Проблем! Pasat 1.8 Mi
Проблем! Pasat 1.8 Mi
От около 1 седмица имам следния проблем: сутрин автомобила Пасат, 1,8 моноинжекция пали, както на газ, така и на бензин. Като мина 2-3 км. не иска да пали....нито на газ, нито на бензин, върти, но не пали. Ходих на разни майстори. Според единия това е от "таралежката" на ключа, а според другия това е ключа за превключване на газ-бензин. Премахнах временно ключа и укасиха за да може да пали само на газ. това продължи 5-6 дни, но днес отново ми го напарви този проблем. Има ли някой идея какво може да е?!
Последна промяна от Йонко на Пон 19 фев 2007 22:53, променено общо 1 път.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Още ли не си си сложил нов превключвател ГАЗ/Бензин? Добре е да имаш такъв с три режима газ-бензин/само бензин /само газ.
Според мен колата ти се дави, ако не може повторно да пали след 2-3км пробег -не е достатъчно загряла и смесва газ със бензин.Но това може да се установи с изряден превключвател, като се опиташ да запалиш само на газ.
Според мен колата ти се дави, ако не може повторно да пали след 2-3км пробег -не е достатъчно загряла и смесва газ със бензин.Но това може да се установи с изряден превключвател, като се опиташ да запалиш само на газ.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Хайде и аз да се намеся. Първо, не съм чувал да има превключватели газ-бензин само с две положения (но това не пречи да има де). Защо ли ? Ами какво правим ако сме били на бензин, и минаваме на газ, като бензина още не е доизгорял ? Давим се яко и въртим или докато свърши стартера, или докато евентуално запали ли ?
После, каква е ползата от положение на въпросния превключвател газ-бензин ? Само газ - ясно, само бензин - също. По-скоро третото положение е нито газ, нито бензин. Последното има поне 2 функции - доизгаряне на "излишното" недоизгоряло гориво при преминаване към другото, и имобилайзер.
Хайде ако има някой по-знаещ, да обяснява.
После, каква е ползата от положение на въпросния превключвател газ-бензин ? Само газ - ясно, само бензин - също. По-скоро третото положение е нито газ, нито бензин. Последното има поне 2 функции - доизгаряне на "излишното" недоизгоряло гориво при преминаване към другото, и имобилайзер.
Хайде ако има някой по-знаещ, да обяснява.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем! Pasat 1.8 Mi
Йонко написа:....... . Премахнах временно ключа и укасиха за да може да пали само на газ. това продължи 5-6 дни, но днес отново ми го напарви този проблем. ... ?!
Ами аз ти предлагам преди да предприемеш друго да направиш това, само че като оставиш системата да работи само на бензин. За всеки случай, затвори притока на газ към газовия клапан още от газ. бутилка. Направи един профилактичен "ресет" на компютъра с изключване на акумулатора. Ще е хубаво, ако има някой който да ти каже дали изпушва от ауспуха след студен старт на двигателя. Карай така, след което драсни някой ред тук. Наблюдавай и за разхода на бензин, дали е увеличен повече от нормалното за твоя стил на каране.
Ако правилно разбрах, това не ти се проявява след всяко запалване на студен двигател, а може да караш 5-6 дена без проблеми и на седмия да ти направи описания номер.
Подготви се по принцип и за нов ключ(с две позиции е достатъчен т.е. газ/бензин), което ти е предложил к22.
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev написа:Първо, не съм чувал да има превключватели газ-бензин само с две положения (но това не пречи да има де).
Грешка! Има!
gr_kanev написа:Защо ли ? Ами какво правим ако сме били на бензин, и минаваме на газ, като бензина още не е доизгорял ? Давим се яко?
Отново грешка!
ОФФ: Лично аз не се давя

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте! Днес например нямах никакви проблеми, карах около 30км. автомобила имаше възможност и да захрее и да изтине. Паля все още само на газ и карам на газ. Утра наистина ще отида при електричар да замери веригите и да направи "мост", но този път да мога да карам само на бензин. Засега не мисля да сменям ламда сондата, но ако се наложи имам една, която даваше друг дефект и я имам в резерва.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Колеги, тея ключове газ/бензин с трите положения не са ли препоръчителни само за автомобили с карбуратор. На моно-спринцовката успешна работа си върши и ключ с две положения, и още по -хубаво ако е автоматичен ->като стопли мотора към 40...50 градуса и на 2500 оборота сама да си обръща на газ!
А за давенето друг е въпроса ако дюзата не държи или, клапаните на изпарителя изпускат.
А за давенето друг е въпроса ако дюзата не държи или, клапаните на изпарителя изпускат.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
Пояснение: Автоматично обръщащите ключове от бензин на газ са два вида:
1/ положение автоматичен Режим бензин/газ и положение само бензин
2/ положение автоматичен Режим бензин/газ , положение само бензин и положение само газ
Единия е с 2бутончета , а другия с три бутончета.
За това казах на колегата да си купи такъв с три режима.Да си пали на бензин и само когато не е дозагряла колата да обръща на режим само газ.Купи си ключ стига с тези мостове!
А тая ламбда сонда е само за подобряване на горивната смес.С Вектрата-моноинжекция като минах през локва и се откъсна опашката-разбрах след 2 дни- изобщо не се беше отразило на вървежа и паленето на колата....
1/ положение автоматичен Режим бензин/газ и положение само бензин
2/ положение автоматичен Режим бензин/газ , положение само бензин и положение само газ
Единия е с 2бутончета , а другия с три бутончета.
За това казах на колегата да си купи такъв с три режима.Да си пали на бензин и само когато не е дозагряла колата да обръща на режим само газ.Купи си ключ стига с тези мостове!
А тая ламбда сонда е само за подобряване на горивната смес.С Вектрата-моноинжекция като минах през локва и се откъсна опашката-разбрах след 2 дни- изобщо не се беше отразило на вървежа и паленето на колата....
Последна промяна от K22 на Сря 21 фев 2007 11:14, променено общо 1 път.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
k22 написа:Пояснение: ....
А тая ламбда сонда е само за подобряване на горивната смес.С Вектрата-моноинжекция като минах през локва и се откъсна опашката-разбрах след 2 дни- изобщо не се беше отразило на вървежа и паленето на колата....
И е така и не е така.

При теб връзката на ламбдата с компа е била прекъстата и съответно той е преминал на заложен заводски режим на работа. Поради това не си усетил някаква разлика във поведението на Вектрата. Но определено разхода се е поувеличил - Васко може да потвърди.
Когато ламбдата си е нормално свързана към компа, но започне да му подава сигнал извън нормално заложеният(защото е към края на дните си, препоръчват да се сменя на 50-60 хил. км.), тогава автомобила може да загасва(и да мени малко оборотие)и да пали трудно след това. Може да се усети и малко увеличение на разхода на бензин, но е трудно да се засече, защото ламбдата подава все пак някакъв сигнал.
Последна промяна от Dpop на Сря 21 фев 2007 11:07, променено общо 1 път.
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
k22 написа:Пояснение: Автоматично обръщащите ключове от бензин на газ са два вида:
1/ положение автоматичен Режим бензин/газ и положение само бензин
2/ положение автоматичен Режим бензин/газ , положение само бензин и положение само газ
Единия е с 2бутончета , а другия с три бутончета.
....
При мен автоматичният ключ е с едно копче :
положение - 1 :пали на бензин и автом обръща на газ;
положение -2 : работа само на бензин;
Но има отзад на кутииката скрит микро ботон, които ако се натисне - при първо положение на основният превключвател пали на газ и остава така да работи!
А колкото до ламбда сондата мисля , че неиният сигнал участва с около 10...15% за общото смесообразуване. Основната информация за количеството на горивото и момента в които то трябва да се впръсква зависят от датчика на хол.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: k_garchev и 74 госта