Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7780
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот samo_pechka » Сря 30 сеп 2020 9:20


Ами сложи само ламаринка, която е пробита с 6 до 10мм отвор. Пробвай пътво 6 , ако пак светне , 8 и накрая 10, там вече не трябва светне , ама...
Не знам дали разбра, не затапвай напълно ЕГР , а ламарнката да има малък отвор, ще се лъже оттам, ще преминават доста по-слабо газовете.
Светва грешката щото МАФ-а отчита нереално голям поток през него на ниски . И оттам "познава" , че има нещо "нередно" :)
П.п. Пък вече ако трябва да се прави нещо по софт, може тотално да се елиминира/затапи ЕГР-а и няма светка нищо повече.




valcata
Мнения: 16
Регистриран на: Пет 07 апр 2017 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот valcata » Пон 21 дек 2020 16:57


Някой може ли да каже на предните спирачни апарата на Пасат 2001 г. какви трябва да са вентилите за обезвъздушаване ?

Скоро ги отварях да обезвъздушавам и ми направи впечатление, че единият преден стои мокър под гумената капачка. Като го отвих се разви значително по лесно без усилие за разлика от другите три. И при стягането също не посмях да го притягам както останалите. След обезвъздушаването спирачките станаха по добре и педала по твърд. От вентила не сълзи течност при натискане на педал. Но ми се струва че резбата на вентила е развалена. Поне него мога да сменя лесно. В магазина излизат два модела и трябва да сваля моя от апарата. Не помня дали вентила беше с ключ 11 мм. или с по голям ключ и каква големина беше изобщо понеже мина известно време от както ги отвивах.
Ако може някой да каже на Пасат 5,5 мисля какви са спирачните апарати и номера или размера на вентилите.
По спомен спирачните дискове са 288 мм. вентилирани.


Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: 2005 AMX 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Tsankovski » Вто 22 дек 2020 21:37


Колеги за какво служи стърчащата метална пластина върху минус клемата, така и не можаха да ми кажат по сервизите за какво е това чудо


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 5275
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 дек 2020 10:22


Снимка имаш ли?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3386
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Dpop » Сря 23 дек 2020 23:52


Имам чувство, че въпросната пластина на -клема, е за да държи леко под напрежение капака над акумулатора и когато го плъзнеш, за да го отвориш леко да го надигне.


Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: 2005 AMX 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Tsankovski » Чет 24 дек 2020 22:28


Снимка нямам, но може да направя една когато пасата ми е под ръка, иначе като нищо може да е за капачето


Потребителски аватар
Курт Деликуртев
предупреждение за БАН
Мнения: 2075
Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
Автомобил: Passat Variant 2001
Двигател: AWT
Местоположение: Филибето майна/ Щурград

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Курт Деликуртев » Пет 25 дек 2020 21:35


К.Одаджийски написа:Най вероятно е лентовия кабел, ...


Ще помогне ли късо пръскане със смазочен шпрей в цепката под кормилото?

На Пасат Б3 съм свалял кормило, ама тук не се виждат никакви винтчета за демонтаж на еърбега.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11493
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 26 дек 2020 14:35


Пръскане едва ли би ти свършило работа, отзад на волана откъм таблото трябва да има две малки дупки, вътре са или болтчета с торкс 30 или е на някакви щипки еърбега


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 513
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: село Кения

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот dispatch » Съб 26 дек 2020 20:57


Има едни скоби в тези дупки. Натискат се посока центъра на кормилото. В Ютюб има много клипчета как се сваля.


Baloo_bear
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Baloo_bear » Вто 19 яну 2021 18:34


Здравейте! :)
Колата е Пасат 5.5 от най-първите. 2001-ва, януари. 1.9TDI, AWX код на мотора.
Та, смених си подгревните свещи, защото имаше 2 заминали. Установихме, че вероятно и релето е за смяна, тъй като не подава ток към свещите. И тук започна филма.. Кое е това реле, аджеба? Някой може ли да ми каже къде се намира, за да го видя на живо какво представлява. 2-ро грешно ми продават, гледаме във всякакви каталози и не излиза нищо или Бош 250, което няма къде да сложа и с кое да заменя.
Някой сблъсквал си се е успешна смяна, защото от 2 дена се мъчим с него. Представям си ако беше някоя по-нестандартна кола, а не Пасат, дето има 1 млн бройки от него в България.. :scare3


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7780
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот samo_pechka » Вто 19 яну 2021 18:58


Не съм много сигурен , но то не трябва ли да има модул управление и две по-яки релета ? Т.е. общо три броя? Ако е изпълнено така , подава се ток до две , а до другите две-не, вероятно едното от релетата крайните не сработва . Остана ми в акъла дали не беше такова https://www.google.com/search?q=8A09512 ... e&ie=UTF-8
Не съм сигурен , нека някой с такава кола да каже как са.


Baloo_bear
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Baloo_bear » Вто 19 яну 2021 20:53


Това е реле 202. И аз имах съмнения в него. На едно място го дават, че е за нафтовата помпа, на друго, че е за подгрева.. Така или иначе го свалих и тествах с 2 кабела от акумулатора. Цъка си.. Един приятел с А4 Б6 със същия мотор и същите симптоми е сменял по негов спомен синьо реле, но не помни номер. Долу има само няколко и това само е синьо. Но работи моето, а подгрев няма.. :dummy


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7780
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот samo_pechka » Сря 20 яну 2021 10:59


А предпазител изгорял?
Всъщност дай да уточним нещо. Всичките свещи ли не работят ( не отива ток до тях) ? А лампата светва за подгрева? Или и тя не?


Baloo_bear
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот Baloo_bear » Сря 20 яну 2021 11:05


Да, до всички не отива. Като са сменени с чисто нови, защото 2 бяха изгорели, а една свръх бавно загряваща. Лампата за подгрева светва като колата е на контакт, но гасне за части от секундата винаги. Имаме и cdi на Бенц, като там подгрева гасне поне след 3-4 секунди, не мигновено. А за предпазител.. Замислям се. Ще видя кой точно беше, но пак нещо ме насочва към релето. Ако въобще има такова, че това ще дойде супер мистерия май..


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 7780
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: yamaha drag star 1100
Двигател: V-twin 2002

Re: Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Мнениеот samo_pechka » Сря 20 яну 2021 11:11


Еми я пробвай нещо друго. Откачи буксата с кабела на датчика температурния за антифриза и виж дали ще подгрее на макс
Имам едно съмнение като каза, че гасне веднага лампата . Може да си е наред, а да няма коректно инфо колко е темп. и оттам да "прецени", че не му трябва погряване. Мисълта ми е, че може температурния датчик да се евава



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MiroKirev и 35 госта