


Проблем с комфорт модул passat b5
Проблем с комфорт модул passat b5
Здравейте, търсех в форума, но не успях да намеря подобен проблем. Когато заключнам колата прозореца на предна лява врата се сваля вместо да се вдига, сменин конзолата на вратата за прозорците но проблема остана и сега съм прекъснал кабела на този прозорец, другият проблем е, че същата врата не се заключва. Трябва да заключа, отключа и докато отключват машинките, бързо да натисна копчето за заключване няколко пъти и се заключва. Третия проблем е, че изведнъж , пак на същата врата и на задна дясна, когато я отворя лампата в купето не светва. Мисля ,че проблемът е в комфорт модула, но неразбирам много. Ще съм благодарен да споделите от къде може да е.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B 5
- Двигател: AMX 2004 4Moution
- Местоположение: Pleven
Re: Проблем с комфорт модул passat b5
Колега аз имах подобен проблем, проблема най вероятно е в механизма на вратата и по малко в комфорт модула. Механизма на вратата се сваля много тъпо поне за мен изглежда така. ще ти напиша какво да направиш в случй че решиш сам да си я правиш и имаш малко умения с поялник. първо се сваля внимателно кората на врата - тя има три винта в дръжката за затваряне и две види в долния край до прага. Има доста писано за това как се сваля кората. Ако не ти е ясно пиши. като свалиш кората много внимателно трябва да разкачиш куплунзите на огледалото , диода на имобилайзера, пищялката под огледалото и говорителя. след това трябва да махнеш жилото на лоста за отваряне на вратата от вътре. С това си готов към нови подвизи. На металната кора има две големи пласт масови тапи те се махат и зейват две големи дупки. закачваш модула за управлението на ел стъклата който преди това си извадил внимателно с малко усилия - той се държи на 4-ри щипки и сваляш стъклото докато в дупката се появи една планка с винт за ключ 10. този винт само ще го разхлабиш два оборота, така ще направиш и с другата планка. след това ще свалиш стъклото докат остане от него около 10 цм да се прибере във вратата. хващаш стъклаот в задния край т.е. към пишлячето дето ръчно се заключва вратата и вдигаш стъклото внимателно нагоре като трябва да го извадиш цялото но от външната страна на врата. след втория опит ще успееш
. След като си извадил стъклото се захващаш със всички болтове на металната кора, тя е залепена с нещп като двойно залепващо към врата. В дясно ще видиш две черни пластмасови точки, това са нещо, като тапички условно казано, трябва да хи извадиш по някакъв начин или да ги набуташ навътре и след това внимателно да отлепиш металната кора. няма да я теглиш а само отлепяш и после леко издърпваш горния край към теб и нагоре. От долу са ролките на механизма на стъклото. Внимаваш да не го счупиш че после или ново или на моргата. Като свалиш металната кора може да я отместиш на страни но най вероятно ще ти пречи и си свършил 30% от работата. Сега идва ред на патрона на вратата. на тясната страна на вратата има една пластмасова тапичка - махаш внимателно и в дупката виждаш винт, който се развива но колко аз не знам че моя явно е добил крака и липсва но този винт държи една метална гривна която заключва патрона към врата. Отключването става предполагам с винта като го развиеш и после леко като дръпнеш външната дръжка трябва да дозавъртиш тая гривна по часовниковата стрелка докато достигне крайното си положение. Тогава с ключ в патрона внимателно вадиш целия патрон с няколко чарка, Ако всичко е здраво ще извадиш всичко на куп без опасност да загубиш нещо. ПОТЪРСИ снимки има някъде как се сваля. След като махнеш патрона идва ред на жилото на на външната дръжка. Има едно пластмасово накрайниче което е защипано в дръжката. Изтегли я леко все едно ще отваряш врата и ще го видиш куде е захванато в дръжката ЗАПОМИ КЪДЕ Е ПОСТАВЕНО - после при сглабянето трябва пак там да го сложиш иначе рискуваш да заключиш врата и после да викаш ключар. Като махнеш този накрайник жилото си остава на механизма няма да падне и няма да ти пречи за по-нататъчното разглабяне. Тъй като при мен липсваше лоста за заключване от вътре трябва много да внимаваш с този лост да не счупиш пластмасата за която се закача на самия механизъм. Идва ред и на двата болта дето държат цялата брава. Развиваш ги и гледаш да не паднат във вратата щото после няма вадене - за целта използвай някакъв парцал да натъпчеш в този край на вратата под бравата - Това го направи след като махнеш металната кора, че забравих да ти кажа. И след като махнеш двата болта цялата брава остава в ръцете ти. До тук си свършил 40% от цялата дивотия. механизма се състои от две част механична и ел. част трябва да разделиш двете часи и да развиеш всички видички освен една по-голяма на която има боя, нея не я пипай. разтваряш двете коруби внимателно за да видиш как стоят чарковете вътре че после да ги сложиш обратно и се сдобиваш с една платка с 4 микро ключета едно ел моторче с червяки механизъм от пластмаса.5 микро ключ е на механичната част, той е със син и червен проводник. проверяваш с мултицет ключетата дали действат, цъкането не е знак че дават контакт, могат да си цъкат а да не дават контакт. сваляш внимателно тая платка и презапояваш де що има спойка и с това си свършил работата на 50 %. Следващите 50% са сглабяне по обратния ред, което последно си свалил първо закачаш и така.
Незнам колко образно успях да опиша цялата манипулация - най-вероятно може и нищо да не си разбрал, но ако нямаш необходимите умения и сръчност, повярвай ми не ти трябва да се занимаваш, а иди на майстор Vaskoto1 може би е твоя човек ако си от София, ако не си търси из форума някой дето го е правил и е от твоя град, ще си спестиш много главоболия и средства за евентуалните поразий които може да сътвориш. Това е пак казвам ако нямаш необходимия поне минимален опит. Ами успех с начинаниет,о ако си от Плевен с радост ще ти помогна, просто взех веднага да пиша, като ти видях питането и не обърнах внимание от къде си. Ако имаш въпроси питай и намери колкото можеш повече инфо преди да се развихриш с отверката и чука.

Незнам колко образно успях да опиша цялата манипулация - най-вероятно може и нищо да не си разбрал, но ако нямаш необходимите умения и сръчност, повярвай ми не ти трябва да се занимаваш, а иди на майстор Vaskoto1 може би е твоя човек ако си от София, ако не си търси из форума някой дето го е правил и е от твоя град, ще си спестиш много главоболия и средства за евентуалните поразий които може да сътвориш. Това е пак казвам ако нямаш необходимия поне минимален опит. Ами успех с начинаниет,о ако си от Плевен с радост ще ти помогна, просто взех веднага да пиша, като ти видях питането и не обърнах внимание от къде си. Ако имаш въпроси питай и намери колкото можеш повече инфо преди да се развихриш с отверката и чука.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта