Странен проблем - пасата не пали РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Странен проблем - пасата не пали РЕШЕНО

Мнениеот Winner25 » Пет 16 мар 2007 0:09


След като многократно си махах и слагах cd-то(не знам дали изобщо има някаква връзка с проблема), възникна следния проблем. Когато завъртя малко ключа касетофона се включва(по принцип трябва да се включи) и когато дам контакт спира а трябва да продължи да работи. След това като завъртя за да запаля стартера изобщо не върти. Чува се някакво реле че цъка фаровете угасват, но стартера не върти. Друго интересно което забелязах е че дори на контакт ми се включва зумера за фаровете.
Също така от няколко дена и стартера ми прави проблем(по точно бендикса или както там се казва)- завърта а не зацепва, но винаги завърташе, а сега не върти. АЗ си мисля че най вероятно проблема е от клемореда, но само предполагам. Пишете ако се сетите какво мога да проверя преди да тръгна по майстори.

Последна промяна от Winner25 на Пет 16 мар 2007 16:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пет 16 мар 2007 6:43


ако изобщо има връзка - да не би с вкарването и изкарването на CD-то да се е изкубнал (или поразместил) някой кабел около ключа :roll: (аз моето като го вадих и отзад са едни плетенициииии)
Според мен, щом стартера ти е правил проблеми, а сега и хич не пали - сваляй го и ремонт ... (четки метки ...)

Нека се изкажат и по-опитните де :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 16 мар 2007 8:02


разбутан е клемореда вероятно.
не би трябвало при подаване на контат да спира захранването на касетофона.
Дори и бендикса да изърва пак би трябвало да си върти стартера, защото захранването му е директно - не минава през бушони а взима директно от акумулатора, само бендикса е през контактния ключ.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 16 мар 2007 9:20


Подай първо с кабел от акум. директно на стартера за да си сигурен дали е от него, ако завърти виж и мери по клемореда за да елиминираш едно по едно от къде може да е проблема.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 16 мар 2007 10:28


И аз мисля, че се е рамърдал някакъв кабел от клемореда.
За стартера, обаче!: Мисля, че и твоя стартер, както и моя е с редуктор. Заради отлагане на такъв ремонт, с въртене, пък незацепване, замалко да ми иде редуктора на кино! Отървах се само с една пластмаска над него за около 5 лева!
Но проблема е тотално износена втулка на самите зъби на бендикса, отвътре. И той си шляка по оста както си иска!
Може да е заминала и втулката в кожуха на маховика, която е, но аз нея я бях сменил, но на бендикса бях забравил да купя и...
Като части едва ли ще ти излезве повече от 12-15 лева. Проблемно е само монтирането на тази втулка в кожуха.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 16 мар 2007 16:30


Проблема се оказа комплексен. Причината да не може да пали се оказа в ключа - механичната част(мисля че патрон се казваше). Не можеше да авърти до край и затова не е въртял стартера. А това че ми гасне цд-то и свири зумера се оказа че пластините на контактния ключ са се зацапали. Казаха ми че може би цд-то го натоварва дооста и сега вече и там съм сложил реле.


Потребителски аватар
itrade
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот itrade » Вто 20 мар 2007 20:08


Смени си клемореда и всичко ще се оправи. Това е работа за автоключар.Не е нужно да слагаш реле защото клемореда издържа на много по-голяма консумация на ток. :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта