След като многократно си махах и слагах cd-то(не знам дали изобщо има някаква връзка с проблема), възникна следния проблем. Когато завъртя малко ключа касетофона се включва(по принцип трябва да се включи) и когато дам контакт спира а трябва да продължи да работи. След това като завъртя за да запаля стартера изобщо не върти. Чува се някакво реле че цъка фаровете угасват, но стартера не върти. Друго интересно което забелязах е че дори на контакт ми се включва зумера за фаровете.
Също така от няколко дена и стартера ми прави проблем(по точно бендикса или както там се казва)- завърта а не зацепва, но винаги завърташе, а сега не върти. АЗ си мисля че най вероятно проблема е от клемореда, но само предполагам. Пишете ако се сетите какво мога да проверя преди да тръгна по майстори.
Странен проблем - пасата не пали РЕШЕНО
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Странен проблем - пасата не пали РЕШЕНО
Последна промяна от Winner25 на Пет 16 мар 2007 16:30, променено общо 1 път.
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
ако изобщо има връзка - да не би с вкарването и изкарването на CD-то да се е изкубнал (или поразместил) някой кабел около ключа
(аз моето като го вадих и отзад са едни плетенициииии)
Според мен, щом стартера ти е правил проблеми, а сега и хич не пали - сваляй го и ремонт ... (четки метки ...)
Нека се изкажат и по-опитните де

Според мен, щом стартера ти е правил проблеми, а сега и хич не пали - сваляй го и ремонт ... (четки метки ...)
Нека се изкажат и по-опитните де

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
И аз мисля, че се е рамърдал някакъв кабел от клемореда.
За стартера, обаче!: Мисля, че и твоя стартер, както и моя е с редуктор. Заради отлагане на такъв ремонт, с въртене, пък незацепване, замалко да ми иде редуктора на кино! Отървах се само с една пластмаска над него за около 5 лева!
Но проблема е тотално износена втулка на самите зъби на бендикса, отвътре. И той си шляка по оста както си иска!
Може да е заминала и втулката в кожуха на маховика, която е, но аз нея я бях сменил, но на бендикса бях забравил да купя и...
Като части едва ли ще ти излезве повече от 12-15 лева. Проблемно е само монтирането на тази втулка в кожуха.
За стартера, обаче!: Мисля, че и твоя стартер, както и моя е с редуктор. Заради отлагане на такъв ремонт, с въртене, пък незацепване, замалко да ми иде редуктора на кино! Отървах се само с една пластмаска над него за около 5 лева!
Но проблема е тотално износена втулка на самите зъби на бендикса, отвътре. И той си шляка по оста както си иска!
Може да е заминала и втулката в кожуха на маховика, която е, но аз нея я бях сменил, но на бендикса бях забравил да купя и...
Като части едва ли ще ти излезве повече от 12-15 лева. Проблемно е само монтирането на тази втулка в кожуха.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Проблема се оказа комплексен. Причината да не може да пали се оказа в ключа - механичната част(мисля че патрон се казваше). Не можеше да авърти до край и затова не е въртял стартера. А това че ми гасне цд-то и свири зумера се оказа че пластините на контактния ключ са се зацапали. Казаха ми че може би цд-то го натоварва дооста и сега вече и там съм сложил реле.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта