пасатора пак си пали както трябва

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3969
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

пасатора пак си пали както трябва

Мнениеот joro_kem » Чет 15 фев 2007 12:28


колеги, от два-три дни имам следния проблем: сутрин (на студено) колата пали на четвърт оборот (макс. 2 сек. стартер). всички следващи паления през деня при по-топъл двигател изискват задържане на стартера поне 5 секунди, в противен случай не искаме да запалим. колата е с 1.8 ABS с монтирано АГУ и емулатор, всеки път пали на бензин и първите 2 км. сутрин умишлено ги минавам на бензин.
есента сменях бобина (старата изгоря). проблеми с алтернатора и стартера нямам (и двете устройства са обслужени - сменени лагери, втулки, четки и т.н.). ако я паля на газ, пали нормално. къде според вас е проблема?

Последна промяна от joro_kem на Съб 10 мар 2007 21:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 15 фев 2007 13:21


На първо четене: температурен датчик. Възможно е да показва по-висока от реалната температура и да не обогатява достатъчно сместа.
Мини довечера на срещата. Ще пробваме да го 'метнем' с резисторче тоя датчик, че да видим как ще запали ;)


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 15 фев 2007 13:34


radotom написа:На първо четене: температурен датчик.
Мини довечера на срещата.
Точно той е.С теб веднъж вече спорихме за него.Чакам си касата ако наистина се окаже отново той.

п.п.
С Изображение ли ще ходиш :D


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 15 фев 2007 13:40


И аз имам подобен проблем, но при недостатъчно загрял двигател и си мисля че се дави. Ако ти се оправи от датчика, пиши да потърся и моя.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 15 фев 2007 13:43


k22 написа:И аз имам подобен проблем, но при недостатъчно загрял двигател и си мисля че се дави. Ако ти се оправи от датчика, пиши да потърся и моя.
същата работа.Датчика лъже компира че е топъл,а той си е студен :wink:


Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Чет 15 фев 2007 13:48


Много странно но и при мен прави така :roll: Сутрин вигаги я паля на Бензин и след 1-2км превключвам на газ. След това я оставя и примерно след 5мин или 1 час няма значение качвам се и паля на газ.... но стартера върти и не мога да запаля... на 2-то въртене пали имате ли идея защо е така :roll: АГУ-то е Lovato

П.с. двигателя е същия като на колегата joro_kem


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 15 фев 2007 14:08


Е и от кво е оглупел тоя датчик и що се лъже само на недозагряла кола? :roll:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 15 фев 2007 14:17


k22 написа:Е и от кво е оглупел тоя датчик и що се лъже само на недозагряла кола? :roll:

Това си е особеност на тези датчици - при температура от около 40*-50* до към 60*-70* дават грешни показания. Иначе на студено, и в работната температура си е О.К (т.е. показанията му са в норми).


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 15 фев 2007 14:30


Ама това от старост ли го правят, новият няма ли да се лъже, няма ли връзка с АГУто....?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 15 фев 2007 14:35


От старост; датчика не се лъже - той подава лъжливи стойности на компютъра, т.е. датчика лъже компютъра; ако не е менте датчика, ще си подава каквито стойности трябва; АГУ-то няма нищо общо според мен (компютъра не управлява АГУ-то в общия случай - затова на газ няма проблеми с палене при такива температури).


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 15 фев 2007 14:57


А защо всички си мислите че е от прословутият датчик, ами ако не е ? Пробвахте ли да поизмерите стоиностите му при различни температури, и да видите кривата дали съвпада със оригиналната дето я препоръчват?
А друг начин според мен при които може да се локализира дали повредата е в датчика е известно време да се кара само на бензин. И тогава ще се види дали си пали нормално или АГУ-то я дави!
Ето при мен какво се оказа :wink:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35129


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19705
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 15 фев 2007 15:46


mafiota написа:...

В никакъв слуай не оспорвам, че може и за това да дави. Просто предположение, при това лесно за експерементиране.
lilo, ама 2 каси ще можеш ли да испиеш, брат?!? :shock :shock


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 15 фев 2007 17:49


k22 написа:Ама това от старост ли го правят, новият няма ли да се лъже, няма ли връзка с АГУто....?

    Като гледам и тримата сте с газ а моята е същия двиг. само че 92г без АГУ и такъв проблем не е имала никога. Така че помислете и в тази посока ако не стане с датчика.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 16 фев 2007 8:36


За мен колата се дави, тея датчици са железни. А дори и да са "згънали" то тя или въобще няма да пали, или ще пуши като луда или мотора няма да работи стабилно. Така ,че наи добре ще си проличи колегата до покара известно време само на бензин. Поне при мен беше така, но като обърнах само на бензин и колата топла , студена пали от четвърт, и все едно си и заложил барут в моноинжекцията 8) :lol:


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3969
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Съб 17 фев 2007 9:43


radotom написа:На първо четене: температурен датчик. Възможно е да показва по-висока от реалната температура и да не обогатява достатъчно сместа.
Мини довечера на срещата. Ще пробваме да го 'метнем' с резисторче тоя датчик, че да видим как ще запали ;)

мерси, radotom! от много време се каня да дойда на някоя среща, обаче май само се каня... ша направа всичко възможно на една от следващите да се появя, а проблема си продължава, но точно сега нямам никакво време да се занимавам с него. мисля да се снабдя времемнно с работещ такъв датчик да го "поокарам" малко, та евентуално да се разбере дали е от него. благодаря на всички ви за мненията, ще пиша как съм решил проблема.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта