СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ КОГАТО ЗАГРЕЕ ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕK!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ КОГАТО ЗАГРЕЕ ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕK!

Мнениеот doktora » Нед 27 фев 2005 18:24


Здравейте!Имам Пасат В4 комби 94г. , 1,8 бензин, моноинжекция. Имам следния странен проблем:
Когато слънцето нагрее предния капак и стартера отказва да завърти. Същото се случва и след като съм карал поне 100 км без спиране, когато двигателя е затоплил добре всичко около него; спирам двигателя и при опит да запаля двигателя отново и стартера отказва да звърти. И в двата случая ( нагрят от слънцето и от двигателя ) е необходимо време да изстине , за да завърти отново.
Това което забелязвам при неуспешни опити да запаля е, че при завъртане на ключа интензивността на светене на лампичките на таблото намалява, т.е. явно достига ток до стартера и се дава контакт за да завърти, но нещо от там нататък се губи.
Моля ако някой се е сблъсквал със същия проблем, или знае как мога да го оправя да пише!Няма да ви описвам колко е неприятно човек да бърза, да седне в автомобила и да не може да го запали. Останете със здраве всички!

Последна промяна от doktora на Нед 27 фев 2005 18:42, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 27 фев 2005 18:27


имах подобен проблем с едно ауди-провери първо с допълнителен кабел-отделно от инсталацията на колата да подадеш + на управлението на стартера. ако завърти-проблема е в ел таблото.
ако не завърти-проблема е в шалтера или четките...абе в стартера изобщо.
ако имаш въпроси-звънни ще те консултирам.

Последна промяна от vaskoto1 на Пет 18 мар 2005 21:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Нед 27 фев 2005 18:39


Здравей!Искаш да кажеш да взема един допълнителен кабел, да го свържа с "+" клема на акумулатора, а другия край с + на стартера?!А да откача ли преди това кабела който е свързан с + на стартера?
Ще те помоля и да опишеш на кратко проблема който си имал с Аудито.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 27 фев 2005 18:44


стартера има 2 +са единия е силов и е вързан директно към акумулатора а втория е управляващ и минава през контактния ключ.
ето този втория искам да дублираш директно при загрял мотор и когато там ти направи проблема.
на аудито контактния ключ подаваше сигнал който ми се губеше из шините на таблото-реших го като пуснах един директен кабел от ключа до управлението на стартера и се успа.
иначе беше същото-студена пали загрее ли-забрави.
даже не се опитваше-нищо, ни вопъл ни стон!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Нед 27 фев 2005 18:53


Ок, разбрах те. Така е и при мен - " ни вопъл ни стон " от стартера когато загрее. А това с наманянето на светлинитте на лампичките при завъртане на ключа на положение "Стартер", как ти се струва?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 27 фев 2005 18:58


по ми прилича че допълнителния + няма да доведе до нищо... :(
залагам на проблем в стартера.
1 втулки
2 четки
3 ос на ротора
все в тоя ред на мисли... :cry:

ама ти първо проведи теста-дано съм лош пророк и да е в електрото...


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Нед 27 фев 2005 20:23


И аз имам същия проблем.Преди време свалих стартера и се оказа че втулките ми са износени.Тогава купих някакви втулки,които не станаха и понеже колата ми трябваше я сглобих.Остана си с износени втулки и продулжава да го прави този проблем като загрее.Трябва да ги сменя тези втули!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Нед 27 фев 2005 20:34


Какво представляват тези втулки, за какво служат и скъпи ли са оригиналните или на Bosh?


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

вижте тука

Мнениеот pit » Сря 02 мар 2005 9:53




Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 18 мар 2005 20:05


Искам да напиша за това къде се оказа проблема, за да го знаят и други които имат същия проблем. Със сигурност причината е в ключа, защото след като ме посъвтваха за чалъм как да го завъртам и стартера вече винаги тръгва. Бъдете сигурни че причината за това не е в стартера (втулки, четки и т.н).



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002, kyka1 и 78 госта