Здравейте!Имам Пасат В4 комби 94г. , 1,8 бензин, моноинжекция. Имам следния странен проблем:
Когато слънцето нагрее предния капак и стартера отказва да завърти. Същото се случва и след като съм карал поне 100 км без спиране, когато двигателя е затоплил добре всичко около него; спирам двигателя и при опит да запаля двигателя отново и стартера отказва да звърти. И в двата случая ( нагрят от слънцето и от двигателя ) е необходимо време да изстине , за да завърти отново.
Това което забелязвам при неуспешни опити да запаля е, че при завъртане на ключа интензивността на светене на лампичките на таблото намалява, т.е. явно достига ток до стартера и се дава контакт за да завърти, но нещо от там нататък се губи.
Моля ако някой се е сблъсквал със същия проблем, или знае как мога да го оправя да пише!Няма да ви описвам колко е неприятно човек да бърза, да седне в автомобила и да не може да го запали. Останете със здраве всички!
СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ КОГАТО ЗАГРЕЕ ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕK!
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ КОГАТО ЗАГРЕЕ ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕK!
Последна промяна от doktora на Нед 27 фев 2005 18:42, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
имах подобен проблем с едно ауди-провери първо с допълнителен кабел-отделно от инсталацията на колата да подадеш + на управлението на стартера. ако завърти-проблема е в ел таблото.
ако не завърти-проблема е в шалтера или четките...абе в стартера изобщо.
ако имаш въпроси-звънни ще те консултирам.
ако не завърти-проблема е в шалтера или четките...абе в стартера изобщо.
ако имаш въпроси-звънни ще те консултирам.
Последна промяна от vaskoto1 на Пет 18 мар 2005 21:35, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
стартера има 2 +са единия е силов и е вързан директно към акумулатора а втория е управляващ и минава през контактния ключ.
ето този втория искам да дублираш директно при загрял мотор и когато там ти направи проблема.
на аудито контактния ключ подаваше сигнал който ми се губеше из шините на таблото-реших го като пуснах един директен кабел от ключа до управлението на стартера и се успа.
иначе беше същото-студена пали загрее ли-забрави.
даже не се опитваше-нищо, ни вопъл ни стон!
ето този втория искам да дублираш директно при загрял мотор и когато там ти направи проблема.
на аудито контактния ключ подаваше сигнал който ми се губеше из шините на таблото-реших го като пуснах един директен кабел от ключа до управлението на стартера и се успа.
иначе беше същото-студена пали загрее ли-забрави.
даже не се опитваше-нищо, ни вопъл ни стон!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002, kyka1 и 78 госта