Съединител на Пасат
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Съединител на Пасат
Здравейте колеги от вчера станах притежател на още един Фолксваген освен Голфа. Купих Пасат 1993 година 1.8 моноинжекция АВС мотор Арива е модификацията. Та за проблема като покарах вчера и на няколко пъти педала на съединителя оставаше в най долно положение и не искаше да се върне. Разбрах че това чудо е с хидравличен съединител има ли си някой на идея какъв може да е проблема. Има и други забележки но това сега най ме тормози.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Още веднъж честито за придобивката. Сега ще видиш вече разликата между голфа и голямата кола
Пасата го видях в момента на покупката (с Ивчо се оказа че купуваме коли от едно и също място по едно и също време). Много добре изглеждаше машината.
Това с помпата са бели кахъри. Сменяй я и дано това да е единственото, което ще му купуваш (освен газ и масло ... и ароматизатори
) в близките 150-200к км.

Пасата го видях в момента на покупката (с Ивчо се оказа че купуваме коли от едно и също място по едно и също време). Много добре изглеждаше машината.
Това с помпата са бели кахъри. Сменяй я и дано това да е единственото, което ще му купуваш (освен газ и масло ... и ароматизатори

- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мойта Арива е със същия проблем - педала остава долу и трябва да се вдигне "на ръка". Обаче ми гледаха помпите (оказа се, че са две) и са абсолютно на ред. За сега никой не знае от какво е. Ако имаш решение пиши - мноо ще съм благодарен. Но пак казвам - ПРИ МЕН ПРОБЛЕМА НЕ Е В ПОМПИТЕ.
P.S. Забравих да кажа, че след 1000-2000 км. този дефект изчезва. Най-вероятно колата не е карана дълго време и клеясват разните му там джаджи. Като започнеш да я караш редовно, няма да имаш проблеми
P.S. Забравих да кажа, че след 1000-2000 км. този дефект изчезва. Най-вероятно колата не е карана дълго време и клеясват разните му там джаджи. Като започнеш да я караш редовно, няма да имаш проблеми
И аз го имам същия проблем, само че вече не съм сигурен че е проблем в буквалния смисъл на думата. Карам Пасат'95 с 1.6 АЕК двигател. Като купих колата и я паркирах пред блока приятелите надойдоха и всеки гледа да седне зад волата. Мерак
Та един излиза и вика: пич, нещо ти стана със съединителя, не иска да се връща. Гледам, педала стои на пода. Лошо ми стана! Навеждам се да го издърпам с очакването да е мек (викам си помпата е заминала). Но педала беше под напрежение и като го дръпнах по-силно отскочи в нормално положение. После го пробвах сам и наистина, при много силно натискане до пода (нещо което нормално не се прави) педалът остава там и трябва на ръка да го вдигнеш. Предполагам, че ходът на помпата е малко по-дълъг и буквално обръща ламелите на притискателния диск и те не се връщат в нормално положение. Може би и самият притискателен си плаче за смяна, но като не буксува и си бачка ОК що да го сменям? От тогава две години го карам и никакъв проблем. Така че карай и не му се бой

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
ziperr написа:Не мисля че си със помпа ами по-скоро си с жило на твоя Passat и щото и аз съм със същия и имам същото изживяване и го постигнах след ровене в коша (понареждане на маркучи, жици и жилото де... смених му положението леко).. та си мисля да не е някоя нишка тръгнала... бе ше си покаже
Колега ясно е че си нов във форума но поглеждай поне откога са темите горе в ляво 08.2005г. а и още явно не си наясно с Пасатите 1.6 са със жило но не всички а по големите мотори са с помпа. Та така, добре дошъл и чети по внимателно за напред

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта