Здравейте колеги,
За да не отварям нова тема. Изгорих си помпата, взех втора употреба, но когато дам контакт не върти. Закачих я на акумулатора и се движи, каква може да е причината? N18 бушон е здрав.
Поздрави!
Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
Fuel Pump Relay (80, 67 or 167) цъка ли като дадеш контакт?
И моля ви се спрете да ги пробвате тия бензинови помпи на акумулатор, опасно е за живота!!! Ще има изпарения и малко бензин в нея и като тръгне с искра от акумулатора може да ви залее с огън, опасно е
И моля ви се спрете да ги пробвате тия бензинови помпи на акумулатор, опасно е за живота!!! Ще има изпарения и малко бензин в нея и като тръгне с искра от акумулатора може да ви залее с огън, опасно е
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
Благодаря колега, не знаех че е опасно, но друга идея как да а я тествам не ми дойде. Нищо не цъка като дам на контакт. Има ли реле освен бушона за помпата?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
Има реле, в предното мнение съм дал номерата му. Провери с лампа на буксата на резервоара дали имаш захранване на двата по дебели кабела
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
С пробна лампа е по-добре да провериш има ли напрежение до помпата. Имай предвид,че като завъртиш на контакт лампата ще светне за секунда. Задържиш ли на стартера, трябва да свети продължително.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
Това не важи за този пасат....помпата върти на контакт поне 3-4секунди достатъчно време за да се премери и с мултицет...
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
Оказа се че не стига ток до + на буксата която влиза в помпата. Ще карам по кабела, дано не е е много играчка.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
Кабела червен с жълто върви в левия праг и влиза в бушониерата. Виж релето и бушона, освен ако някой някога не е монтирал реле за спиране на помпата по време на работа на газ примерно. Ако има газова уредба виновник може да е нейното копче за управление или релето което то управлява
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
Бушона и релето ги проверих - наред са. Газовата скоро я демонтирах, има копче. Работеше си и на бензин и на газ докато не свърши бензина и не я изгорих от въртене. Ще проверя по късно кабела и ще пиша, благодаря.
- Omilron
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 04 ное 2014 10:36
- Автомобил: VW Passat b3 3a2 35I
- Двигател: 1992 ABS
- Местоположение: София
Re: Passat B4 -1.8 MI.Бензинова помпа?
Малко я направих паметник колата, но реших все пак да я съживя ако мога.
До момента ситуацията е следната:
1. Бушон 18 е ОК.
2. Реле 167 цъка при контакт - не знам дали това означава че работи.
3. Пуснах кабел от помпата (+) до бушон 18 - Помпата я чувам да върти - не пали. Всъщност запали един път след доста въртене, но повече не.
4. Когато върна оригиналния кабел на помпата (не този който пуснах) - релето цъка помпата не върти.
Оригиналния кабел от помпата минава ли през "компютър" първо?
Възможно ли е като съм изгорил старата помпа и оригиналния кабел да е прекъснал някъде?
Благодаря!
До момента ситуацията е следната:
1. Бушон 18 е ОК.
2. Реле 167 цъка при контакт - не знам дали това означава че работи.
3. Пуснах кабел от помпата (+) до бушон 18 - Помпата я чувам да върти - не пали. Всъщност запали един път след доста въртене, но повече не.
4. Когато върна оригиналния кабел на помпата (не този който пуснах) - релето цъка помпата не върти.
Оригиналния кабел от помпата минава ли през "компютър" първо?
Възможно ли е като съм изгорил старата помпа и оригиналния кабел да е прекъснал някъде?
Благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта