Пасат Б4 1,6 101к.с,. - не пали от всеки път
Пасат Б4 1,6 101к.с,. - не пали от всеки път
Привет колеги! Моля ви за малко помощ. Колата пали само когато тя си реши. Проблема е, че не винаги се включва релето за бензиновата помпа и съответно недостига ток до нея. Нещата които направих са следните: 1. Консултация с майстор газаджия (колата има газ)- точните му думи бяха "На теб и Господ не може да помогне". 2. Смяна на въпросното реле - без резултат. 3.Консултация и премахване на имобилайзера и всички останали защити от алармата от много квалифициран ел. техник, който се занимава само и единствено с аларми. Резултат отново никакъв. Имам ключе за принудително палене на газ. Интересното е че и то не се включва ако несработи релето на помпата. Казаха ми, че може би бензиновата помпа си заминава, но ако е така колата няма да пали, но релето ще се включва, а колата не пали само и единствено ако не чуя щракването му. Моля ви, насочете ме къде да търся проблема, защото вече стана нетърпимо да отидеш да пазаруваш или да заредиш гориво и после да седнеш в колата и да се молиш да е в настроение да запали.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б4 1,6 101к.с,. - не пали от всеки път
Клеморед, колега? Ходи ли на диагностика при автомобилен електротехник?
Re: Пасат Б4 1,6 101к.с,. - не пали от всеки път
Не, несъм ходил на такава диагностика, но ходих при електротехник, които ми махна алармата и имобилайзера и ми каза, че ако проблема остане то той е от колата, каквото и да значи това :). И май дадох едни 37лв. на онзи, който духа.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б4 1,6 101к.с,. - не пали от всеки път
Ти си от София, има форумни майстори при вас, свържи се с тях. 

- val-kat
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Пасат Б4 1,6 101к.с,. - не пали от всеки път
И на мен ми звучи като клеморед (контактен ключ)
Ако можеш махни пластмасите около ключа и като направи номера с не паленето се опитай с другата ръка да разместиш плочката докато даваш контакт.
Ако можеш махни пластмасите около ключа и като направи номера с не паленето се опитай с другата ръка да разместиш плочката докато даваш контакт.
Re: Пасат Б4 1,6 101к.с,. - не пали от всеки път
Благодаря ти за съвета VAL-KAT, ще пробвам утре дали проблема е там. Сега се сетих, че като споменахте за ключа (досега, признавам не знаех какво точно значи "клеморед") от доста време не ми работи и радиото при угасена кола и ключ в таблото, но не на контакт, за разлика от преди. Незнам дали има връзка, но като размърдвах ключа и се включваше. Дано да не се самоуспокоявам напразно и проблема да си остана все така нерешен. А относно форумните майстори - много добри специалисти, наистина, но за съжаление са ми далеч от квартала и работното място и за среща с тях е необходимо физическо време, което точно сега преди празниците просто нямам. "А къде си блеял преди", ще кажете Вие - ами преди го правеше, но рядко и не му обръщах чак такова внимание!
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат Б4 1,6 101к.с,. - не пали от всеки път
Вероятно наистина имаш клеморед за смяна по това, което описваш. Предполагам със смяната му ще се реши и проблемът с паленето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта