Колеги, все още не съм махнал капачката, за да видя какво се е случило, но омасляването в областта се е увеличило. Говоря за черната капачка отгоре на капака на клапаните, където е картерната вентилация. В нея до колкото си спомням има един пластмасов тройник и при мен го спука преди време един майстор и го беше лепил за временно и така си и остана.
Давайте идеи,търсих в много магазини и не открих, има ли го ново това чудо?
Ето примерна снимка:
Картерна вентилация Пасат б3 - 2Е
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Картерна вентилация Пасат б3 - 2Е
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=217427. На 4 страница пише подробно каква е тази черна кутия. Само по мор. иначе моето платно и то беше скъсано.Лекува се с платно за изпарител на обикновена газова. премахва се старото почиства се най идеално с бензин и се лепи.ако не ти е ясно потърси при братята ,аз оттам гледах.
- DaNicHeLi
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Картерна вентилация Пасат б3 - 2Е
Колеги, тая пластмасария е клапан, който регулира налягането на картерните пари.
След няколко дни изследвания, равносметката е следната:
Изчетох темата на колегата Ангел и му благодаря, че се включи в моята. Прочетох и темата в руския форум, поне до колкото успях да си я преведа
. Намерих един здрав(имам предвид със здрав корпус) и един счупен клапан, реших да разглобя счупения,който беше от доста запазен голф и да експериментирам. Оказа се обаче, че мембраната му е скъсана и идеята ми да я сложа на здравия клапан(в случай, че неговата е скъсана) се провали. При разглобяването му обаче, пластмасата започна да пука и да се чупи и разбрах,че няма смисъл да поемам риск и да счупя корпуса и на здравия. Осъзнах, че клапан със здрава мембрана на старо няма да открия и реших да почистя и сложа клапана със здрав корпус и да карам така, сигурен съм, че и неговата мембрана е скъсана.
В крайна сметка пасата се кара вече 8 години със счупен клапан(в началото съм написал, че един пишман майстор го счупи,после лепи и ме е срам да снимам, за да видите колко извратено го е направил) и смея да кажа, че работи добре.
Чисто нов клапан не намерих, няма го на родния пазар, а да правя поръчка от чужбинско - не ми се занимава, пък и цената е висока и това остава като краен вариант.
Единственото, което се продава ново (за моя радост), е гуменото парче маркуч, което се набива в отвора на капака на клапаните и в него влиза един от накрайниците на въпросния клапан. Намерих го в Евро 07 за крупните 5лв. и малко стотинки
Успех на всички, които се захванат с тая задача. Ако има някой с по-добро решение, нека да пише в темата, нямам нищо против.
След няколко дни изследвания, равносметката е следната:
Изчетох темата на колегата Ангел и му благодаря, че се включи в моята. Прочетох и темата в руския форум, поне до колкото успях да си я преведа

В крайна сметка пасата се кара вече 8 години със счупен клапан(в началото съм написал, че един пишман майстор го счупи,после лепи и ме е срам да снимам, за да видите колко извратено го е направил) и смея да кажа, че работи добре.
Чисто нов клапан не намерих, няма го на родния пазар, а да правя поръчка от чужбинско - не ми се занимава, пък и цената е висока и това остава като краен вариант.
Единственото, което се продава ново (за моя радост), е гуменото парче маркуч, което се набива в отвора на капака на клапаните и в него влиза един от накрайниците на въпросния клапан. Намерих го в Евро 07 за крупните 5лв. и малко стотинки

Успех на всички, които се захванат с тая задача. Ако има някой с по-добро решение, нека да пише в темата, нямам нищо против.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта