Централно + нова аларма Б3 - вече работи!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Централно + нова аларма Б3 - вече работи!

Мнениеот Petyoffy » Пон 05 мар 2007 13:10


Прочетох доста теми за аларми и централно заключване, но не намерих отговор на проблема си, а той накратко е:
Старата аларма с която взех колата ( SUN-I ) сдаде багажа и реших да я сменя пак с такава, като смятах да сменя само модула на алармата без окабеляването, диода и датчика. Да ама не. Оказа се, че куплунзите им са различни ( новата е SUN-I M10, което после установих). Започнах да подвързвам новата по схемата която е с алармата. Като приключих - проба. Алармата сработи, но без централното. В схемата имаше няколко варианта на свърсване за различни видове централно заключване и при една от комбинациите централното заключи, но не отключи опитах друга комбинация и дум предпазителя на алармата и на колата - номер 21. Смених ги но до там - от централното нищо.
Та въпроса ми е какво прецаках?
Алармата си работи доколкото мога да усановя нормално, а централното се заключва само отвън и от двете врати, но отвътре от бутончето на вратата не. Преди заключваше от шофьорската врата.
Някакви идеи???
П.П. Колата няма ел. стъкла и мисля "Комфорт"

Последна промяна от Petyoffy на Съб 17 мар 2007 22:32, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 05 мар 2007 13:28




Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пон 05 мар 2007 13:34


На там отиват нещата :gruebel


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 05 мар 2007 21:11


Там има една дребна тънкост - две времена за задействане на централното - едното е 0.7 секунди за електрическо централно и 3 секунди за вакуумно (т.е. твоето).На моята аларма бяха на отделни кабели двете управления.Незнам как е при вакуумните ама при електрическите централни се управлява с поляритет (т.е. ако пуснеш на едната жичка + а на другата - закючва и ако е обратно - отключва).
Принципът е такъв ама ако питаш мен по-добре иди да го погледне някой разбирач преди да думне нещо.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 05 мар 2007 21:35


Колега със какво централно си: вакуумно или електрическо?
И защо SUN1 има много по добри(надеждни) аларми, той и гаргите не плаши.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Пон 05 мар 2007 23:20


С вакуумно съм.
SUN-1 поради причината че старата беше такава и се надявах да я сменя по лесния начин - само модула на алармата.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Вто 06 мар 2007 10:23


:arrow:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 06 мар 2007 18:47


На вакуумно централно импулса за закл и откл трябва да е 4сек огледай къде пише cut of мисля че беше едно черно кабелче на кутията (то има формата на U излиза и пак влиза ) като го резнеш импулса става 4сек. :D


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Вто 06 мар 2007 21:38


Да има такова кабелче и утре ше го тествам.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 07 мар 2007 9:42


znainainai написа:На вакуумно централно импулса за закл и откл трябва да е 4сек огледай къде пише cut of мисля че беше едно черно кабелче на кутията (то има формата на U излиза и пак влиза ) като го резнеш импулса става 4сек. :D

Никакъв ефект. Възможно ли е нещо по самата машинка да се е прецакало - сработва само отвън с ключа, но отвътре си трае ( за електрически говоря, механично всичко е ОК)??? :cry:


бат Вальо
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот бат Вальо » Сря 07 мар 2007 22:36


2 от кабелите на буксата на алармата (тази за централното) се връзват на постоянен плюс. На схемата трябва да са означени с N.O. или нормално затворените контакти.
Тези които управляват централното трябва да закачиш на сив и зелен кабел в снопа който излиза към вратата.
Виж дали не си измъкнал някоя от буксите които отиват към вратата ( там където е маншона, но от вътрешната страна на купето).


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 07 мар 2007 23:05


http://www.autoelectric.ru/autoalarm/sun-i/m100.htm
Ей за това става въпрос - схема и описание.
Само връзките за централното са малко мъгла. Сивия и зеления кабели са вързани както казваш но по тях май не идва сигнал и какъв трябва да е?


бат Вальо
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот бат Вальо » Сря 07 мар 2007 23:33


Пускаш плюс на сивия - заключва. Пускаш на зеления - отключва.
Ако нищо не става погледни си бушоните.

Трябва да вържеш оранжевия и розовия на плюс, а зелен и лилав към сив и зелен.


Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Чет 08 мар 2007 17:03


бат Вальо написа:Пускаш плюс на сивия - заключва. Пускаш на зеления - отключва.

Това ми трябваше останалото е 6 вече ...обаче това е за "Комфорт" модула, при мен няма такива жици.

Благодаря на всички. Всичко вече е ОК! :да:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта