Привет.От както имам пасата нямам парно.Става дума за Б4 1.9ТДИ АФН 96г,климатроник.Искам и вие да потвърдите,че трябва да смъкна цялото табло,че да не излезе от нещо дребно.Маркучите на парното са горещи,когато пусна климатика си духа хладно,моторчето което завърта клапана зад самото табло си работи.
От тук нататъка остава да се свали таблото и да се видят донапренените оплътнения и да се поправят или?
Пасат Б4 AFN 1996г. питанки преди поправка на парното
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Пасат Б4 AFN 1996г. питанки преди поправка на парното
Последна промяна от dobrin на Чет 26 сеп 2013 7:54, променено общо 1 път.
Причина: Коригирано заглавие.
Причина: Коригирано заглавие.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: питанки преди поправка на парното Б4
Дунапрените са се натрошили сваляи парното.Може да не точиш фреона,внимателно разкопчеи топлата от студената част.Успех
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: питанки преди поправка на парното Б4
При мен дунапрените се оказаха здрави
Проблема беше в запушен радиатор. Разбрах го след като без да искам го счупих докато разглобявах парното 


- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: питанки преди поправка на парното Б4
ясно...значи ще се сваля таблото на 100%,а как мога да запуша тези дупки или местата където трябва да има дунапрен?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: питанки преди поправка на парното Б4
В тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=200522&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D0%913 ще намериш отговори на въпроси, който сигурно ще ти възникнат, а и ще забележиш че има и линк към друга, добре онагледена тема на колегата bobcho, която съществува
само от 2007 година.

-
- VW експерт
- Мнения: 13408
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: питанки преди поправка на парното Б4
Здравейте!
Когато си купех моя Пасат,имаше проблеми с парното-нямаше го.Оставих го на майстор,след 2 дена я взех и имах парно,жестоко,цепи се таблото от жега.
Преди месец се наложи да сменя радиаторчето(счупи се входящия щуцер).
Таблото се сваля,това няма как да го избегнеш.Както писа и колегата по-горе:
-сваляш само кутията с клапите и радиаторчето,откопчаваш го от цялото тяло и действаш.
Големият смях беше като видях как ми е ремонтирана клапата-беше омотана цялата в хартиено тиксо.И така е изкарала 4 години.
Съдрах един стар сенник,и използвах тънкото алуминиево фолио да увия клапите,отгоре отново омотах с хартиено тиксо.
Знам,ще скочите всички.Изчетох темата на колегата,прочетох за ламарините,с които се обвиват клапите.
Това имах подръка,това видях при свалено табло.Така го и направих.
Засега(да чукам на табло)парно има.
Поздрави
Когато си купех моя Пасат,имаше проблеми с парното-нямаше го.Оставих го на майстор,след 2 дена я взех и имах парно,жестоко,цепи се таблото от жега.
Преди месец се наложи да сменя радиаторчето(счупи се входящия щуцер).
Таблото се сваля,това няма как да го избегнеш.Както писа и колегата по-горе:
-сваляш само кутията с клапите и радиаторчето,откопчаваш го от цялото тяло и действаш.
Големият смях беше като видях как ми е ремонтирана клапата-беше омотана цялата в хартиено тиксо.И така е изкарала 4 години.
Съдрах един стар сенник,и използвах тънкото алуминиево фолио да увия клапите,отгоре отново омотах с хартиено тиксо.
Знам,ще скочите всички.Изчетох темата на колегата,прочетох за ламарините,с които се обвиват клапите.
Това имах подръка,това видях при свалено табло.Така го и направих.
Засега(да чукам на табло)парно има.
Поздрави
Re: питанки преди поправка на парното Б4
nebeto написа:ясно...значи ще се сваля таблото на 100%,а как мога да запуша тези дупки или местата където трябва да има дунапрен?
http://rudoni.snimka.bg/automobiles/remont-na-parno-na-audi-a4.439003 виж тук какво съм правил.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б4 AFN 1996г. питанки преди поправка на парното
Щом си с климатроник,никак не е зле да го направиш така,както се прави.
1. източваш фреона от системата - не го изпускаш,източваш го,има сериозна разлика.
2. когато разглобиш цялото тяло на климатроника,почистваш хубаво изпарителя (вътрешния радиатор на климатичната система). Той се цапа въпреки,че има филтър,защото боклуците от двете клапи преди него,отиват право в него.
3. облепяш си и клапата за въздушния поток (air flow flap),до която нямаш достъп,ако не си разглобил всичко.
4. проверяваш си дали всички вакуум проводи са изправни и дали всичките вакуум клапи се управляват.
5. като си свалил червената кутийка,която управлява вакуумните клапани,презапояваш и спойките.
6. отпушваш си дренажния отвор на кутията на изпарителя (запушва се именно от парчетата дунапрен от двете клапи
7. махаш дунапрена от клапата за вътрешната циркулация - тя си е масивна,ама е облепена с дунапрен.Обикновено 50-60% от него седят,ама са пред падане,затова по-добре да я обелиш преди да се разпадне сама и пак да отиде в питата на изпарителя.
Друго по-различно от простото парно, не се сещам да има.

1. източваш фреона от системата - не го изпускаш,източваш го,има сериозна разлика.
2. когато разглобиш цялото тяло на климатроника,почистваш хубаво изпарителя (вътрешния радиатор на климатичната система). Той се цапа въпреки,че има филтър,защото боклуците от двете клапи преди него,отиват право в него.
3. облепяш си и клапата за въздушния поток (air flow flap),до която нямаш достъп,ако не си разглобил всичко.
4. проверяваш си дали всички вакуум проводи са изправни и дали всичките вакуум клапи се управляват.
5. като си свалил червената кутийка,която управлява вакуумните клапани,презапояваш и спойките.
6. отпушваш си дренажния отвор на кутията на изпарителя (запушва се именно от парчетата дунапрен от двете клапи
7. махаш дунапрена от клапата за вътрешната циркулация - тя си е масивна,ама е облепена с дунапрен.Обикновено 50-60% от него седят,ама са пред падане,затова по-добре да я обелиш преди да се разпадне сама и пак да отиде в питата на изпарителя.
Друго по-различно от простото парно, не се сещам да има.

- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Пасат Б4 AFN 1996г. питанки преди поправка на парното
благодаря на всички за съветите,вече пасата става за сауна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vasssoto и 56 госта