Привет колеги, наскоро се похвалих с нова придобивка ...сега е момента да се споделя и с първия сериозен проблем.
Колата е 1.8 бензин без турбо.
- При палене на студен двигател се чува много силно тракане от към задната страна където е веригата на валовете и обтегача
- Като загреее шума от тракането намалява, но все пак се чува
- Дори след 10мин работа на празен ход,маслото не вдига(установих го като изкарах щеката и маслото бе само 3-4см над максимума....а не разлято по цялата щека)
-Нямам никакви сигнални лампи по таблото( при даване на контакт-светват...т.е има ги, но по време на работа не дават сигнализация за проблем). Няма играене на обороти или загуба на мощност
Възможно ли е защото маслото все още не е сменено а му е време. Мисля да сложа по гъсто 10в40 полусинтетика и по-голям качествен маслен филтър. Това би ли оправило проблема?
Към какво бихте ме насочили. Засега аз се замислям за: маслен обтегач на веригата, хидравлични повдигачи или маслена помпа
Passat b5 1.8 ADR бензин, трака като дизел
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat b5 1.8 ADR бензин, трака като дизел
Но 1.8 -125 к.с. са 3 модификации.
Най-добре измери налягането на маслото. Оттам натаъка ще се мисли. Ако няма налягане - задръстен смукател на помпата,помпа, запушена магистрала ...
" като изкарах щеката и маслото бе само 3-4см над максимума...." - тука нещо с мярката не е наред .Добре е да уточниш
Най-добре измери налягането на маслото. Оттам натаъка ще се мисли. Ако няма налягане - задръстен смукател на помпата,помпа, запушена магистрала ...
" като изкарах щеката и маслото бе само 3-4см над максимума...." - тука нещо с мярката не е наред .Добре е да уточниш
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Passat b5 1.8 ADR бензин, трака като дизел
Имах впредвид, че когато колата достигне работна температура налягането в маслото трябва да е достатъчно високо и щеката с маслото се омазнява цялата ....а ако налягането е ниско то масло се вдига до 2-3-4-5см над максимума
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Passat b5 1.8 ADR бензин, трака като дизел
Казваш дошло му е времето за смяна-ми смени го и ако проблема остане тогава я мисли. Щеката се цапа от отичането,пличкането и пръскането от въртящи се части.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: Passat b5 1.8 ADR бензин, трака като дизел
Сам си отговорил на въпроса:
Залагам на масления обтегач
prateli написа:.....
Към какво бихте ме насочили. Засега аз се замислям за: маслен обтегач на веригата, хидравлични повдигачи или маслена помпа
Залагам на масления обтегач

Re: Passat b5 1.8 ADR бензин, трака като дизел
Виж тази тема, може да ти е от полза - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=354526
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Passat b5 1.8 ADR бензин, трака като дизел
Ами колеги ето каква е ситуацията.
Всеки който има 1.8 двигател с турбо или без и чете тази тема- Внимателно се ослушайте когато палите колата си, докато е студена трябва да тракат повдигачите за не повече от 10секунди докато помпата не качи маслото, след 30секунди ако двигателя Ви все още трака в задната си част, сериозно обмислете смяната на помпа или обтегач или и двете. Прехвърлянето на зъб на валовете(всмукателен или изпускателен) в 90% от случайте ще доведе до повреда в клапаните
П.С Този двигател е чиста инженерна глупост...недоизмислен, недъгъв и със прозиводствен дефект- който никога не е коригиран. Казвам го като инженер, а не като хванат от гората.
Всеки който има 1.8 двигател с турбо или без и чете тази тема- Внимателно се ослушайте когато палите колата си, докато е студена трябва да тракат повдигачите за не повече от 10секунди докато помпата не качи маслото, след 30секунди ако двигателя Ви все още трака в задната си част, сериозно обмислете смяната на помпа или обтегач или и двете. Прехвърлянето на зъб на валовете(всмукателен или изпускателен) в 90% от случайте ще доведе до повреда в клапаните
П.С Този двигател е чиста инженерна глупост...недоизмислен, недъгъв и със прозиводствен дефект- който никога не е коригиран. Казвам го като инженер, а не като хванат от гората.
Последна промяна от prateli на Пет 15 ное 2013 15:20, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта