Пасат Б4 AFT двигател яко греене на реле 167

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
daskala69
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат Б4 AFT двигател яко греене на реле 167

Мнениеот daskala69 » Нед 26 май 2013 13:30


Здравейте. Пасата е Б4 AFT двигател. При по топло време след като е топла колата неще да пали. След изчакване 10 - 15 мин. колата пали. Не ще да включва релето за помпата. Смених реле 167 и този проблем се оправи, но има голямо греене и на двете релет. Така ли трябва да е или има друга причина, и каква може да е тя, че тепърва идва лятото?




Потребителски аватар
daskala69
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Яко греене на реле 167 Пасат Б4 AFT двигател

Мнениеот daskala69 » Нед 26 май 2013 21:10


daskala69 написа:Здравейте. Пасата е Б4 AFT двигател. При по топло време след като е топла колата неще да пали. След изчакване 10 - 15 мин. колата пали. Не ще да включва релето за помпата. Смених реле 167 и този проблем се оправи, но има голямо греене и на двете релета. Така ли трябва да е или има друга причина, и каква може да е тя, че тепърва идва лятото?
Колко трябва да грее това реле все пак?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Яко греене на реле 167 Пасат Б4 AFT двигател

Мнениеот znainainai » Нед 26 май 2013 23:00


Колко яко грее? Това е просто реле без никаква електроника има само едно товарно съпротивление в него нищо повече.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Яко греене на реле 167 Пасат Б4 AFT двигател

Мнениеот vaskoto1 » Пон 27 май 2013 9:04


daskala69 написа:
daskala69 написа:Здравейте. Пасата е Б4 AFT двигател. При по топло време след като е топла колата неще да пали. След изчакване 10 - 15 мин. колата пали. Не ще да включва релето за помпата. Смених реле 167 и този проблем се оправи, но има голямо греене и на двете релета. Така ли трябва да е или има друга причина, и каква може да е тя, че тепърва идва лятото?
Колко трябва да грее това реле все пак?

даскале, такива "подсещания" са силно нежелателни!
няма да има второ предупреждение!


Потребителски аватар
daskala69
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Яко греене на реле 167 Пасат Б4 AFT двигател

Мнениеот daskala69 » Пон 27 май 2013 14:21


vaskoto1 написа:
daskala69 написа:
daskala69 написа:Здравейте. Пасата е Б4 AFT двигател. При по топло време след като е топла колата неще да пали. След изчакване 10 - 15 мин. колата пали. Не ще да включва релето за помпата. Смених реле 167 и този проблем се оправи, но има голямо греене и на двете релета. Така ли трябва да е или има друга причина, и каква може да е тя, че тепърва идва лятото?
Колко трябва да грее това реле все пак?

даскале, такива "подсещания" са силно нежелателни!
няма да има второ предупреждение!
Приема се и се извинявам. Ами грее, бих казал понапарва, не е топло. На 3-тата секунда си махам пръста, че не се трае. На релето имам вързан ключ за газовата, ама той дали има и 2 апмера да товари, ще го махна все пак да видя.


Потребителски аватар
daskala69
Мнения: 71
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Яко греене на реле 167 Пасат Б4 AFT двигател

Мнениеот daskala69 » Съб 08 юни 2013 18:22


daskala69 написа:
vaskoto1 написа:
daskala69 написа:
daskala69 написа:Здравейте. Пасата е Б4 AFT двигател. При по топло време след като е топла колата неще да пали. След изчакване 10 - 15 мин. колата пали. Не ще да включва релето за помпата. Смених реле 167 и този проблем се оправи, но има голямо греене и на двете релета. Така ли трябва да е или има друга причина, и каква може да е тя, че тепърва идва лятото?
Колко трябва да грее това реле все пак?

даскале, такива "подсещания" са силно нежелателни!
няма да има второ предупреждение!
Приема се и се извинявам. Ами грее, бих казал понапарва, не е топло. На 3-тата секунда си махам пръста, че не се трае. На релето имам вързан ключ за газовата, ама той дали има и 2 апмера да товари, ще го махна все пак да видя.
Смених и реле №30 и отново реле №167, греенето продължава. Изместих и ключът за газовата и почистих контактите на бензиновата помпа, но това греене остава, което ме притеснява. На помпата не се е изменил звукъкт, същия си е.


jasenv
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 24 фев 2010 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат Б4 AFT двигател яко греене на реле 167

Мнениеот jasenv » Съб 31 авг 2013 15:07


Здравейте, колеги имам същия проблем с релета №30 и №167 и двете загряват доста, колата е VW SHARAN 2.0I+газов инжекцион 1997г.
Въпросът ми е има ли от какво да се притеснявам, това загряване нормално ли е. Забелязах го едва миналата неделя, защото ми се скапа релето на фаровете №128 което днес го смених и всичко е ок но останалите две релета продължават да загряват и то доста.
Искам да добавя че колата при стартиране без значение топла или студена и играят оборотите минимално но играят с 50-100 оборота на горе надолу и първите няколко минути понякога няма мощност.
Имам и още едно питане дали имате представа какви трябва да са оборотите при студен старт защото без значение колко е студено тя винаги ги държи около 850-950 оборота ?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: zdravkop64 и 34 госта