 2020 21:53


Износена обтяжна ролка? Проверя я за луфт. Или ремъка с времето се е охлабил, искал е малко обтягане и при първото по-сериозно натоварване ( климатик ) е фърлил каиша.
Днес се хванах да сменя маслото на скоростите.
RAVENOL MTF-2 75W-80 Препоръчвам този вискозитет за скорости по АФН . Да е GL4 ( посоченото е такова) и да е синтетично . Скоростите по ФВ/ Ауди ръчните специално, заяждат при превключване, още от завода дето се казва. Бях правил разни проучвания и това масло за пръв път го ползвах на моя кола с проблем с превключване студена. Помен няма вече от това , колата се оправи. И сега пак на другата в семейството ни купих отново два литра, от предната смяна преди 4 години ми останаха 250мл от същото масло и ми стигна .
maslo.jpg
maslo.jpg (150.19 KиБ) Видяна 1640 пъти


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7384
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 авг 2020 13:53


samo_pechka написа:Днес се хванах да сменя маслото на скоростите.

Така... покарахме малко с новото масло. За пореден път се убедих, че е каквото трябва да бъде. Въпреки, че нямах нещо особени проблеми на тази кола при превключването им с изключение на задна и първа ( по-тегаво, което го отдавах донякъде на поизносен феродов диск на съединителя , ще се сменя скоро разбира се ) превключването въпреки това се подобри значително. Подобри се и на първа , и на задна. Превключването стана почти като на японец ( хонда ) , на моменти се усетих поне два-три пъти, че правя "излишни" превключвания, просто от кеф :redface


Baloo_bear
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Baloo_bear » Вто 11 авг 2020 17:34


Това с маслото е полезно. Благодаря, колега! :)
което ме подсеща - има ли някакви втулки или нещо такова по скоростите, което да се подменя и да отговаря за по-плавното превключване? В началото всички скорости влизаха много лесно. След време вкарването на 2-ра всеки път изисква малко по-голямо усилие. След смяна на тампони на скоростите усещам, че 4-та започна да влиза също с една идея по-тегаво. Не трудно, просто някак все едно самият лост запъва мъъъничко някъде. Съединетел с маховик са сменяни. Колата е 1.9 AWX, демек с 5 скорости е.
А също може ли да ме насочите към някой в София, който успешно може да ми смени о пръстените на дюзите и евентуално да подмени или изчисти 2, че са с кофти стойности.

Благодарско :)) :drunk


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7384
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот samo_pechka » Вто 11 авг 2020 21:34


При теб задната с натиск надолу, с/у петата и назад ли се превключва? За да мога да се ориентирам. Принципно би трябвало да е от по-новия тип, с/у пета предавка, без натиск да е задната. Но един път засякох и такава с натиск,
По самата скоростна много не може да се пипа. изисква се разглобяване, доста опит и скъпи части. Хващал съм се , но много рядко. На пасат досега не. Често е много по-удачно да се вземе друга/втора употреба, но здрава. Цените им са сносни.
Понякога проблем при превключване има , при износване на механизма при лоста, но това е по-скоро при по-старите с натиск на задната дето са. При тези дето са без натискане , не съм чувал , но вероятно нищо не е вечно и там. Трябва се огледа под маншона какво се случва и как се движат прътите. Ако не е смеяно досега маслото, пробвай с посоченото по-горе равенол или с друго, но да е ГЛ4 и да е 75в-80 , ще е добре да бъде посочена и търсената спецификация G052911A2
За сервиз много не мога да помогна, някой колега от софето да каже.


Baloo_bear
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Baloo_bear » Чет 13 авг 2020 22:39


Под 5-та и без натиск е задна. Но тя си влиза супер. Имам известни съмнения за отиваща си полуоска, но едва ли да е там проблема. Маслото не е сменяно през последните 60-на хиляди. Но е факт, че до преди 20-30 хиляди скоростите влизаха като на нова кола. Всичките. Не е болка за умиране де, но ми стана интересно след като това бяха последните мнения в темата. Исках да я продължим един вид. Благодаря отново :beer


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2002
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Курт Деликуртев » Сря 19 авг 2020 10:07


Колата ми е Пасат Вариант Б5,5 2001 декември месец.

От няколко месеца като излизам от гаражната клетка в подземния гараж се появи едно стържене във волана, хрът и след още един оборот на волана пак хрът. Докато карах на къси разстояния не забелязах други промени, но при тръгване за България установих, че мултифункционалния волан е загубил функцията за управление на темполимита. Тези копчета са отляво на волана, а другите от дясно са за радиото, но те са наред.

От няколко дни търся сервиз в Пловдив да погледнат за какво става дума. Насочват ме към оторизиран сервиз на ФауВе, ама там не се знае колко ще ми вземат.

Някой да има идея кой може да ми помогне с ремонта? В Пловдив?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7384
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот samo_pechka » Сря 19 авг 2020 10:48


Лентов кабел?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: toci_81 и 14 госта