Та тука викам да споделя тва онова въпроси за Б5 - е така от обща култура:)
Гледам в следващата тема и по темите, амам аз да си питам че съм глупав и не се оправям.
1. На Б5 има ли я жълтата лампа за нивото на маслото, която светва като е малко маслото, защото при даване на контакт не ми излиза, а на едно друго животно което карам си му светва.
2. Само мойто Б5 ли няма лампа за отворена врата на таблото, изгоряла ли ми е или по принцип си нямат, че и един колега има същия пасат и той няма а ми се вижда странно.
3. Малко информация как се настроива на колко км да светва инспекцията за маслото в километража която е - значи разбрах как се занулява, но как да разбера на колко километра ще ми светне и другата инспекция по същия начин - как се настроива.
За сега това са ми въпросите, малко лалугерски амам какво да се прави, аз да си питам. И общо взето тука може да по дискутираме тва онова за тоз пасат, че от скоро го имам и още не знам кое как и защо много много.
Предварително благодаря за вниманието:)
Тема за Б5
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Тема за Б5
1. Има я лампата - действително на контакт не се тества, а само червената, но жълтата си я има - мой личен опит. Кое е "другото животно", на което му светва жълтата лампа при тест ?
2. Лампата за отворена врата на таблото я има на Б5.5. Евентуално на Б5 ако е с MFA (бордкомпютър), или големия дисплей между скоростомера и оборотомера -
3. Настройката се прави с VAG-COM. По подразбиране (заводска настройка) е на 15 000 км (малко множко за нашите условия и масла, ама може и да бъркам). Според мен е по-добре да си следиш нивото на маслото по пръчката (особено след 4000-5000 км), и с готовност някъде към 8000-9000 да го смениш (тя и жълтата лейка може да започне да ти напомня). Причината е сравнително проста - както неведнъж тук съм споменавал, на Б5 се мери не просто нивото, а комбинацията ниво-температура-вискозитет. Като минеш повече километри отколкото трябва с дадено масло, то започва да си губи параметрите (най-вече вискозитет - т.е. става по-рядко, или по-тънко), и този датчик (особено в по-топло време, ако използваш и климатик) дава сигнал на жълтата лейка да светне. В действителност нивото не е спаднало толкова драстично, но поради променени други параметри се получава светването и пищенето, което означава че на първо време трябва да долееш (внимавай - не много !) масло, ама по-добре е да го смениш.
Давай ако имаш и други въпроси, сподели.
Успех !
2. Лампата за отворена врата на таблото я има на Б5.5. Евентуално на Б5 ако е с MFA (бордкомпютър), или големия дисплей между скоростомера и оборотомера -

3. Настройката се прави с VAG-COM. По подразбиране (заводска настройка) е на 15 000 км (малко множко за нашите условия и масла, ама може и да бъркам). Според мен е по-добре да си следиш нивото на маслото по пръчката (особено след 4000-5000 км), и с готовност някъде към 8000-9000 да го смениш (тя и жълтата лейка може да започне да ти напомня). Причината е сравнително проста - както неведнъж тук съм споменавал, на Б5 се мери не просто нивото, а комбинацията ниво-температура-вискозитет. Като минеш повече километри отколкото трябва с дадено масло, то започва да си губи параметрите (най-вече вискозитет - т.е. става по-рядко, или по-тънко), и този датчик (особено в по-топло време, ако използваш и климатик) дава сигнал на жълтата лейка да светне. В действителност нивото не е спаднало толкова драстично, но поради променени други параметри се получава светването и пищенето, което означава че на първо време трябва да долееш (внимавай - не много !) масло, ама по-добре е да го смениш.
Давай ако имаш и други въпроси, сподели.
Успех !
Re: Тема за Б5
gr_kanev написа:1. Има я лампата - действително на контакт не се тества, а само червената, но жълтата си я има - мой личен опит. Кое е "другото животно", на което му светва жълтата лампа при тест ?
2. Лампата за отворена врата на таблото я има на Б5.5. Евентуално на Б5 ако е с MFA (бордкомпютър), или големия дисплей между скоростомера и оборотомера -
3. Настройката се прави с VAG-COM. По подразбиране (заводска настройка) е на 15 000 км (малко множко за нашите условия и масла, ама може и да бъркам). Според мен е по-добре да си следиш нивото на маслото по пръчката (особено след 4000-5000 км), и с готовност някъде към 8000-9000 да го смениш (тя и жълтата лейка може да започне да ти напомня). Причината е сравнително проста - както неведнъж тук съм споменавал, на Б5 се мери не просто нивото, а комбинацията ниво-температура-вискозитет. Като минеш повече километри отколкото трябва с дадено масло, то започва да си губи параметрите (най-вече вискозитет - т.е. става по-рядко, или по-тънко), и този датчик (особено в по-топло време, ако използваш и климатик) дава сигнал на жълтата лейка да светне. В действителност нивото не е спаднало толкова драстично, но поради променени други параметри се получава светването и пищенето, което означава че на първо време трябва да долееш (внимавай - не много !) масло, ама по-добре е да го смениш.
Давай ако имаш и други въпроси, сподели.
Успех !
човеко направо ти се кланям какви готени отговори даваш на хората


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04, Kassern, pa4o_ivanov61 и 71 госта