теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т
- markoscbr
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т
здравейте проблем с гарнетурата на капака не пасат 98г 1.8т някой да каже нещо слагам селикон пак тече маслото
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
Нова гарнитура и никакъв силикон 

-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
Да не да е запушен нещо тръбопровода за картерните газове и да надува?
- markoscbr
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
не бе колега аз точно това го смених то е едно бакелитено беше изгнило с газовете нямам проблеми , просто фалшиви гърнетури ли са не знам , но днес ходих в магазина за авто части тоест сервиза и си купих една гърнетура от там посаветваха ме да сложа само малко силикон на този полу месиц които се намера отзат на двигателя то там е проблема на тези мотори тасложих му силикон само там изчаках 40минути да по стегне и тогава го сложих не сам го палил смятам утре да го запаля за да може селикона да си се залипи на чисто аз преди това го обезмаслих хубаво и сега ако господ е с мен утре като го запаля и се разкарам ще видя и пиша
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
хубаво по4исти от маслото и капака и главата,после мн танак слои силикон4е,температуро и масло устои4ив,из4акаи няколко минутки след като си намазал и двете страни,а след като стегне6 ве4е капака го направи на стапки,притегни леко вси4ки бол4ета и след тва о6те един пат пак мн леко и внимателно 

- markoscbr
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
всичко това което ми пишеш колега съм го направил гърнетурата е Елринк силикона Виктор Ренц господ да ми е на помощ
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
Също така да е господ на помощ обаче на госпожата ,която ти е преподавала български и литература
.
А за гарнитурата - изчакай до утре и пали смело . Ако не е крив капака или не е човъркал някой с отверка да отлепя капаците - няма да има грижа .

А за гарнитурата - изчакай до утре и пали смело . Ако не е крив капака или не е човъркал някой с отверка да отлепя капаците - няма да има грижа .
- markoscbr
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
колега пиша разбераемо , е с малки грешки но си ме разбрал няма да се връщаме в 6ти клас не не можеш да разбереш че тази твоя забелешка относно писането ми бледнее пред този проблем с автомобила ми, сайта не е да се учим да пишеме а да си споделяме неволите благодаря
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
За да спре теча оттам , има две-три неща които тр са спазени ! Здрава или нова гарнитура , никакъв силикон ( проблем при евентуален демонтаж на капака )! Читав PCV клапан , и леко преработени на струг шпилки за капака на клапаните - онез трите , за да могат да приберат по-плътно капака към главата, въпреки ,че в комплекта има и три гумени подложки за шайбите , ако се барнат и на струг самите шпилки , става един път .
- markoscbr
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5
колега кой е този ПВЦ клапан за шпилките не съм се сетил но мисля че си прав трябва да имат по дълга резба
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т
PCV клапан картерни газове ,не ПВЦ
http://www.ebay.co.uk/itm/PCV-Breather-Valve-VW-Jetta-Golf-MK4-Beetle-1-9-TDI-Genuine-OE-028-129-101-E-/310424149747
А за шпилките, да малко резбата се удължава , поради отнемане на струг да речем три мм от шестостена (тялото) и така гайката по-яко прибира капака към главата

А за шпилките, да малко резбата се удължава , поради отнемане на струг да речем три мм от шестостена (тялото) и така гайката по-яко прибира капака към главата

- markoscbr
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т
ти си златен каде беше толкова време по някога малко човек му трябва да го подсетят , а този клапан аз го нямам мотора е пасат 1.8т нямам такъв лкапан
- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т


- markoscbr
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 ное 2012 19:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Stara Zagora
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т
няма проблеми приятел сега се сещам може да подложа по една шайба и пак да натегна внимателно вместо да удължавам резбите благодаря ти 

- samo_pechka
- Мнения: 8994
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: теч на масло от гарнитурата на капака на пасат Б5 1.8Т
Малко ме съмнява да е същият ефекта със подлагане на шайби. Не знам как е на 1.8 ( по-точно не се сещам) но при 1.9 ТДИ си спира /подпира в шестостенната основа на шпилката и десет шайби да подлагаш , тя пак толкова ще си натегне капака. И за да слезе шайбата, надолу се налага да се отнеме на струга малко от шестостена на шпилката и вече шайбата напъва по-яко капака .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта