теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
markoscbr
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т

Мнениеот markoscbr » Вто 17 дек 2013 21:59


здравейте проблем с гарнетурата на капака не пасат 98г 1.8т някой да каже нещо слагам селикон пак тече маслото




Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот Pet_rov » Сря 18 дек 2013 14:13


Нова гарнитура и никакъв силикон :exclaim


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот phantom_ » Сря 18 дек 2013 14:59


Да не да е запушен нещо тръбопровода за картерните газове и да надува?


Потребителски аватар
markoscbr
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот markoscbr » Сря 18 дек 2013 18:13


не бе колега аз точно това го смених то е едно бакелитено беше изгнило с газовете нямам проблеми , просто фалшиви гърнетури ли са не знам , но днес ходих в магазина за авто части тоест сервиза и си купих една гърнетура от там посаветваха ме да сложа само малко силикон на този полу месиц които се намера отзат на двигателя то там е проблема на тези мотори тасложих му силикон само там изчаках 40минути да по стегне и тогава го сложих не сам го палил смятам утре да го запаля за да може селикона да си се залипи на чисто аз преди това го обезмаслих хубаво и сега ако господ е с мен утре като го запаля и се разкарам ще видя и пиша


lubopa4kata
Мнения: 415
Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lom

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот lubopa4kata » Сря 18 дек 2013 19:07


хубаво по4исти от маслото и капака и главата,после мн танак слои силикон4е,температуро и масло устои4ив,из4акаи няколко минутки след като си намазал и двете страни,а след като стегне6 ве4е капака го направи на стапки,притегни леко вси4ки бол4ета и след тва о6те един пат пак мн леко и внимателно :deal


Потребителски аватар
markoscbr
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот markoscbr » Сря 18 дек 2013 19:55


всичко това което ми пишеш колега съм го направил гърнетурата е Елринк силикона Виктор Ренц господ да ми е на помощ


qq12
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 18:36
Автомобил:
Двигател:

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот qq12 » Сря 18 дек 2013 20:16


Също така да е господ на помощ обаче на госпожата ,която ти е преподавала български и литература :bowdown .
А за гарнитурата - изчакай до утре и пали смело . Ако не е крив капака или не е човъркал някой с отверка да отлепя капаците - няма да има грижа .


Потребителски аватар
markoscbr
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот markoscbr » Сря 18 дек 2013 20:42


колега пиша разбераемо , е с малки грешки но си ме разбрал няма да се връщаме в 6ти клас не не можеш да разбереш че тази твоя забелешка относно писането ми бледнее пред този проблем с автомобила ми, сайта не е да се учим да пишеме а да си споделяме неволите благодаря


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 дек 2013 21:25


За да спре теча оттам , има две-три неща които тр са спазени ! Здрава или нова гарнитура , никакъв силикон ( проблем при евентуален демонтаж на капака )! Читав PCV клапан , и леко преработени на струг шпилки за капака на клапаните - онез трите , за да могат да приберат по-плътно капака към главата, въпреки ,че в комплекта има и три гумени подложки за шайбите , ако се барнат и на струг самите шпилки , става един път .


Потребителски аватар
markoscbr
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5

Мнениеот markoscbr » Сря 18 дек 2013 21:34


колега кой е този ПВЦ клапан за шпилките не съм се сетил но мисля че си прав трябва да имат по дълга резба


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 дек 2013 21:45


PCV клапан картерни газове ,не ПВЦ :icon_lol http://www.ebay.co.uk/itm/PCV-Breather-Valve-VW-Jetta-Golf-MK4-Beetle-1-9-TDI-Genuine-OE-028-129-101-E-/310424149747
А за шпилките, да малко резбата се удължава , поради отнемане на струг да речем три мм от шестостена (тялото) и така гайката по-яко прибира капака към главата :th_up


Потребителски аватар
markoscbr
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т

Мнениеот markoscbr » Сря 18 дек 2013 22:04


ти си златен каде беше толкова време по някога малко човек му трябва да го подсетят , а този клапан аз го нямам мотора е пасат 1.8т нямам такъв лкапан


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т

Мнениеот samo_pechka » Сря 18 дек 2013 22:09


:redface Уф моля за извинение ,къде отидох и аз , мислех си 1.9 ТДИ е колата :redface


Потребителски аватар
markoscbr
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stara Zagora

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т

Мнениеот markoscbr » Сря 18 дек 2013 22:46


няма проблеми приятел сега се сещам може да подложа по една шайба и пак да натегна внимателно вместо да удължавам резбите благодаря ти :beer


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8994
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т

Мнениеот samo_pechka » Чет 19 дек 2013 8:56


Малко ме съмнява да е същият ефекта със подлагане на шайби. Не знам как е на 1.8 ( по-точно не се сещам) но при 1.9 ТДИ си спира /подпира в шестостенната основа на шпилката и десет шайби да подлагаш , тя пак толкова ще си натегне капака. И за да слезе шайбата, надолу се налага да се отнеме на струга малко от шестостена на шпилката и вече шайбата напъва по-яко капака .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта