колата е пасат б3
педала за съединителя пропадна и взех да ровя да видя какво що и се установи че виновника е долната помпа на съединителя
по точно буталцето го нямаше,явно е паднало при съединителя
гуменото уплатнение беше скъсано но прясно скъсано и това е предполагам щото цилиндъра в помпата е излязъл много навън без буталце
въпроса е дали е опасно за кутията и съединителя това буталце да се намира там?
дали може да се извади като се свали само ламарината която предпазва маховика под кутията която е?

пасат б3 проблем с педала на съединителя - РЕШЕНО
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
пасат б3 проблем с педала на съединителя - РЕШЕНО
Последна промяна от moimoimoi на Съб 22 юни 2013 18:51, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с педала на съединителя
moimoimoi написа:дали може да се извади като се свали само ламарината която предпазва маховика под кутията която е?
Цъ! :(
Венеца минава прекалено близо до камбаната на кутията и няма как да мине нищо, ако не е смляно на моликулярно ниво
Не съм 100% убеден, но не мисля, че ако е само пластмасовата глава ще нанесе някакви поражения.
Ако и щока е влезнал вътреее... не знам!

Освен да пробваш да поровиш през дупката за стартера.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: проблем с педала на съединителя
През ламарината отдолу нищо не минава, ама каква е причината за тая поразия? Да не би да се е пробила вилката?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: проблем с педала на съединителя
пластмасовата глава и металната пръчка са паднали
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: проблем с педала на съединителя
Лошо,ще трябва да свалиш кутията.Така както го описваш е счупена вилката иначе не виждам как ще падне пръта.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: пасат б3 проблем с педала на съединителя
оказа се че вилката е пробита и лоста е преминал през нея и паднал на дъното на кутията
но явно немеца е помислил за такъв вариант защото на дъното на самата камбана на кутията има два улея и самия лост пада точно там и явно не създава проблеми защото в втория улей имаше още един лост а само аз съм минал над 60000 км с колата
и ако мога да дам един съвет на колегите с пасати,ако ви пропадне педала за съединителя не го вдигайте с ръка и пак да пробвате да го натискате защото така само избутвате цилиндъра на долната помпа и така той излиза прекалено много ,къса семеринга и избутва лоста и той пада
ако след първото пропадане на педала на съединителя просто се свали долната помпа да се провери дали лоста не е преминал частично през вилката може да ви спести свалянето на кутията и купуването на нова помпа
четох в една тема за пробита вилка и са решили проблема набързо като на мястото на пластмасовата тапа на лоста са сложили метална но малко по голяма за да не минава през отвора,но това си е временно решение защото рано или късно ще се отвори по голяма дупка в вилката ,но примерно до смяна на съединителя или друга причина налагаща сваляне на кутията е удачно решение
но явно немеца е помислил за такъв вариант защото на дъното на самата камбана на кутията има два улея и самия лост пада точно там и явно не създава проблеми защото в втория улей имаше още един лост а само аз съм минал над 60000 км с колата
и ако мога да дам един съвет на колегите с пасати,ако ви пропадне педала за съединителя не го вдигайте с ръка и пак да пробвате да го натискате защото така само избутвате цилиндъра на долната помпа и така той излиза прекалено много ,къса семеринга и избутва лоста и той пада
ако след първото пропадане на педала на съединителя просто се свали долната помпа да се провери дали лоста не е преминал частично през вилката може да ви спести свалянето на кутията и купуването на нова помпа
четох в една тема за пробита вилка и са решили проблема набързо като на мястото на пластмасовата тапа на лоста са сложили метална но малко по голяма за да не минава през отвора,но това си е временно решение защото рано или късно ще се отвори по голяма дупка в вилката ,но примерно до смяна на съединителя или друга причина налагаща сваляне на кутията е удачно решение
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cap и 54 госта