Ползвах търсачката но не открих подобен проблем, така че моля модераторите да ме извинят ако нещо не съм довидял.
Та проблема е следния:
В неделя сутринта колата си запали нормално, и след около 4-5 км. (от Окръжна болница до бензиностанция Еко на Шипченски проход) спря на светофара и повече не поиска да запали.
След помощ от приятел с кабели запали отново, измина около 500 м и угасна отново. Послдева прибиране на буксир и зареждане на акумулатора - до около 12,6 V
На следващия ден измерих напрежението между болта, за който се закача кабела на алтернатора и минуса на акумулатора - показва около 12,5 V
Занесох го в един сервиз на Сливница, там момчето го измери на стенд и показа 14,3 V
Сложих го отново на колата и пак показва 12,5 V
Лампата за алумулатора на таблото не свети, ремъка е опънат нормално.
Моля помагайте

P.S. Възможно ли е проблема да идва от арматурното табло - някъде четох че от там идвал кабелът за възбудителната намотка на алтернатора???
