колеги, от два-три дни имам следния проблем: сутрин (на студено) колата пали на четвърт оборот (макс. 2 сек. стартер). всички следващи паления през деня при по-топъл двигател изискват задържане на стартера поне 5 секунди, в противен случай не искаме да запалим. колата е с 1.8 ABS с монтирано АГУ и емулатор, всеки път пали на бензин и първите 2 км. сутрин умишлено ги минавам на бензин.
есента сменях бобина (старата изгоря). проблеми с алтернатора и стартера нямам (и двете устройства са обслужени - сменени лагери, втулки, четки и т.н.). ако я паля на газ, пали нормално. къде според вас е проблема?
пасатора пак си пали както трябва
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
пасатора пак си пали както трябва
Последна промяна от joro_kem на Съб 10 мар 2007 21:30, променено общо 1 път.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- oSViRePql
- Мнения: 1735
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Много странно но и при мен прави така
Сутрин вигаги я паля на Бензин и след 1-2км превключвам на газ. След това я оставя и примерно след 5мин или 1 час няма значение качвам се и паля на газ.... но стартера върти и не мога да запаля... на 2-то въртене пали имате ли идея защо е така
АГУ-то е Lovato
П.с. двигателя е същия като на колегата joro_kem


П.с. двигателя е същия като на колегата joro_kem
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
От старост; датчика не се лъже - той подава лъжливи стойности на компютъра, т.е. датчика лъже компютъра; ако не е менте датчика, ще си подава каквито стойности трябва; АГУ-то няма нищо общо според мен (компютъра не управлява АГУ-то в общия случай - затова на газ няма проблеми с палене при такива температури).
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
А защо всички си мислите че е от прословутият датчик, ами ако не е ? Пробвахте ли да поизмерите стоиностите му при различни температури, и да видите кривата дали съвпада със оригиналната дето я препоръчват?
А друг начин според мен при които може да се локализира дали повредата е в датчика е известно време да се кара само на бензин. И тогава ще се види дали си пали нормално или АГУ-то я дави!
Ето при мен какво се оказа
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35129
А друг начин според мен при които може да се локализира дали повредата е в датчика е известно време да се кара само на бензин. И тогава ще се види дали си пали нормално или АГУ-то я дави!
Ето при мен какво се оказа

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=35129
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
За мен колата се дави, тея датчици са железни. А дори и да са "згънали" то тя или въобще няма да пали, или ще пуши като луда или мотора няма да работи стабилно. Така ,че наи добре ще си проличи колегата до покара известно време само на бензин. Поне при мен беше така, но като обърнах само на бензин и колата топла , студена пали от четвърт, и все едно си и заложил барут в моноинжекцията



- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3969
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:На първо четене: температурен датчик. Възможно е да показва по-висока от реалната температура и да не обогатява достатъчно сместа.
Мини довечера на срещата. Ще пробваме да го 'метнем' с резисторче тоя датчик, че да видим как ще запали
мерси, radotom! от много време се каня да дойда на някоя среща, обаче май само се каня... ша направа всичко възможно на една от следващите да се появя, а проблема си продължава, но точно сега нямам никакво време да се занимавам с него. мисля да се снабдя времемнно с работещ такъв датчик да го "поокарам" малко, та евентуално да се разбере дали е от него. благодаря на всички ви за мненията, ще пиша как съм решил проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта