Проблем с passat В4
Проблем с passat В4
Здравейте, колеги.След смяна на ангренавен ремък и ремонт на алтернатора колата запояна да прави проблеми.Мотора е 2Е на газ и бензин. Главния проблем е в запалването.То се слуява винаги от втори или трети път(и винаги с подаване на газ).Няма мощност и е започнала да гори доста(преди 7,8 газ-сега над 11). Възможно ли е да е изгубила центровка???
-
- VW експерт
- Мнения: 13408
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с passat В4
А на бензин как е?
ако продължаваш да имаш проблеми-центровка.
ако продължаваш да имаш проблеми-центровка.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с passat В4
P_Tonev написа:Възможно ли е да е изгубила центровка???

100%
Re: Проблем с passat В4
Възможно е при смяната на ангренажния ремък да е преместено зъбното колело на паразитния вал. Той задвижва делкото , за това - нова центровка и си ти :)
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с passat В4
kenar11 написа:Възможно е при смяната на ангренажния ремък да е преместено зъбното колело на паразитния вал. Той задвижва делкото , за това - нова центровка и си ти :)
Не е възможно а задължително се губи центровка и задължително се прави нанвово центровка на запалването след сняма на ангренажен ремък.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с passat В4
Тук е описано за центровката на запалаване на 2Е http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=28848&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0+%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с passat В4
Принципно не е лошо след смяна на ангренаж да се провери центровката. Само че ако ангренажа се сменя с повече внимание, центровката може и да не избяга с повече от 1 градус.Достатъчно е, когато двете колела на коляновия вал и на разпр. вал са на белези, да се бележи точното положение на колелото на паразитния вал. След това се слага новия ремък по същия начин и работата е готова. Ремъка е един и същи, броя зъби и разстоянието между тях са едни и същи и разлика в центровката няма откъде да дойде. На моят Пасат (1.8 моно със същия ангренаж) съм сменял ремък по тази технология 3 пъти и след това съм мерил центровката - никога не е имала разлика повече от 0.5 градуса спрямо преди смяната...което е съвсем без значение за работата на двигателя.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта