Здравейте колеги,
имам Passat B3 1.8 моно който е с метанова уредба, но от известно време насам не иска да работи на бензин.Попринцип пали на бензин и след като вдигне 2000 оборота и превключва на метан.Но сега като го запаля докато е на бензин прекъсва губи обороти и няма мощност.Като откача акумулатора и стой така известно време се оправя ,но само за малко,което ме навежда на мисълта че компютъра е натрупал грешки.Моля някой ако знае как мога да го оправя нека даде съвет.. Благодаря ви предварително



Passat B3 1.8 моно Проблем с работата на двигателя на бензин
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2011 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B3 1.8 моно Проблем с работата на двигателя на бе
Трябва ти ресет реле, колега, което да рестартира компютъра. Нека да се намесят и по-знаещите, но мисля, че това ще реши проблема ти.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B3 1.8 моно Проблем с работата на двигателя на бе
Здравей aerox123,
Когато движиш колата с алернативното гориво, ламбда сондата записва в компютъра грешни данни, заради промяната в отработените газове. Когато си на бензин, отработените газове са едни, когато си на метан напълно различни.
Грешните стойности записани от сондата в компютъра, променят времето на впръскване на дюзата и момента на предварението на искрата. Докато караш на метан това не ти пречи, но когато върнеш на бензин идва заглъхването, пропадането на оборотите, липсата на мощност и т.н. Като откачиш клемата на акумулатора, компютъра забърсва стойностите от всички датчици и връща заложените.
Това е общият, най-разпространения случай за проблема който си описал. Аз примерно просто съм откачил конектора на сондата и така съм го решил - намира се в двигателният отсек, някъде около изходящият колектор май беше ...забравих вече.
Когато движиш колата с алернативното гориво, ламбда сондата записва в компютъра грешни данни, заради промяната в отработените газове. Когато си на бензин, отработените газове са едни, когато си на метан напълно различни.
Грешните стойности записани от сондата в компютъра, променят времето на впръскване на дюзата и момента на предварението на искрата. Докато караш на метан това не ти пречи, но когато върнеш на бензин идва заглъхването, пропадането на оборотите, липсата на мощност и т.н. Като откачиш клемата на акумулатора, компютъра забърсва стойностите от всички датчици и връща заложените.
Това е общият, най-разпространения случай за проблема който си описал. Аз примерно просто съм откачил конектора на сондата и така съм го решил - намира се в двигателният отсек, някъде около изходящият колектор май беше ...забравих вече.

Re: Passat B3 1.8 моно Проблем с работата на двигателя на бе
Добре колега много полезна информация ми даде, но на мен ключето за бензин/метан няма опция да пали на метан а само на бензин и над 2000 оборота превключва на метан.Та мисълта ми е ако откача въпросния кабел колата ща пали ли изобщоо..
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B3 1.8 моно Проблем с работата на двигателя на бе
Ще пали...даже и ще върви.
Re: Passat B3 1.8 моно Проблем с работата на двигателя на бе
Ами ще опитам тогава, а може ли да те помоля само ако можеш и ако не ти е проблем да намериш от някъде една снимка да видя как изглежда този кабел.. Благодаря предварително
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта