Проблем! Pasat 1.8 Mi

Техническа и сервизна информация за Passat
Йонко
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблем! Pasat 1.8 Mi

Мнениеот Йонко » Пон 19 фев 2007 22:39


От около 1 седмица имам следния проблем: сутрин автомобила Пасат, 1,8 моноинжекция пали, както на газ, така и на бензин. Като мина 2-3 км. не иска да пали....нито на газ, нито на бензин, върти, но не пали. Ходих на разни майстори. Според единия това е от "таралежката" на ключа, а според другия това е ключа за превключване на газ-бензин. Премахнах временно ключа и укасиха за да може да пали само на газ. това продължи 5-6 дни, но днес отново ми го напарви този проблем. Има ли някой идея какво може да е?!

Последна промяна от Йонко на Пон 19 фев 2007 22:53, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 19 фев 2007 22:40


Привет, Йонко :wink: , :welcome_to_group . Май ще ти преместят темата в раздела на газаджиите. Успех, дано решиш проблема :да:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 20 фев 2007 14:18


Здравей Йонко. :welcome_to_group

Възможно е ламбда сондата да ти прави номера. Аз имах аналогичен проблем на твоя. При мен изгасваше двигателя 5-7 мин. след като е заработил. Само, че след това успявах да запаля отново, но след 5-6 продължителни стартирания, като на газ успявах по-лесно(до 2 завъртания).


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 20 фев 2007 14:49


Още ли не си си сложил нов превключвател ГАЗ/Бензин? Добре е да имаш такъв с три режима газ-бензин/само бензин /само газ.
Според мен колата ти се дави, ако не може повторно да пали след 2-3км пробег -не е достатъчно загряла и смесва газ със бензин.Но това може да се установи с изряден превключвател, като се опиташ да запалиш само на газ.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 20 фев 2007 15:01


Хайде и аз да се намеся. Първо, не съм чувал да има превключватели газ-бензин само с две положения (но това не пречи да има де). Защо ли ? Ами какво правим ако сме били на бензин, и минаваме на газ, като бензина още не е доизгорял ? Давим се яко и въртим или докато свърши стартера, или докато евентуално запали ли ?
После, каква е ползата от положение на въпросния превключвател газ-бензин ? Само газ - ясно, само бензин - също. По-скоро третото положение е нито газ, нито бензин. Последното има поне 2 функции - доизгаряне на "излишното" недоизгоряло гориво при преминаване към другото, и имобилайзер.
Хайде ако има някой по-знаещ, да обяснява.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем! Pasat 1.8 Mi

Мнениеот Dpop » Вто 20 фев 2007 15:30


Йонко написа:....... . Премахнах временно ключа и укасиха за да може да пали само на газ. това продължи 5-6 дни, но днес отново ми го напарви този проблем. ... ?!


Ами аз ти предлагам преди да предприемеш друго да направиш това, само че като оставиш системата да работи само на бензин. За всеки случай, затвори притока на газ към газовия клапан още от газ. бутилка. Направи един профилактичен "ресет" на компютъра с изключване на акумулатора. Ще е хубаво, ако има някой който да ти каже дали изпушва от ауспуха след студен старт на двигателя. Карай така, след което драсни някой ред тук. Наблюдавай и за разхода на бензин, дали е увеличен повече от нормалното за твоя стил на каране.
Ако правилно разбрах, това не ти се проявява след всяко запалване на студен двигател, а може да караш 5-6 дена без проблеми и на седмия да ти направи описания номер.

Подготви се по принцип и за нов ключ(с две позиции е достатъчен т.е. газ/бензин), което ти е предложил к22.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 20 фев 2007 15:46


gr_kanev написа:Първо, не съм чувал да има превключватели газ-бензин само с две положения (но това не пречи да има де).

Грешка! Има!

gr_kanev написа:Защо ли ? Ами какво правим ако сме били на бензин, и минаваме на газ, като бензина още не е доизгорял ? Давим се яко?


Отново грешка!

ОФФ: Лично аз не се давя :-) лесно


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 20 фев 2007 17:14


Има си ключове , които са без "средно положение" :), но пак са трипозиционни - третата позиция е автоматично превключване , има си и само двупозиционни.
Както и да е...
Колега ,имаш ли ламба контрол на газовата или въобще някаква електроника?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 20 фев 2007 17:39


scuba написа:ОФФ: Лично аз не се давя :-) лесно

Ти кат разбирач що не отговориш на човека, а пък за давенето в четвъртък можем да проверим :wink:


Йонко
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Йонко » Вто 20 фев 2007 19:29


Здравейте! Днес например нямах никакви проблеми, карах около 30км. автомобила имаше възможност и да захрее и да изтине. Паля все още само на газ и карам на газ. Утра наистина ще отида при електричар да замери веригите и да направи "мост", но този път да мога да карам само на бензин. Засега не мисля да сменям ламда сондата, но ако се наложи имам една, която даваше друг дефект и я имам в резерва.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 20 фев 2007 23:12


И аз съм с ключ с две положения - включвам ръчно газ - бенз и превключвам и в движение и няма никакво давене... даже от газ като включа на бензин и излитам :D


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 21 фев 2007 7:48


Колеги, тея ключове газ/бензин с трите положения не са ли препоръчителни само за автомобили с карбуратор. На моно-спринцовката успешна работа си върши и ключ с две положения, и още по -хубаво ако е автоматичен ->като стопли мотора към 40...50 градуса и на 2500 оборота сама да си обръща на газ!
А за давенето друг е въпроса ако дюзата не държи или, клапаните на изпарителя изпускат.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 21 фев 2007 10:12


Пояснение: Автоматично обръщащите ключове от бензин на газ са два вида:
1/ положение автоматичен Режим бензин/газ и положение само бензин
2/ положение автоматичен Режим бензин/газ , положение само бензин и положение само газ
Единия е с 2бутончета , а другия с три бутончета.
За това казах на колегата да си купи такъв с три режима.Да си пали на бензин и само когато не е дозагряла колата да обръща на режим само газ.Купи си ключ стига с тези мостове!
А тая ламбда сонда е само за подобряване на горивната смес.С Вектрата-моноинжекция като минах през локва и се откъсна опашката-разбрах след 2 дни- изобщо не се беше отразило на вървежа и паленето на колата....

Последна промяна от K22 на Сря 21 фев 2007 11:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 21 фев 2007 11:06


k22 написа:Пояснение: ....
А тая ламбда сонда е само за подобряване на горивната смес.С Вектрата-моноинжекция като минах през локва и се откъсна опашката-разбрах след 2 дни- изобщо не се беше отразило на вървежа и паленето на колата....


И е така и не е така. :)
При теб връзката на ламбдата с компа е била прекъстата и съответно той е преминал на заложен заводски режим на работа. Поради това не си усетил някаква разлика във поведението на Вектрата. Но определено разхода се е поувеличил - Васко може да потвърди.

Когато ламбдата си е нормално свързана към компа, но започне да му подава сигнал извън нормално заложеният(защото е към края на дните си, препоръчват да се сменя на 50-60 хил. км.), тогава автомобила може да загасва(и да мени малко оборотие)и да пали трудно след това. Може да се усети и малко увеличение на разхода на бензин, но е трудно да се засече, защото ламбдата подава все пак някакъв сигнал.

Последна промяна от Dpop на Сря 21 фев 2007 11:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 21 фев 2007 11:07


k22 написа:Пояснение: Автоматично обръщащите ключове от бензин на газ са два вида:
1/ положение автоматичен Режим бензин/газ и положение само бензин
2/ положение автоматичен Режим бензин/газ , положение само бензин и положение само газ
Единия е с 2бутончета , а другия с три бутончета.
....


При мен автоматичният ключ е с едно копче :
положение - 1 :пали на бензин и автом обръща на газ;
положение -2 : работа само на бензин;

Но има отзад на кутииката скрит микро ботон, които ако се натисне - при първо положение на основният превключвател пали на газ и остава така да работи!
А колкото до ламбда сондата мисля , че неиният сигнал участва с около 10...15% за общото смесообразуване. Основната информация за количеството на горивото и момента в които то трябва да се впръсква зависят от датчика на хол.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: k_garchev и 74 госта