Колеги моля Ви, кажете, правилно ли си мисля:
На баща ми Пасата (2-ка, 1F (1.6 моноинжекция)) губи охладителна течност, но на земята няма грам мокро или каквито и да е петна.
Огледах всички водно съединения - Екстра са. Наскоро му сменявах и вътрешният топлообменник, така че не би трябвало и да е от него (най-малкото я няма характерната миризма на антифриз в купето).
Но ми направи впечатление, че за разстояние от приблизително 10км. губи цялата течност в разширителния съд и излиза (и при загрял двигател в топло време) странен бяло-сивкав пушек от ауспуха.
Маслото е чисто, не е пресечно и е в нормално граници.
Възможно ли е така да се е прецакала гарнитурата на главата, че да гори само антифриз, без да го смесва с маслото??? Иначе, колата работи добре, не прекъсва, пали от раз.
Чезне антифриза, няма локва?!?
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
да колега възможно е.
при мене беше така.
Сутрин ми палеше на три цилиндъра, понеже в третия влизаше вода и като я запаля студена докато я издуха не работеше цилиндъра.
Огледай свещите, по тях си личи ако имат наклеп от антифриза /става като котлен камък по свеща/.
Успех.
огледай фланеца пласмасовия откъм изпускателните колектори - да не таи оттам и да се изпарява на момента и затова да не се вижда теч.
огледай първо на студен и после на загрял двигател.
при мене беше така.
Сутрин ми палеше на три цилиндъра, понеже в третия влизаше вода и като я запаля студена докато я издуха не работеше цилиндъра.
Огледай свещите, по тях си личи ако имат наклеп от антифриза /става като котлен камък по свеща/.
Успех.
огледай фланеца пласмасовия откъм изпускателните колектори - да не таи оттам и да се изпарява на момента и затова да не се вижда теч.
огледай първо на студен и после на загрял двигател.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Направо си познал колега. Антифриза го издухва през изп. колектори и не го смесва с маслото. Смяна гарн.глава ако трябва лек шлайф на главата, евентуално още някой гарнитурки, работа приготви си около 200лв при условие че по клапаните няма проблеми. Не се плаши не е кой знае колко голям проблем ако е от гарнитурата а не от главата, минах по този път със стария ми пасат.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Това със свещите е идея, не се бях сетил
Не вярвам да е фланеца, защото изпускателният колектор е под всмукателния, а фланеца за който говориш е от другата страна.
Аз лично почти 99% съм сигурен че е от гарнитурата, защото, другото, което ми направи впечатление е, че само при работещ двигател губи течност. Като се изгаси двигателя и е топъл, налягането си стой в системата, докато не изстине мотора, а течността не намалява.
Благодарско за съвета за свешите!

Не вярвам да е фланеца, защото изпускателният колектор е под всмукателния, а фланеца за който говориш е от другата страна.
Аз лично почти 99% съм сигурен че е от гарнитурата, защото, другото, което ми направи впечатление е, че само при работещ двигател губи течност. Като се изгаси двигателя и е топъл, налягането си стой в системата, докато не изстине мотора, а течността не намалява.
Благодарско за съвета за свешите!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
znainainai написа:Щом пуши сивобял пушек и за толкова кратко време изчезва антифриза 100% гарнитура. А надува ли маркучите? Стават твърди като камък.
Тука го няма този ефект колега. Маркучите стават твърди когато вкарва масло в антифриза, при ABS и RP двиг. издухва антифриза без да го смесва с маслото но не съм запознат технически защо става така.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
.Това се получава при каране на много къси разстояния също и не е миродавно.А клапани си чукат кога запалиш колата щото се е оттекло малко маслото от хидравличните повдигачи.Ако след 2-3 сек. след запалването на двигателя продължат да чукат това е друго нещо.А и пп не трябва ли да надува през разширителния съд ако е гарнитура да балбонисва??AGS написа:По капачката на отвора за наливане на масло,
имали налеп,като боза.......
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта