


Пасат В3 Централно заключване?
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пасат В3 Централно заключване?
Някой има ли идея къде са изведени по таблото контактите за вратите и аджаба на какъв принцип са ??? Къде и как трябва да се върже към алармата??
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Колега,бутоните на вратите са свързани паралелно и подават маса.Най_лесно се прихваща проводника от вратата към алармата,като си свалиш капака за бушоните.Там долу в ляво има куплунг с 3 пина.На единия има постоянен +,другия има пост._,и третия ,който ти трябва има комутиран минус.Можеш лесно да го премериш.Успех. 

- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
pas1.8mi написа:Колега,бутоните на вратите са свързани паралелно и подават маса.Най_лесно се прихваща проводника от вратата към алармата,като си свалиш капака за бушоните.Там долу в ляво има куплунг с 3 пина.На единия има постоянен +,другия има пост._,и третия ,който ти трябва има комутиран минус.Можеш лесно да го премериш.Успех.
Говорим за бутоните които са за осветлението нали ???
Мен ме интересуват тези ,които са за централното !!
Снимки можеш ли да постнеш ???
Той Васето ми показа на срещата , ма трябва да махам корите на вратите , ама хич не ми се прави тая операция !!!!!

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
За централното
Виж сега,колега.Първо намираш снопа кабели,които излизат от шофьорската врата/в купето до бушоните в ляво/.Там ще намериш черен/червен,черен/бял и червен/жълт проводници.Първият е управляващия плюс.Другите два са откл. и закл.Проверява се опитно кой кой е,като подадеш управляващия + ту към единия,ту към другия проводник.Преди да направиш това за да провериш дали е точно всичко правиш следното=взимаш волтметър и мериш спрямо маса дали при заключване ще се появи +12в на на единия от проводниците,а при откл. на другия проводник,това чрез ключ в патрона на вратата.Релетата на алармата трябва да са вързани за центрелно с компресор.
Това е.Дано ти е от полза.Успех. 


- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
За централното
Виж сега,колега.Първо намираш снопа кабели,които излизат от шофьорската врата/в купето до бушоните в ляво/.Там ще намериш черен/червен,черен/бял и червен/жълт проводници.Първият е управляващия плюс.Другите два са откл. и закл.Проверява се опитно кой кой е,като подадеш управляващия + ту към единия,ту към другия проводник.Преди да направиш това за да провериш дали е точно всичко правиш следното=взимаш волтметър и мериш спрямо маса дали при заключване ще се появи +12в на на единия от проводниците,а при откл. на другия проводник,това чрез ключ в патрона на вратата.Релетата на алармата трябва да са вързани за центрелно с компресор.
Това е.Дано ти е от полза.Успех. 


-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B 5
- Двигател: AMX 2004 4Moution
- Местоположение: Pleven
Re: За централното
pas1.8mi написа:Виж сега,колега.Първо намираш снопа кабели,които излизат от шофьорската врата/в купето до бушоните в ляво/.Там ще намериш черен/червен,черен/бял и червен/жълт проводници.Първият е управляващия плюс.Другите два са откл. и закл.Проверява се опитно кой кой е,като подадеш управляващия + ту към единия,ту към другия проводник.Преди да направиш това за да провериш дали е точно всичко правиш следното=взимаш волтметър и мериш спрямо маса дали при заключване ще се появи +12в на на единия от проводниците,а при откл. на другия проводник,това чрез ключ в патрона на вратата.Релетата на алармата трябва да са вързани за центрелно с компресор. :!: Това е.Дано ти е от полза.Успех. :D
Здравей колега за да не пускам нова тема нека се възползвам от темата на колегата. Може ли да ми пратиш снимка с тези букси. Под таблото с предпазителите открих една купчина с куплунзи и установих, че нямам куплунг на колоната на вратата - шофьорската а кабелния сноп от вратата идва в една букса - куплунг, а два шарени кабела от снопа отиват към друга букса предполагам за за говорителя във вратата защото на буксата на касетофона видях същите кабели. Колата е тази от профила ми Пасат Б5 АДР 1.8 125 коня 97г.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Централно заключване?
В темата сме коментирали Пасат Б3! При Б5 няма нищо общо! Ако те интересува проводника за отворени врати,то той е кафяв с бяла лента.Намира се в краката на шоф. от ляво.Буксата май беше синя,и не беше изцяло пълна с проводници.За закл. и откл. ще трябва да прекараш два проводника до комфорт модула в шоф.врата!
П.П А темата е от
П.П А темата е от

-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B 5
- Двигател: AMX 2004 4Moution
- Местоположение: Pleven
Re: Централно заключване?
Абе лошо няма, че е стара темата, аз пасата го имам от една седмица и съм го разкостил на части. Комфорт модула плуваше във вода под кечето и като го изключих централното и ел стъклата ми пак си действаха
само дето ми изгаснаха плафоните и багажника ми не се заключва без него. Повода да го ръчкам е утечка от 450мА, която изчезва като махна предпазител 14. вътре в тоя модул освен че има една купчина електронни елементи има и едно голо реле като тези за фаровете, та точно то остава задействано и смуче ток. забелязах че се задейства като ми светне плафоните в купето или като отворя капачето на сенника, нали там има две лампи за гримиране. Това че се задейства добре и лампите светят но защо после не отпуска, а лампите след около 30 секунди изгасват с някакво закъснение. ей това ми е един от проблемите на колата който много ме дразни и за това почти съм я разглобил цялата от пред.





- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат В3 Централно заключване?
След заключване,релето разпада ли? Мисля,че комфорта гаси лампите с две релета:едно по + и едно по минус!Едно е с таймер на около 20сек,а другото на около минути!
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B 5
- Двигател: AMX 2004 4Moution
- Местоположение: Pleven
Re: Пасат В3 Централно заключване?
Оправих се с утечката, изчезна след като махнах буксата на багажника която подава сигнал за отключено и заключено. Много пръст имаше там и явно някой контакт блокира.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта