


В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU
В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU
кой е най-добрия избор, относно газифициране също ме интересува има ли някой който да предпочета ?
Последна промяна от DoH_KuXoT на Пет 01 мар 2013 20:55, променено общо 1 път.
Re: може ли някой да обясни разликите между AEB, ANB и APU н
имам предвид конструктивни разлики, както например между 2E, ADY и AGG...стъпкови моторчета, дебитомери, въртящ момент, турбини, ако има разлика в обслужването, нещо фрапантно, че съм се ориентирал към такъв пасат и се чудя какво точно да избера.
четох , че APU има по малък смукателен колектор от АЕВ, единия от всичките имал променливи фази на газоразпределение ?
AEB-stock 150hp 210nm... with chip 187hp 280nm
ANB, AGU, AWT, AUM, APU, AVJ- stock150hp 220nm ...with chip 195hp 287nm
AWT, AQA, ARZ- stock 150hp 215nm... with chip 210hp 300nm
AEB = 058 blocks with extrenal waterpump and no sai
ATW = 058 block with external waterpump and sai
AWM= 06A blocks with internal waterpumps, sai and vvt
AGU било с к03 турбина
AUM,AUG и ARZ с к03s
четох , че APU има по малък смукателен колектор от АЕВ, единия от всичките имал променливи фази на газоразпределение ?
AEB-stock 150hp 210nm... with chip 187hp 280nm
ANB, AGU, AWT, AUM, APU, AVJ- stock150hp 220nm ...with chip 195hp 287nm
AWT, AQA, ARZ- stock 150hp 215nm... with chip 210hp 300nm
AEB = 058 blocks with extrenal waterpump and no sai
ATW = 058 block with external waterpump and sai
AWM= 06A blocks with internal waterpumps, sai and vvt
AGU било с к03 турбина
AUM,AUG и ARZ с к03s
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5
Добре си цитирал въртящия момент, ама потърси и на кой мотор при какви обороти е, което е доста важно за вървежа. Примерно при AGG е доста по-ниско от на 2E и ADY (всичките са 2-литрови 8 клапанови по 115 коня) и определено във вървежа се усеща сериозна разлика, заради въртящия момент в ниските обороти.
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
- Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
- Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
- Местоположение: София / Сандански
Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5
Полезна тема, ще чакам развитието, макар че в дълбините на форума имаше таблица с разлики.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5
Мдаааа... Те я, те:






-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 22:49
- Автомобил: Passat B5 and Golf Mk6
- Двигател: 18Т APU 20 TDI DSG
- Местоположение: София / Сандански
Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5
Ммммм супер!
Ама е изрязана, има повече. 


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5
zfa159 написа:. Примерно при AGG е доста по-ниско от на 2E и ADY (всичките са 2-литрови 8 клапанови по 115 коня) и определено във вървежа се усеща сериозна разлика, заради въртящия момент в ниските обороти.
Да спомена, че има и вариант на ADY с макс. въртящ на 2400 об/мин , както е при AGG тo .Явно или компа е друг или софтуера./ 037 906 025 S,SIMOS 4S -ама компа е заврян надълбоко/
- Прикачени файлове
-
- ADYm.jpg (30.12 KиБ) Видяна 2009 пъти
Re: дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU на В5
zfa159 написа:Добре си цитирал въртящия момент, ама потърси и на кой мотор при какви обороти е, което е доста важно за вървежа. Примерно при AGG е доста по-ниско от на 2E и ADY (всичките са 2-литрови 8 клапанови по 115 коня) и определено във вървежа се усеща сериозна разлика, заради въртящия момент в ниските обороти.
търсих, но само това открих

ChimeyJimmey написа:Мдаааа... Те я, те:
колега може ли да сложиш линк към темата с въпросната пълна таблица
Re: В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU
Понеже наскоро ти откраднаха автомобила, което е кофти. Само да те предупредя, че на шефа на баща ми откраднаха 2 пасата B5 и един B5.5, точно в Света Троица, отново си взе 5.5, но вече го държи на гараж, просто си имай едно на ум.. "нови" коли в България.... тегава работа. Тя практически си е стара де, но не е 20 годишна кошница като мойта да кажем и привлича бандитските погледи. 

Re: В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU
да де , ама голф 1,4 абд на 20 години не ми се кара, да не говорим, че ми е малък, 2 метра човек съм, зад мен човек не може да влезе. Сега пък един AZM ми изпадна за никакви пари и отидох на друга вълна, като купето вече е В5.5
Този път срещу кражба ще има доста превенции, ама тях очи в очи
Този път срещу кражба ще има доста превенции, ама тях очи в очи

Re: В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU
Е, ясно. Всеки с предпочитанията си, просто наистина предприеми мерки... я въоражена охрана, я камери за наблюдение. 

- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: В5 дайте да разнищим разликите между AEB, ANB и APU
Аз 2 години паркирах в св. Троица пасат Б5 1.8Т, сега от половин година паркирам Б 5.5. И на двата не съм имал каско и да чукна на дърво на съм имал проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 61 госта