Купих си го VW-Passat B4,1.8,моноинжекция,седан 1993г.,миналата година,климатика работи цялото лято безпроблем.Тази пролет обаче като ми стана горещо пускам климатика,но той почва да духа студено 2-3мин.,и след това спира.При консултация с специалист ми казва че фреон има,но компресора SANDEN SD7V16 1100 не работи.Ремонта струвало повече от купуването на употребяван.Трябвало да си намеря друг компресор.Ако някой знае начин да го подкарам компресора да заработи нека да напише.Втора употреба дали ще е надежден да си купя?
Моля също за информация къде се продават нови компресори SANDEN SD7V16 1100 за моя VW-Passat B4,1.8,моноинжекция,седан 1993г?
Предварително благодаря.Бъдете живи и здрави.



VW Passat B4 компресор за автоклиматик SANDEN SD7V16 1100
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Компресор за автоклиматик заVW-Passat B4 SANDEN SD7V16
Има нов на Hella заместител на санден ама 860лв клиентска цена едва ли ще ти хареса.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Компресор за автоклиматик заVW-Passat B4 SANDEN SD7V16
нов компреор струва почти колкото цялата ти кола
Аз имах същия проблем и майстора ми смени някакъв клапан който се намира вътре в компресора и всичко се оправи
около 120лв. ми струваше
Аз имах същия проблем и майстора ми смени някакъв клапан който се намира вътре в компресора и всичко се оправи
около 120лв. ми струваше
Re: VW Passat B4 компресор за автоклиматик SANDEN SD7V16 110
Тук провери ли, все ще намериш някой читав
http://www.vwclub.bg/forum/search.php?keywords=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA&terms=all&author=&fid[]=3&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
тук има компресор като твоя
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=57&t=336709&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA
http://www.vwclub.bg/forum/search.php?keywords=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA&terms=all&author=&fid[]=3&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
тук има компресор като твоя
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=57&t=336709&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Компресор за автоклиматик заVW-Passat B4 SANDEN SD7V16
znainainai написа:Има нов на Hella заместител на санден ама 860лв клиентска цена едва ли ще ти хареса.
Повече няма да му хареса,че новите на Hella и Valeo не са оригинални (оригиналните са над 1400лв) и тези,които се продават,изкарват година,преко сили 2 и след това настъпва периода им на пълен разпад. Мързи ме да снимам лагерите на един компресор Valeo, който е сложен чисто нов (на Шаран 2001 година, за около 800лв) и е изкарал няма и година.

Този компресор е почти вечен.Взимаш си запазен (става ог Голф 3,от Пасат В3 след 07.92-ра или В4-ка),както и от Шаран до 98-9-та.
Преди да купуваш каквото и да е, трябва твоят да се разглоби,да се види дали е годен да се ремонтира.Ако е годен,го ремонтираш и го забравяш за няколко години напред.

-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Нед 20 ное 2011 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Бяла река,общ.Първомай
Re: VW Passat B4 компресор за автоклиматик SANDEN SD7V16 110
Климатика на моя VW-Passat B4 заработи.Действително причината е била компресора.Отидох в Хасково при ,,сервиз автоклима-ЩЕРЮ,,.Без да го сваля от колата на място смени някакъв клапан от задната страна на компресора.Преди това провери ТП-то(провери го),което се намира до изпарителя в купето,но е в отсека на двигателя.Зареди фреон.Преди това провери цялата система за херметичност.Искам да кажа на всички да си проверят ремъка който се вижда и свързва двата вентилатора за охлаждане.Аз до сега откакто съм го купил моя VW-Passat се е движил към 10000км без да се задвижва единия вентилатор-аз не знам че има ремък между двата вентилатора-моят ремък го няма.Всичко това ми струва 120лв.-благодарен съм от все сърце и с цялата си душа на Щерю.Това е човек който си разбира от работата.Жив и здрав да е.Също така проверете си при вдигнат преден капак на отсека на двигателя-включвате вентилаторите на климатика-въртят ли двата вентилатора ПРЕДИ достигане на температура на олаждащата течност-(94градуса).НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА Е ВКЛЮЧЕН КЛИМАТИКА ЗА РАБОТА > А ВЕНТИЛАТОРИТЕ ДА СА ИЗКЛЮЧЕНИ-ДА НЕ РАБОТЯТ!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 75 госта