Въпрос за климатроник

Техническа и сервизна информация за Passat
afdata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Въпрос за климатроник

Мнениеот afdata » Пет 02 авг 2013 21:50


Здравейте! Искам да попитам днеска забелязах странен факт.Значи задържам на празен ход 2000 оборота пускам компресора и падат на 1100-1300.Това не е ли голямо натоварване? В движение се усеща леко предръпване при включване и изключване.При самодиагностика на климатроника не дава грешки.




Потребителски аватар
nebeto
Мнения: 988
Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
Двигател: AFN 1996
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за климатроник

Мнениеот nebeto » Пет 02 авг 2013 22:06


за каква кола иде реч-години,кубици....
А да те питам как се прави "самодиагностика на климатроника"?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатроник

Мнениеот bobocamaro » Пет 02 авг 2013 22:11


ето така :icon_lol
http://pics.tdiclub.com/data/517/Climatronic_Self_Diagnostics.pdf
колега отиди на машина, вижте ниско/високо налягане, чист ли е кондензатора, тръгват ли перките и т.н. :beer


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник

Мнениеот zfa159 » Пет 02 авг 2013 22:16


Самодиагностиката се прави различно според това за каква иде реч...моделите на Пасат са само 8 :mhihi
При първите два няма климатроници и там няма какво да се прави.
При В3 се прави с задържане на Temp + и OFF и показва списък с грешки. С OFF и Temp - пък се четат живите данни на датчиците (защото този контролер няма диагностика с VAG-com).
При В4 зависи - ако е с OFF , пак по същия начин. Ако е по-новия,с Econ,тогава се чете само с Vag-Com и няма самодиагностика.
При В5 и 5.5 се прави със задържане на Econ и копчето за вътрешна циркулация.
В6 и В7 нямат до колкото знам.

По въпроса с натоварването - компресора на климатика в жегите дърпа 6-9кW от мощността на двигателя. Реално това са около 10-15к.с....според теб малко натоварване ли е? :mhihi
Съвсем нормално е да прави така, както и да тръгва и да спира, при което да усещаш придръпването. Примерно извънградско като се емнеш да изпреварваш и компресора изключи, осезаемо излиташ...след което като тръгне пак, осезаемо спираш да вървиш :mhihi
:beer


afdata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tyrnovo

Re: Въпрос за климатроник

Мнениеот afdata » Пет 02 авг 2013 22:21


Опа забравих извинявай пасат Б5 AFN 110 коня.В движение няма проблеми не сваля така осезаемо оборотите, а на място е всичко.И аз си мислех, че е от толкова товарене иначе предишния собственик ми каза, че го е ревизирал климатроника(не знам точно какво).1 грешка се е появила сега гледах и тя е 4b6 00 .Това какво ли е? Видях го в таблицата ама нещо.. Четох за тази грешка и пише нещо за клемореда.Моя май не е много в ред някой път ми засича ключа като паля и трябва с голяма сила да завъртя ключа.Тази грешка почна да се показва един път като гася колата и таман завъртам ключа да я изгасям леко го пипнах и светна един удивителен червен на таблото за спирачките и се включи климатроника.Май му дойде времето да го сменям този клеморед...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 46 госта