Passat 2.3 vr5 syncro 3B5 1998г. АGZ - проблем с паленето
Passat 2.3 vr5 syncro 3B5 1998г. АGZ - проблем с паленето
Проблема е следния преди дни бобината си отиде направо беше сцепена на блок D....както и да е прежалих 300лв. взех новата бобина....при монтаж колата запали веднага но на 4 цилиндара, при което работи не повече от минута и стопи новата бобина на същото място като на старата на блок D...моля за коментари и предложения..Благодаря предварително
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Passat 2.3 vr5 syncro 3B5 1998г. АGZ - проблем с паленет
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=393900
Това е твоят случай, при колегата се е оказал проблемен кабел.
Това е твоят случай, при колегата се е оказал проблемен кабел.
- tehniiik
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Passat 2.3 vr5 syncro 3B5 1998г. АGZ - проблем с паленет
Ако не е от кабела почти ти гарантирам че е комутатора.Да знаеш че може да се оправи има вътре лоши алуминиеви крачета.Но ако ти се стопява бобината или кабел от бобината опира на маса или окъсил комутатор.
Ето тук имам тема:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=390944
Ето тук имам тема:http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=390944
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта