В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 01 мар 2013 14:45


кой е най-добрия избор, относно газифициране също ме интересува има ли някой който да предпочета ?

Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 01 мар 2013 20:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: може ли някой да обясни разликите между AEB, ANB и APU н

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 01 мар 2013 20:38


имам предвид конструктивни разлики, както например между 2E, ADY и AGG...стъпкови моторчета, дебитомери, въртящ момент, турбини, ако има разлика в обслужването, нещо фрапантно, че съм се ориентирал към такъв пасат и се чудя какво точно да избера.
четох , че APU има по малък смукателен колектор от АЕВ, единия от всичките имал променливи фази на газоразпределение ?

AEB-stock 150hp 210nm... with chip 187hp 280nm
ANB, AGU, AWT, AUM, APU, AVJ- stock150hp 220nm ...with chip 195hp 287nm
AWT, AQA, ARZ- stock 150hp 215nm... with chip 210hp 300nm

AEB = 058 blocks with extrenal waterpump and no sai
ATW = 058 block with external waterpump and sai
AWM= 06A blocks with internal waterpumps, sai and vvt

AGU било с к03 турбина
AUM,AUG и ARZ с к03s


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5

Мнениеот zfa159 » Съб 02 мар 2013 17:22


Добре си цитирал въртящия момент, ама потърси и на кой мотор при какви обороти е, което е доста важно за вървежа. Примерно при AGG е доста по-ниско от на 2E и ADY (всичките са 2-литрови 8 клапанови по 115 коня) и определено във вървежа се усеща сериозна разлика, заради въртящия момент в ниските обороти.


Geimara
Мнения: 99
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
Местоположение: София / Сандански

Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5

Мнениеот Geimara » Съб 02 мар 2013 23:51


Полезна тема, ще чакам развитието, макар че в дълбините на форума имаше таблица с разлики.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5

Мнениеот ChimeyJimmey » Нед 03 мар 2013 11:32


Мдаааа... Те я, те:

Изображение
Изображение

:cool


Geimara
Мнения: 99
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
Местоположение: София / Сандански

Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5

Мнениеот Geimara » Нед 03 мар 2013 14:39


Ммммм супер! :bowdown Ама е изрязана, има повече. :mhihi


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5

Мнениеот kris11 » Пон 04 мар 2013 10:35


zfa159 написа:. Примерно при AGG е доста по-ниско от на 2E и ADY (всичките са 2-литрови 8 клапанови по 115 коня) и определено във вървежа се усеща сериозна разлика, заради въртящия момент в ниските обороти.


Да спомена, че има и вариант на ADY с макс. въртящ на 2400 об/мин , както е при AGG тo .Явно или компа е друг или софтуера./ 037 906 025 S,SIMOS 4S -ама компа е заврян надълбоко/
Прикачени файлове
ADYm.jpg
ADYm.jpg (30.12 KиБ) Видяна 2009 пъти


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 04 мар 2013 21:52


zfa159 написа:Добре си цитирал въртящия момент, ама потърси и на кой мотор при какви обороти е, което е доста важно за вървежа. Примерно при AGG е доста по-ниско от на 2E и ADY (всичките са 2-литрови 8 клапанови по 115 коня) и определено във вървежа се усеща сериозна разлика, заради въртящия момент в ниските обороти.

търсих, но само това открих :rolleyes

ChimeyJimmey написа:Мдаааа... Те я, те:


:cool

колега може ли да сложиш линк към темата с въпросната пълна таблица


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU

Мнениеот snuupy93 » Пон 04 мар 2013 21:56


Понеже наскоро ти откраднаха автомобила, което е кофти. Само да те предупредя, че на шефа на баща ми откраднаха 2 пасата B5 и един B5.5, точно в Света Троица, отново си взе 5.5, но вече го държи на гараж, просто си имай едно на ум.. "нови" коли в България.... тегава работа. Тя практически си е стара де, но не е 20 годишна кошница като мойта да кажем и привлича бандитските погледи. :th_up


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 04 мар 2013 22:24


да де , ама голф 1,4 абд на 20 години не ми се кара, да не говорим, че ми е малък, 2 метра човек съм, зад мен човек не може да влезе. Сега пък един AZM ми изпадна за никакви пари и отидох на друга вълна, като купето вече е В5.5
Този път срещу кражба ще има доста превенции, ама тях очи в очи :Mr Green Fun


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU

Мнениеот snuupy93 » Пон 04 мар 2013 22:43


Е, ясно. Всеки с предпочитанията си, просто наистина предприеми мерки... я въоражена охрана, я камери за наблюдение. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU

Мнениеот Black-diamant » Съб 03 авг 2013 17:41


Аз 2 години паркирах в св. Троица пасат Б5 1.8Т, сега от половин година паркирам Б 5.5. И на двата не съм имал каско и да чукна на дърво на съм имал проблеми.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 61 госта